als te tak van toen bedoel jequote:
even een vraagje van mij tussendoor: Prep had me gevraagd om de punten bij te houden tijdens zijn vakantie, maar nu Belsen terug is, hoeft dat niet meer of wel?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef belsen het volgende:
Maar die is volgens mij op vakantie.
En ik ken de beste man niet...
Je mag het nog even doen, of de punten naar mij toe sturen, dan maak ik de stand wel op.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
even een vraagje van mij tussendoor: Prep had me gevraagd om de punten bij te houden tijdens zijn vakantie, maar nu Belsen terug is, hoeft dat niet meer of wel?
Ik had er overigens nog vier verzonnen, geheel in de 'andere' taal:quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
als te tak van toen bedoel je
goed genoeg, wist niet eens dat er spaans in Should I stay voorkwam
quote:This indecision's bugging me - La indecisión me molesta
If you don't want me, set me free - Si no me quieres, líbrame
Exactly who'm I'm supposed to be - Dígame que debo ser
Don't you know which clothes even fit me? - ¿Sabes qué ropa me queda?
Come on and let me know - Me tienes que decir
Should I cool it or should I blow? - ¿Me debo ir o quedarme?
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef Berkery het volgende:
Enigma was ook goed geweest![]()
..en dan had ik er al twee gehad![]()
Ik heb nog niets.... ik zou vandaag pas beginnen en Prep zou mij nog "inlichten" hoe het moest.....heb nu dus geen ideequote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Je mag het nog even doen, of de punten naar mij toe sturen, dan maak ik de stand wel op.
Stuur sowieso maar wat je hebt.
Dank, dank, ik vroeg me al af hoe dat verder moest.
Heel goed, Neleos, maar van mij krijgt ie het niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef Neleos het volgende:
Sex
Lees goed de spelregels, Neleos!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef Neleos het volgende:
Is het Lou Reed...
Heel goed Ranja!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:27 schreef ranja het volgende:
Underground
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |