Watjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:21 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja, ik krijg ook de neiging om spontaan in huilen uit te barsten bij het horen van dat nummer. Maar in mijn geval heeft dat meer met de kwaliteit van de betreffende compositie te maken.
Toen ik dat nummer hoorde dacht ik dat dat weer een ringtone was van jamba ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:00 schreef Cassius het volgende:
Zit er niet een jambakuiken in dat nummer mee te blèren?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:19 schreef -Numlock- het volgende:
Oud.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
piepnegers
piepnegers
Dat is net zulke grote bagger als Akon met Lonely.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef RaZieL669 het volgende:
Tijd om de Party Animals weer eens uit hun grot te trekken voor wat ouderwetse semi-hak muziek.
Je kan veel zeggen maar die platen blijven toch nog steeds goed te pruimen.
Aaaahhhh die sentimenten.
*zoekt in de kast naar eventuele Aussie en Nike Air Max*
Sentimenten? is dat als grap bedoeld? Tot een half jaar terug ofzo ( Voordat de box overging op Multiculti FM) werd de Party Aninmals megamix nog helemaal grijsgedraaid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef RaZieL669 het volgende:
Tijd om de Party Animals weer eens uit hun grot te trekken voor wat ouderwetse semi-hak muziek.
Ja meeeeehn! Komt allemaal door die smerige allochtonenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sentimenten? is dat als grap bedoeld? Tot een half jaar terug ofzo ( Voordat de box overging op Multiculti FM) werd de Party Aninmals megamix nog helemaal grijsgedraaid.
Neequote:Op zondag 24 juli 2005 00:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja meeeeehn! Komt allemaal door die smerige allochtonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
piepnegers
strak strak in mn trainings pak pak kijk eens hoe ik hak hak lalalalalalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef RaZieL669 het volgende:
Dat was Hakkûhbar.....quote:Op zondag 24 juli 2005 01:06 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
strak strak in mn trainings pak pak kijk eens hoe ik hak hak lalalalalalvet relaxed
![]()
oh en ik ben het met TS eensch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |