Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:39 schreef ranja het volgende:
Dan Reed?
Dat is een Schot. Deze meneer maakt platen onder z'n eigen naam.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:54 schreef bartrid het volgende:
Craig Ward van dEUS? Of was die engels?
quote:Styles:
Rock
Blues-Rock
Singer/ Songwriter
Roots Rock
Americana
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is a Texas-based singer-songwriter who initially began his career as a bluesy roots-rocker, but as his career progressed, he moved deeper into rock & roll and alternative rock. ThoughJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s albums usually received postiive reviews, they rarely sold, and his tendency to rework his sound prevented him from developing a sizable cult following among singer-songwriter fans.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, toch nog!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef bukgeit het volgende:
Chris Whitley
dat doet idd wel ergens ver weg een belletje rinkelen...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef bukgeit het volgende:
Chris Whitley
sack+1quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chipz- Cowboy
Pantera - Cowboys From Hell
Bon Jovi - Wanted: Dead Or Alive
Jamiroquay - Space Cowboy (Return of The Space Cowboy?? weet even niet zeker hoe die heet)
Gorillaz - Clint Eastwood
Ennio Moricone - The Good, The Bad & The Ugly
Will Smith - Wild Wild West
Kid Rock - Cowboy
Kool Moe Dee - Wild West
Lucky Luke aftitelingliedje - Poor Lonesome Cowboy
mij ook en meestal is het dan the Damnedquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
doet me denken aan Dead or alive...
....en dus niet The Damnedquote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
doet me denken aan Dead or alive...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop