En dan heb je ook nog mensen die sporadisch posten als Hathor, Kesj (oid), stefanfcdb.. en volgens mij vergeet ik dan nog een paar..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
Niet slecht voor zo'n klein kutclubje
Het is werkelijk niet te geloven wat voor een kleuterkermis er onstaat bij een topic als dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
Neem het toch niet zo serieus mensen
idemquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:18 schreef appelsientje het volgende:
Zo gestemd..
No wayquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies![]()
Zolang ik de grootste klootzak award maar win![]()
Gelukkig is uw volwassen ikje er om ons met beide beentje op de vloer te houden........................quote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven wat voor een kleuterkermis er onstaat bij een topic als dit.
Wel vermakelijk maar misschien iets meer voor ONZ of PUB.
*snif* dankjequote:
Jongen wat ben je toch een jankerd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kortom er klopt gewoon geen kut van heel die awards nie.
Is daar een award voor? Arjen Robben award?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen wat ben je toch een jankerd...
Volgend jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Is daar een award voor? Arjen Robben award?![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:03 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo organisatie.
Moeten er nog award-icoontjes komen?
En is de organisatiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Óf je hebt pas een nieuw icoontje, óf je post alleen in hools.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |