Het is ook verder niet tegen jou persoonlijk gericht. Maar zoals je al zelf zegt mis je veel topics... En dan denk ik, is het niet verstandiger om het iemand anders het laten doen. Dat je je best heb gedaan geloof ik wel hoor. Maar je kunt niet een heel jaar teruglezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
1. heb erg m'n best gedaan, goed ingelezen.
2. de helft van de genomineerden heb ik niet genomineerd
3. ik kom (bijna) niet in de ajax/fijenoord/psv topics
4. ik kom vrijwel nooit in de CL/UEFA/WK topics omdat ik in het weekend niet online ben
![]()
Mwah... ik had vooraf ook wel kunnen bedenken hoor dat het een klein beetje vreemd is dat een supporter van een club die afgelopen jaar Eredivisie speelde genomineerd word voor de eerste divisie award.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Achteraf ja, zo kan iedereen het...
Stem je nu op mij voor de grootste klootzak ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dat is inderdaad een schoonheidsfoutje en die sluipen er altijd wel in...
ik iig niet, daar had ik je ook al niet voor genomineerdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stem je nu op mij voor de grootste klootzak ?![]()
![]()
Ik stem gewoon toch op jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Belachelijk dat ik niet voor die laatste award genomineerd ben, zo vaak als ik Ronaldo al een beenbreuk gewenst heb....
Nogmaals: wie ben jij ook al weer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op gasten! DAM en CH zijn toch lieverdjes in vergelijking met mij!
Naam komt me bekend voor uit de Islam- & homo-bash topics in NWS. Of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry, maar ik ken Lionheaad serieus niet...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Naam komt me bekend voor uit de Islam- & homo-bash topics in NWS. Of heb ik het mis?
Misschien een trainer-award, voor de meeste aanmerkingen op de leiding (=nominaties)
het gaat er toch ook om hoe fanatiek ze op het forum zijn? Het zijn toch forum awards en geen real life awards.......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook opvallend die afgelopen jaar amper ging kijken (jawi) wel genomineerd is voor de joden award en iemand die zowel uit en thuis bijna alles is geweest (banaan) niet...
Met alle respect voor jawi overigens hoor![]()
Zeur niet Nocaquote:
Ik heb daar weinig van gezien / gelezen. Ik dacht dat allemaal al vast stond en dat het al jaren zo ging en ik ging er wel van uit dat deze mensen er een redelijke kijk op hebben. Dat topic heb ik dus neit echt gevolgd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef rubbereend het volgende:
hee robbie waarom heb je je in het voorbereidings topic niet laten horen over diegene die zich gingen buigen over de nominaties. daarbij komt dat posten niets wil zeggen over het lurk gedrag in andere topic. Ik lurk ook mee in veel andere topics maar k post er niet of nauwelijks mee
Dan is het natuurlijk erg makkelijk om achteraf kritiek te hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb daar weinig van gezien / gelezen. Ik dacht dat allemaal al vast stond en dat het al jaren zo ging en ik ging er wel van uit dat deze mensen er een redelijke kijk op hebben. Dat topic heb ik dus neit echt gevolgd.
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk erg makkelijk om achteraf kritiek te hebben.
Dan was het nog steeds achterafquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...
Als de nominaties vooraf al bekend waren had ik dan al mijn kritiek geuit..![]()
Vooraf kritiek hebben op een beslissing is idd lastigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...
Als de nominaties vooraf al bekend waren had ik dan al mijn kritiek geuit..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |