En dan nomineren we hem als enige en bij gelijke stemmen loten we.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil achteraf ook nog een award (dus nominaties) voor de user die zich het meest (onnodig) druk maakt om de nominaties.
Voor grootste snotneus? Huilebalk?quote:
Ik opende net MSNquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft ook gestemd, dus lobbyen heeft (bij mij) geen zin meer.
oei...zwemmen eendjes ook al ONDER water ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
is het hier trouwens wel zo dat diegene met de meeste stemmen wint? Voor t modschap werkte dat namelijk niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
is het hier trouwens wel zo dat diegene met de meeste stemmen wint? Voor t modschap werkte dat namelijk niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Dat kun je vast niet bewijzen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
En, doet 't nog steeds zeer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wie wordt de nieuwe Mod? Deeltje 2!
Meen je dit nu serieus of...?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom eik niet gewoon in dit topic zeggen op wie je stemt...
omdat het dan te onoverzichtelijk wordt om te tellen??quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom eik niet gewoon in dit topic zeggen op wie je stemt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |