Expliciet erbij gezet omdat dit vorig jaar niet helemaal begrepen werd.quote:
2x heerenveen fansquote:Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
SCH
Cruoninga
MaxPower
De nominaties zijn de grootste gemene deler van nominaties van 6 mensen. Deze hadden de meeste stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2x heerenveen fans
Enigste punt van kritiek
En een Judas award, voor de user die voetbal niet meer als nummer één sport heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:02 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kon er zo langzamerhand wel een Heerenveen award gemaakt worden
ja ok dat snap. dan maar wat eend zegtquote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
De nominaties zijn de grootste gemene deler van nominaties van 6 mensen. Deze hadden de meeste stemmen.
of de amerikaansevoetbalkenner awardquote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef popolon het volgende:
[..]
En een Judas award, voor de user die voetbal niet meer als nummer één sport heeft.
heb jij ooit wel eens gelachen om een post van DDquote:
Hij's wel liefquote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens gelachen om een post van DD
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus. De nominerenden dachten daar anders over...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens gelachen om een post van DD
zou met een gerust hart tijdens mijn vakantie mijn konijn bij hem achterlaten, maar of dat nou grappig is ?quote:
Ik weet vrij weinig van de MLS, en dat hou ik ook zo.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of de amerikaansevoetbalkenner award![]()
Als je hem uit de diepvries, alvast gebraden zodat je hem alleen nog warm hoeft te maken, terug krijgt wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou met een gerust hart tijdens mijn vakantie mijn konijn bij hem achterlaten, maar of dat nou grappig is ?
Is het niet logisch dat mods de meest regelmatige users zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tomás Galásek-award(voor de regelmatigste user, dus denk aan aanwezigheid, niet dingen als om zes uur eten of acht uur douchen)
Golfer
DutchGooner
Bos81
waarom dat zijn toch ook gewoon users.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is het niet logisch dat mods de meest regelmatige users zijn???
misschien een idee om voor deze award de mods uit te sluiten
die is voor Bluezz want Dione doet ook vrij weinig met voetbalquote:Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Bluezz
JustMe
Clauwhee
quote:
precies. Het zou me echt niks uit maken hoe negatief ook een award is een award.quote:
heej concurrentquote:Op maandag 25 juli 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Alweer genomineerd voor de Shew Atjon Award?
Als ik genomineerd word voor die award, dan kan je geloof ik nog wel een hele rits nomineren
BTW, volgens mij hadden we vorig jaar een suggestie gedaan mbt deze award .... als jullie het niet meer weten, moet je maar effe mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |