quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:17 schreef Taproot het volgende:
Waarom hoor je dat kutnummer overal? De stroop druipt eraf, en het ergste is nog dat ik me sentimenteel ga voelen van dat klotemelodietje, kan k gewoon niet tegen, muziek kan gewoon zo hard op mijn gemoed inwerken en dat blijft dat kutnummer zich in mijn hoofd steeds maar herhalen en kan k t niet meer uitzettenOprotten met die zooi, het verpest mijn humeur!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja, ik krijg ook de neiging om spontaan in huilen uit te barsten bij het horen van dat nummer. Maar in mijn geval heeft dat meer met de kwaliteit van de betreffende compositie te maken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:00 schreef Cassius het volgende:
Zit er niet een jambakuiken in dat nummer mee te blèren?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:31 schreef LangeJan het volgende:
Ik hoop dat dit liedje nog heel lang in de top40 blijft staan. Ik vind hem zoooo goed!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:34 schreef KreKkeR het volgende:
Kut nummer ja. Maar wel een lekker wijf in de clip.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:54 schreef Herald het volgende:
dat sampletje komt toch ook van Jamba?
Sweety het verdrietige kuikentjeft
dus
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja meeeeehn! Komt allemaal door die smerige allochtonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef BB-King het volgende:
Schijtnummer.
Over welke band gaat dit?quote:have revealed that they will be playing smaller venues on their next tour as they’re “not BON JOVI quite yet”.
Ook niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Darkness?
quote:“We’re not really a stadium band.”
peaceman+1quote:Op maandag 25 juli 2005 10:08 schreef peaceman het volgende:
Coldplay?
Wonderlijke uitspraak van een wonderlijke band... en dat bedoel ik niet positief...quote:
DaisyDuke +1quote:Op maandag 25 juli 2005 10:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Tegan & Sara
Nee, totaal ander genre ook.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:27 schreef bartrid het volgende:
kid rock?
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:39 schreef ranja het volgende:
Dan Reed?
Dat is een Schot. Deze meneer maakt platen onder z'n eigen naam.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:54 schreef bartrid het volgende:
Craig Ward van dEUS? Of was die engels?
quote:Styles:
Rock
Blues-Rock
Singer/ Songwriter
Roots Rock
Americana
quote:is a Texas-based singer-songwriter who initially began his career as a bluesy roots-rocker, but as his career progressed, he moved deeper into rock & roll and alternative rock. Though
's albums usually received postiive reviews, they rarely sold, and his tendency to rework his sound prevented him from developing a sizable cult following among singer-songwriter fans.
Ah, toch nog!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef bukgeit het volgende:
Chris Whitley
dat doet idd wel ergens ver weg een belletje rinkelen...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef bukgeit het volgende:
Chris Whitley
sack+1quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chipz- Cowboy
Pantera - Cowboys From Hell
Bon Jovi - Wanted: Dead Or Alive
Jamiroquay - Space Cowboy (Return of The Space Cowboy?? weet even niet zeker hoe die heet)
Gorillaz - Clint Eastwood
Ennio Moricone - The Good, The Bad & The Ugly
Will Smith - Wild Wild West
Kid Rock - Cowboy
Kool Moe Dee - Wild West
Lucky Luke aftitelingliedje - Poor Lonesome Cowboy
mij ook en meestal is het dan the Damnedquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
doet me denken aan Dead or alive...
....en dus niet The Damnedquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
doet me denken aan Dead or alive...
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef Neleos het volgende:
Weird Al Yankovic - Amish paradise?
Die staat pas op 9.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
marco borsato - dromen zijn bedrog?
Niet dat ik weet. Maar goede antwoord staat er nog niet tussen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:21 schreef peaceman het volgende:
is al eens gevraagd dit jaar, toch?
ja die was het!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:32 schreef ranja het volgende:
La danse de Zorba toch... in een drietal uitvoeringen waaronder Trio Hellenique.
Inderdaad en die andere 2 waren duo acropolis en mikis theodorakis.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:32 schreef ranja het volgende:
La danse de Zorba toch... in een drietal uitvoeringen waaronder Trio Hellenique.
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef ranja het volgende:
Noem 10 top 40 hits (titel + band) van niet-nederlandse bands of artiesten die in een andere taal dan de eigen taal maar niet in het engels zingen.
als te tak van toen bedoel jequote:
even een vraagje van mij tussendoor: Prep had me gevraagd om de punten bij te houden tijdens zijn vakantie, maar nu Belsen terug is, hoeft dat niet meer of wel?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef belsen het volgende:
Maar die is volgens mij op vakantie.
En ik ken de beste man niet...
Je mag het nog even doen, of de punten naar mij toe sturen, dan maak ik de stand wel op.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
even een vraagje van mij tussendoor: Prep had me gevraagd om de punten bij te houden tijdens zijn vakantie, maar nu Belsen terug is, hoeft dat niet meer of wel?
Ik had er overigens nog vier verzonnen, geheel in de 'andere' taal:quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
als te tak van toen bedoel je
goed genoeg, wist niet eens dat er spaans in Should I stay voorkwam
quote:This indecision's bugging me - La indecisión me molesta
If you don't want me, set me free - Si no me quieres, líbrame
Exactly who'm I'm supposed to be - Dígame que debo ser
Don't you know which clothes even fit me? - ¿Sabes qué ropa me queda?
Come on and let me know - Me tienes que decir
Should I cool it or should I blow? - ¿Me debo ir o quedarme?
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef Berkery het volgende:
Enigma was ook goed geweest![]()
..en dan had ik er al twee gehad![]()
Ik heb nog niets.... ik zou vandaag pas beginnen en Prep zou mij nog "inlichten" hoe het moest.....heb nu dus geen ideequote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Je mag het nog even doen, of de punten naar mij toe sturen, dan maak ik de stand wel op.
Stuur sowieso maar wat je hebt.
Dank, dank, ik vroeg me al af hoe dat verder moest.
Heel goed, Neleos, maar van mij krijgt ie het niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef Neleos het volgende:
Sex
Lees goed de spelregels, Neleos!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef Neleos het volgende:
Is het Lou Reed...
Heel goed Ranja!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef ranja het volgende:
Underground
Ja, maar als er een nieuwe vraag gesteld is vervalt je beurt, maar dat lijkt me logisch.quote:
Oh. Oke. Ik dacht dat ik moest wachten op de bevestiging dat ie goed was...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar als er een nieuwe vraag gesteld is vervalt je beurt, maar dat lijkt me logisch.
pas als de nieuwe vraag goedgekeurd is toch? anders heb je niks aan 'jou' vakjequote:Op maandag 25 juli 2005 15:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, maar als er een nieuwe vraag gesteld is vervalt je beurt, maar dat lijkt me logisch.
Lijkt me idd logisch.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef ranja het volgende:
[..]
pas als de nieuwe vraag goedgekeurd is toch? anders heb je niks aan 'jou' vakje
Je mag natuurlijk altijd eerder gokken, is wel verstandig.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Keurig, Litpho, het was niet Ernst Jansz, maar Joost Belinfante.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
Joost Belinfante
Lijkt mij ook, beetje vaag ook als je voor de goedkeuring gaat gokken op 't plaatje. Heb je de vraag dalijk fout, maar heb je het plaatje wel goed.......quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een beetje overtuigd zijn van je eigen (goede) antwoord.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, beetje vaag ook als je voor de goedkeuring gaat gokken op 't plaatje. Heb je de vraag dalijk fout, maar heb je het plaatje wel goed.......
Heel goed Sack_Blabbath.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ranja
Helaas, dat is niet goed.quote:
Prachtig, Litpho.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:45 schreef Litpho het volgende:
HELP!
Helaas het is niet Robbie Williams.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Neleos het volgende:
Vreemd gezicht heeft die man...
Robbie Williams?
Precies, Iggy, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
italo?
Belsen, Belsen???quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef BeRightBack het volgende:
Leuk bedacht Belsen!
maar duurde het niet ontzettend lang?
Nee hoor, ik kom wel vaker langs, maar niet te vaak, dank je.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef BeRightBack het volgende:
Leuk bedacht Lucille!
maar duurde het niet ontzettend lang?
Hey lucille wou dat je 's avonds eens langs kwam, op mijn werk is er altijd wel weer 1 of ander k*%$#&%$klantquote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom wel vaker langs, maar niet te vaak, dank je.
Luit is helemaal goed! Je moet wel gokken hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Luit?
Soms kom ik ook 's avonds wel langs, hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey lucille wou dat je 's avonds eens langs kwam, op mijn werk is er altijd wel weer 1 of ander k*%$#&%$klantdie tussendoor komt zeuren...
![]()
Ik herken 't plaatje wel, maar ik weet de bijpassende naam ff niet meerquote:
ben je nog altijd misgelopenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Soms kom ik ook 's avonds wel langs, hoor.
Oké, dan doen we nog een vraagje.quote:
Nee, helaas, een tipje.quote:
Kom op, het rijmt.quote:"Als mijn manometer goed staat
Weet ik wel dat alles goed gaat
En als je net als ik dehebt gelezen
Heb je van explosies niks te vrezen
Daarom slaap ik nu na al mijn klussen
Met deonder mijn kussen
Dan krijg ik alleen nogmaar een mooie droom
Van..."
Zo ver waren ze nog niet in de Fabeltjeskrant.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:20 schreef Neleos het volgende:
stroom
Of stoom?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:20 schreef Neleos het volgende:
stroom?
Ik vermoed nog steeds dat het iemand anders is...pvdt-gevalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef belsen het volgende:
Sack_Blabbath mag gokken, als ie een idee heeft.
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds dat het iemand anders is...pvdt-geval
Maar 't zou ook Ray van 2Unlimited kunnen zijn....
Dus toch....quote:Op maandag 25 juli 2005 16:25 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding] We zullen het eens vragen aan de computer.
Computer is het Ray Slijngaard van 2 Unlimited?
[afbeelding]
Heel knap!
Dat betekent dus: een Triviapunt voor Sack_Blabbath!
Van harte gefeliciteerd!
Dan sluit ik weer een aflevering van Guess this picture af.
Een dikke kus voor iedereen en tot gauw!
quote:Few albums were as eagerly anticipated as,
's long-awaited follow-up to
. By the time of its release, the group had two number one British singles with "
" and "
" and had begun to make inroads in America.
was touted as the album that would bring electronica/techno to a wide American audience; in Britain, the group already had a staggeringly large following that was breathlessly awaiting the album.
falls short of masterpiece status, but that isn't because it doesn't deliver. Instead, it delivers exactly what anyone would expect: intense hip-hop-derived rhythms, imaginatively reconstructed samples, and meaningless shouted lyrics from
and
.
Jaquote:Op maandag 25 juli 2005 16:35 schreef ranja het volgende:
Prodigy - The fat of the land?
Nick wie?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Jim Morrison en Nick Rivers?
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef Berkery het volgende:
Nick Rivers en Jim Morrison werden allebei gespeeld door Val Kilmer?
quote:is geboren op 30 augustus 1955 in Roosendaal. 7 jaar was
, en hij weet nog als de dag van gisteren zich te herinneren dat hij absoluut, wat men kan noemen ALLERGISCH voor was, voor muziek.....hij kon er echt niet tegen, als er thuis of op een feest harde muziek werd gedraaid of gemaakt, hij rende dan naar buiten om de stilte op te zoeken, tot het moment dat zijn ouders naar huis gingen, bleef
rustig, buiten, of op een plaatsje in het café, waar het wat stiller was.
werd er als kleine jongen echt ziek en misselijk van. Thuis kochten ze toendertijd een koffer pick up, zo'n leder koffer geval, waar de luidspreker in het deksel zat, en als iemand in huis een plaatje opzette, hup....
was weer weg. Tot op een dag zijn moeder een plaatje gekocht had van de Zangeres zonder naam, Mag ik van U een lift meneer, 't tweede plaatje [ de eerste was geflopt ].
Nee, deze is veel onbekender.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Fransje Bauer?
Maar 't is hem niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:21 schreef Litpho het volgende:
Chiel Montagne. Dat zou tenminste een heleboel verklaren.
Rini Valentijn. Maar ik reken het goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, dat is Robby Valentine!
Rini Valentine dus?
sack+1quote:Op maandag 25 juli 2005 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jeremy - Pearl Jam?
zo dacht ik er ook over jaquote:
Nehquote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Frans Halsema in jonge jaren ???
Nehquote:Op maandag 25 juli 2005 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Pete Townsend?
Ben je weer bezig?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Pete Townsend?
Hij kwam inderdaad ook net langs in asso.....quote:Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Alice Cooper ??
Sack +1quote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Filter
Ignite
Kittie
Mansun
Moloko
Primus
Probot
Slayer
Staind
Europe
Hij houdt een Sabbathical denk ikquote:
Of zijn pc heeft de Sack gekregenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hij houdt een Sabbathical denk ik![]()
Sack dacht dat 't punt wel voor Timbob zou zijn en is lekker een DVD'tje gaan kijkenquote:
welke?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sack dacht dat 't punt wel voor Timbob zou zijn en is lekker een DVD'tje gaan kijken
reservoir dogsquote:
Da's geen verkeerde..., vredig filmpje...quote:
klassieker. Little Green Bagquote:
quote:
Echt niet? Dan was je waarschijnlijk één van de laatste Nederlanders die 'm nog niet gezien had. F*cking briljante rollen van Michael Madsen en Harvey Keitelquote:Op maandag 25 juli 2005 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]schande dat ik 'm nog niet had gezien....ontopic: geen idee
een kennerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:06 schreef bartrid het volgende:
silly sisters??
ik lig echt heeeeel ver achter met m'n must-see films. zondag ook pas voor 't eerst fear & loathing in las vegas gezien. en op de stapel liggen nog tig klassiekers die ik binnenkort moet inhalen.....lullig he voor me?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet? Dan was je waarschijnlijk één van de laatste Nederlanders die 'm nog niet gezien had. F*cking briljante rollen van Michael Madsen en Harvey Keitel
dat lijkt me geen straf maar Reservoir Dogs was toch nauwelijks te ontlopen? Die is ook al tig keer op tv geweestquote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
en op de stapel liggen nog tig klassiekers die ik binnenkort moet inhalen.....lullig he voor me?
nou nee, ik zag het anagram gewoon snelquote:
PS http://forum.fok.nl/topic/731771quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
ik lig echt heeeeel ver achter met m'n must-see films. zondag ook pas voor 't eerst fear & loathing in las vegas gezien. en op de stapel liggen nog tig klassiekers die ik binnenkort moet inhalen.....lullig he voor me?
ik kijk nooit films op tv, heb een hekel aan reclame enzo. ik kijk sowieso amper tv. ik denk dat ik nog geen 4 uur per week haal. en dat is inclusief elke ochtend op een werkdag een half uur journaal + mtv als bewegend behangquote:Op maandag 25 juli 2005 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dat lijkt me geen straf maar Reservoir Dogs was toch nauwelijks te ontlopen? Die is ook al tig keer op tv geweest
oe, vorig jaar ben ik ook aan een lijst begonnen maar die was ik vergeten te postenquote:
da's goed genoegquote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef timbob het volgende:
is dat niet add (n) to (x)
of hoe je het precies schrijft
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
nooit van gehoord....
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/1027426
-3 voorspelbaarquote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
Ik gok vast: Orbital
geweldig nummer is dat ookquote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/1027426
had gekundquote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Massive Attack?
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef bukgeit het volgende:
Reprazent? Moeilijk te zien.
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Breakbeat Era?
En nu mixen met je vorige antwoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Flex?
Yo, flexidisc.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Flexy Disc?
Welk nummer van wie?quote:Dancing through the fire just to catch a flame
Just to get close to, just close enough
To tell you that.....
Je zou ook een nieuwe vraag kunnen doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:24 schreef Mark het volgende:
Eigenlijk niet meer de moeite van een TVP waard
quote:Although husband-and-wife team Michael Wells and Lee Newman recorded under many different names (including,
and
) for labels such as XL, R&S, Mute and React, they gained most of their success as
. "
" stayed at number one on the Dutch charts for four weeks in mid-199x, but on August 4, just three days after the couple released their debut album
, Lee Newman died of cancer.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
technohead - i wanna be a hippy
Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Allebei een nummer uitgebracht dat ook ooit door Nancy Sinatra is uitgebracht.
Lastig te herkennen he? Met kleding aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:14 schreef peaceman het volgende:
aha dus dat blondje is Jessica?
een paar weken geleden nog door mij gevraagdquote:
Puntje terug voor Iggyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ashlee simpson?
volgens mij heb ik haar uberhaupt nog nooit gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lastig te herkennen he? Met kleding aan.
Ze is non-stop op MTV/TMF met een quasi-geile clip. Knap dat je die hebt kunnen missen. Zou ik zo houden als ik jou was.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij heb ik haar uberhaupt nog nooit gezienen geen gemis zo te zien..
MTV?TMF dat waren toch zenders waar ooit muziekclips op werden uitgezonden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze is non-stop op MTV/TMF met een quasi-geile clip. Knap dat je die hebt kunnen missen. Zou ik zo houden als ik jou was.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Als producer Dennis Pop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |