Sack +1quote:Op maandag 25 juli 2005 19:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Filter
Ignite
Kittie
Mansun
Moloko
Primus
Probot
Slayer
Staind
Europe
Hij houdt een Sabbathical denk ikquote:
Of zijn pc heeft de Sack gekregenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hij houdt een Sabbathical denk ik![]()
Sack dacht dat 't punt wel voor Timbob zou zijn en is lekker een DVD'tje gaan kijkenquote:
welke?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sack dacht dat 't punt wel voor Timbob zou zijn en is lekker een DVD'tje gaan kijken
reservoir dogsquote:
Da's geen verkeerde..., vredig filmpje...quote:
klassieker. Little Green Bagquote:
quote:
Echt niet? Dan was je waarschijnlijk één van de laatste Nederlanders die 'm nog niet gezien had. F*cking briljante rollen van Michael Madsen en Harvey Keitelquote:Op maandag 25 juli 2005 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]schande dat ik 'm nog niet had gezien....ontopic: geen idee
een kennerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:06 schreef bartrid het volgende:
silly sisters??
ik lig echt heeeeel ver achter met m'n must-see films. zondag ook pas voor 't eerst fear & loathing in las vegas gezien. en op de stapel liggen nog tig klassiekers die ik binnenkort moet inhalen.....lullig he voor me?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet? Dan was je waarschijnlijk één van de laatste Nederlanders die 'm nog niet gezien had. F*cking briljante rollen van Michael Madsen en Harvey Keitel
dat lijkt me geen straf maar Reservoir Dogs was toch nauwelijks te ontlopen? Die is ook al tig keer op tv geweestquote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
en op de stapel liggen nog tig klassiekers die ik binnenkort moet inhalen.....lullig he voor me?
nou nee, ik zag het anagram gewoon snelquote:
PS http://forum.fok.nl/topic/731771quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
ik lig echt heeeeel ver achter met m'n must-see films. zondag ook pas voor 't eerst fear & loathing in las vegas gezien. en op de stapel liggen nog tig klassiekers die ik binnenkort moet inhalen.....lullig he voor me?
ik kijk nooit films op tv, heb een hekel aan reclame enzo. ik kijk sowieso amper tv. ik denk dat ik nog geen 4 uur per week haal. en dat is inclusief elke ochtend op een werkdag een half uur journaal + mtv als bewegend behangquote:Op maandag 25 juli 2005 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dat lijkt me geen straf maar Reservoir Dogs was toch nauwelijks te ontlopen? Die is ook al tig keer op tv geweest
oe, vorig jaar ben ik ook aan een lijst begonnen maar die was ik vergeten te postenquote:
da's goed genoegquote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef timbob het volgende:
is dat niet add (n) to (x)
of hoe je het precies schrijft
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
nooit van gehoord....
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/1027426
-3 voorspelbaarquote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
Ik gok vast: Orbital
geweldig nummer is dat ookquote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/1027426
had gekundquote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Massive Attack?
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef bukgeit het volgende:
Reprazent? Moeilijk te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |