Jaquote:Op maandag 25 juli 2005 16:35 schreef ranja het volgende:
Prodigy - The fat of the land?
Nick wie?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Jim Morrison en Nick Rivers?
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef Berkery het volgende:
Nick Rivers en Jim Morrison werden allebei gespeeld door Val Kilmer?
quote:is geboren op 30 augustus 1955 in Roosendaal. 7 jaar was
, en hij weet nog als de dag van gisteren zich te herinneren dat hij absoluut, wat men kan noemen ALLERGISCH voor was, voor muziek.....hij kon er echt niet tegen, als er thuis of op een feest harde muziek werd gedraaid of gemaakt, hij rende dan naar buiten om de stilte op te zoeken, tot het moment dat zijn ouders naar huis gingen, bleef
rustig, buiten, of op een plaatsje in het café, waar het wat stiller was.
werd er als kleine jongen echt ziek en misselijk van. Thuis kochten ze toendertijd een koffer pick up, zo'n leder koffer geval, waar de luidspreker in het deksel zat, en als iemand in huis een plaatje opzette, hup....
was weer weg. Tot op een dag zijn moeder een plaatje gekocht had van de Zangeres zonder naam, Mag ik van U een lift meneer, 't tweede plaatje [ de eerste was geflopt ].
Nee, deze is veel onbekender.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Fransje Bauer?
Maar 't is hem niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:21 schreef Litpho het volgende:
Chiel Montagne. Dat zou tenminste een heleboel verklaren.
Rini Valentijn. Maar ik reken het goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, dat is Robby Valentine!
Rini Valentine dus?
sack+1quote:Op maandag 25 juli 2005 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jeremy - Pearl Jam?
zo dacht ik er ook over jaquote:
Nehquote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Frans Halsema in jonge jaren ???
Nehquote:Op maandag 25 juli 2005 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Pete Townsend?
Ben je weer bezig?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Pete Townsend?
Hij kwam inderdaad ook net langs in asso.....quote:Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Alice Cooper ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |