Het ging er toch ook om WIE de nominaties heeft gedaan? Daarover had je op dat moment wel kritiek op kunnen gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...
Als de nominaties vooraf al bekend waren had ik dan al mijn kritiek geuit..![]()
Nee toen geloofde ik nog in de deskundigheid van de nominateurs. Pas toen ik de nominaties zag ben ik daaraan gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ging er toch ook om WIE de nominaties heeft gedaan? Daarover had je op dat moment wel kritiek op kunnen geven
Mooiquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef Dos37 het volgende:
ik weet het nog niet. Bij mij ben je zeker een kanshebber Robbie
ik had zelf als ik zou mogen nomineren banaan genomineerd nou gun ik het jou wel. En tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi, mag ik je vet coole zonnebril lenen als ik het erepodium opga?
![]()
Tuurlijk maar dat hou je altijd. Daarom zijn deze awards dus ook nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk even het vergelijkbare topic van afgelopen jaar na en je hebt dezelfde reacties.
Een jaar verder en niets veranderd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk even het vergelijkbare topic van afgelopen jaar na en je hebt dezelfde reacties.
Vooral in de Deco-awardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Spideyman het volgende:
Waarom hebben DD en MM zichzelf eigenlijk zo vaak genomineerd?![]()
Dit was toch wel de makkelijkste.quote:‘ik heb een stronthekel aan’ (voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich – Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe)
Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
Cart_man (Rafael van der Vaart)
DutchGooner (Ruud van Nistelrooij)
Van mij had banaan ook genomineerd mogen worden hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook opvallend die afgelopen jaar amper ging kijken (jawi) wel genomineerd is voor de joden award en iemand die zowel uit en thuis bijna alles is geweest (banaan) niet...
Met alle respect voor jawi overigens hoor![]()
DD zou je benaderen, maar we zouden ze idd graag zien!!! Net zo mooi als vorige keer.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er nog award-icoontjes nodig trouwens?
Het interesseert me allemaal gin ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
En wat betreft Den Bosch in de eredivisie, DD (seizoenkaarthouder bij Den Bosch) en ik vonden dat die club na de degradatie weer bij de GGD hoorde en Sparta weer bij de eredivisie, in het geval van Stpan.
quote:José Mourinho-award (voor de grootste klootzak)
Cultheld
DiegoArmandoMaradona
TerroRobbie
Ongewildquote:
You've got mail!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, wat was jouw suggestie van vorig jaar trouwens? Zag tussen al het geweld zo iets staan. Mail me anders even. username@fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |