het valt dus wel mee met die zelfoverschattingquote:
ach die award...... k sta achter wat Spidey en DG erover gezegd hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah leuk vier, keer genomineerd.Wel enorme concurrentie, maar zo hoort het.
En VoreG moet schijnbaar nog meer zuipen om op te vallen.
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach die award...... k sta achter wat Spidey en DG erover gezegd hebben
hij mag als Miss de enveloppen met de winnaars overhandigenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Wil jij graag gastheer van het gala worden SCH?
Haha dat zit er dik in...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen zullen je wel weer als gelijke van Cultheld zien.
oowja dat valt me ook opeens opquote:Op maandag 25 juli 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
wat dach t je van Boezelaer....die ErikT is er bijna nooit meer !quote:Op maandag 25 juli 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En als ie niet gescoord heeft wordt ie chagrijnig.
Vaak chagrijnig zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja
prachtig om terug te lezen dat
Huh, ik heb gewoon mijn keuzes opgestuurd, en dat zeg ik hier even als verkapte TVP. That's allquote:
Gedeelde smart is halve smart...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, ik heb gewoon mijn keuzes opgestuurd, en dat zeg ik hier even als verkapte TVP. That's all?
Of bedoel je dat ik een korte samenvatting van mijn keuzes moet neerplanten?
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart...![]()
En ik hoop alsnog gekozen te worden tot grootste klootzak en meest irritante user![]()
Ik stem wel voor jou, als jij .....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ook deze keer stem ik gewoon weer niet op mezelf.
Dan maar opnieuw op één stem na die Deco-award mislopen.
Als ik op MaxPower zou stemmen is dat natuurlijk wel als grootste FC Groningen-fan hoor. Ligt er toch vrij dik bovenopquote:Op maandag 25 juli 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2x heerenveen fans
Enigste punt van kritiek
Waarschijnlijk net voordat ik actief user werdquote:Op maandag 25 juli 2005 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als ik op MaxPower zou stemmen is dat natuurlijk wel als grootste FC Groningen-fan hoor. Ligt er toch vrij dik bovenop![]()
Wanneer waren de laatste awards eigenlijk? Vorige zomerstop?
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als ik op MaxPower zou stemmen is dat natuurlijk wel als grootste FC Groningen-fan hoor. Ligt er toch vrij dik bovenop![]()
Wanneer waren de laatste awards eigenlijk? Vorige zomerstop?
kheb liever de Kim-Christensen-Awardquote:Op maandag 25 juli 2005 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag 'em hebben hoor
(Ook al is het Shewie)
wat de minst scorende VBL-erquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kheb liever de Kim-Christensen-Award
volgend jaar gaat ie vlammenquote:
k begrijp er een aantal ook niet en ik kijk al wat langerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:19 schreef Jajong het volgende:
Verzonden, sommige nominaties begrijp ik niet helemaal maar kom ook pas net kijken
Even overleggen met MM en DD, denk ik?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er nog award-icoontjes nodig trouwens?
Slaat nergens op m.i. Volgens mij ziet menigeen hier meer wedstrijden van zijn favoriete club van CM.quote:You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt)
DutchGooner
Cart_man
Doc
alsof wedstrijden van je favo club je een grotere die hard maakt. Het ligt iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Slaat nergens op m.i. Volgens mij ziet menigeen hier meer wedstrijden van zijn favoriete club van CM.
Stoere berichtjes op internet en om het bericht met kanker schelden wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof wedstrijden van je favo club je een grotere die hard maakt. Het ligt iets genuanceerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |