Belsen, Belsen???quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef BeRightBack het volgende:
Leuk bedacht Belsen!
maar duurde het niet ontzettend lang?
Nee hoor, ik kom wel vaker langs, maar niet te vaak, dank je.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef BeRightBack het volgende:
Leuk bedacht Lucille!
maar duurde het niet ontzettend lang?
Hey lucille wou dat je 's avonds eens langs kwam, op mijn werk is er altijd wel weer 1 of ander k*%$#&%$klantquote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom wel vaker langs, maar niet te vaak, dank je.
Luit is helemaal goed! Je moet wel gokken hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Luit?
Soms kom ik ook 's avonds wel langs, hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey lucille wou dat je 's avonds eens langs kwam, op mijn werk is er altijd wel weer 1 of ander k*%$#&%$klantdie tussendoor komt zeuren...
![]()
Ik herken 't plaatje wel, maar ik weet de bijpassende naam ff niet meerquote:
ben je nog altijd misgelopenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Soms kom ik ook 's avonds wel langs, hoor.
Oké, dan doen we nog een vraagje.quote:
Nee, helaas, een tipje.quote:
Kom op, het rijmt.quote:"Als mijn manometer goed staat
Weet ik wel dat alles goed gaat
En als je net als ik dehebt gelezen
Heb je van explosies niks te vrezen
Daarom slaap ik nu na al mijn klussen
Met deonder mijn kussen
Dan krijg ik alleen nogmaar een mooie droom
Van..."
Zo ver waren ze nog niet in de Fabeltjeskrant.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:20 schreef Neleos het volgende:
stroom
Of stoom?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:20 schreef Neleos het volgende:
stroom?
Ik vermoed nog steeds dat het iemand anders is...pvdt-gevalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef belsen het volgende:
Sack_Blabbath mag gokken, als ie een idee heeft.
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds dat het iemand anders is...pvdt-geval
Maar 't zou ook Ray van 2Unlimited kunnen zijn....
Dus toch....quote:Op maandag 25 juli 2005 16:25 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding] We zullen het eens vragen aan de computer.
Computer is het Ray Slijngaard van 2 Unlimited?
[afbeelding]
Heel knap!
Dat betekent dus: een Triviapunt voor Sack_Blabbath!
Van harte gefeliciteerd!
Dan sluit ik weer een aflevering van Guess this picture af.
Een dikke kus voor iedereen en tot gauw!
quote:Few albums were as eagerly anticipated as,
's long-awaited follow-up to
. By the time of its release, the group had two number one British singles with "
" and "
" and had begun to make inroads in America.
was touted as the album that would bring electronica/techno to a wide American audience; in Britain, the group already had a staggeringly large following that was breathlessly awaiting the album.
falls short of masterpiece status, but that isn't because it doesn't deliver. Instead, it delivers exactly what anyone would expect: intense hip-hop-derived rhythms, imaginatively reconstructed samples, and meaningless shouted lyrics from
and
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |