Over Ajax?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Ik vond jou ook zeer ad-rem hoor, Gabry.
Wil er iemand anders met me discussiėren? Maar dan wel over iets anders ik verveel me een beetje :-x
vraagje he.. waarom zit je hier eigenlijk?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Wil er iemand anders met me discussiėren? Maar dan wel over iets anders ik verveel me een beetje :-x
Ik stem Wilders.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Hij heeft niks te doen en heeft zin om kansloze bruggers uit te lullen.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
vraagje he.. waarom zit je hier eigenlijk?
Oh hell yeah, maar niet op een zondagnachtquote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stem Wilders.
Is dat genoeg om een discussie te starten?![]()
Ik stem mee.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stem Wilders.
Toppie hoor, geen discussie van mijn kant.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stem Wilders.
Btw is daar niet msn voor? Of heeft iedereen je geblokt ?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Lukt toch aardig niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hij heeft niks te doen en heeft zin om kansloze bruggers uit te lullen.![]()
wie is hier een brugger dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hij heeft niks te doen en heeft zin om kansloze bruggers uit te lullen.![]()
JA IEDEREEN HEEFT ME GEBLOKT BOEHOE':'(quote:Op maandag 25 juli 2005 02:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
Btw is daar niet msn voor? Of heeft iedereen je geblokt ?
Wil je in de OP?quote:
Voorspelbaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
JA IEDEREEN HEEFT ME GEBLOKT BOEHOE':'(
Neh dat doe ik wel in VBLquote:
quote:
Ik ga vrijdag (naar Kreta)quote:Op maandag 25 juli 2005 03:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik nog 3 dagen en dan twee weken op vakantie.![]()
4 tot 8quote:Op maandag 25 juli 2005 03:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ha ik ben vrij. Hoelaat moet je knoek ?
oke, en waarom hier? en niet in een ander subforum?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:00 schreef Jajong het volgende:
Ik heb toch gezegd waarom, omdat ik mijn eigen VERVEEL.
Het komt ineens ook zo dichtbijquote:Op maandag 25 juli 2005 03:02 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan we weer opsommen wanneer we op vakantie gaan?
Je moet slapen ook niet proberen te timenquote:Op maandag 25 juli 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja sorry, ben niet echt helder meer om 3 uur 's nachts terwijl ik 2 uur geleden al wou gaan slapen
![]()
Vooruit dan maar, welk van Wilders' politieke agenda-punten spreekt je het meest aan.. waarom stem je voornamelijk op hem. Hij heeft in mijn ogen zeker goede ideeėn maar hij is teveel een pim-wannabe om t daadwerkelijk ook waar te maken. Hij kicked teveel op alle VMBO'ers die op hem zouden gaan stemmen, daardoor ziet hij door de bomen het bos niet meer.quote:
Easy targets.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
oke, en waarom hier? en niet in een ander subforum?
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil je in de OP?![]()
* Jaguarized kijkt even in het fotoboek.![]()
ik ben al 2 dagen en 1 nacht wakker, deze nacht erbij heb ik geen zin in dus ik wil slapenquote:Op maandag 25 juli 2005 03:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je moet slapen ook niet proberen te timen
en trouwens...
hoe minder slaap je krijgt, hoe leuker alles wordt.![]()
Ik denk dat er niet zoveel VMBO-ers mogen stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, welk van Wilders' politieke agenda-punten spreekt je het meest aan.. waarom stem je voornamelijk op hem. Hij heeft in mijn ogen zeker goede ideeėn maar hij is teveel een pim-wannabe om t daadwerkelijk ook waar te maken. Hij kicked teveel op alle VMBO'ers die op hem zouden gaan stemmen, daardoor ziet hij door de bomen het bos niet meer.
* Jajong vraagt zich af of dit iets te maken heeft met het 'leuk vinden' van boBnLquote:Op maandag 25 juli 2005 03:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben al 2 dagen en 1 nacht wakker, deze nacht erbij heb ik geen zin in dus ik wil slapen![]()
Wat voor het kleurencontrast. Ben je nou grafish ontwerper of wat ?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:04 schreef Knoekie het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een banaan van Max Havelaar.
Alsof wij pubers daar om geven.
Ik bedoel dan ook mensen van t vmbo niveau.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel VMBO-ers mogen stemmen.
neequote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
* Jajong vraagt zich af of dit iets te maken heeft met het 'leuk vinden' van boBnL
Je hebt al een vriendje.quote:
Belastingverlaging, inclusief de alsmaar stijgende lokale lasten die meteen moeten worden bevroren en daarna jaarlijks moeten dalen.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, welk van Wilders' politieke agenda-punten spreekt je het meest aan.. waarom stem je voornamelijk op hem. Hij heeft in mijn ogen zeker goede ideeėn maar hij is teveel een pim-wannabe om t daadwerkelijk ook waar te maken. Hij kicked teveel op alle VMBO'ers die op hem zouden gaan stemmen, daardoor ziet hij door de bomen het bos niet meer.
Ohquote:
Oke, op die mountainbikequote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook mensen van t vmbo niveau.
Ik vond het gewoon zo nep staanquote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat voor het kleurencontrast. Ben je nou grafish ontwerper of wat ?![]()
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Belastingverlaging, inclusief de alsmaar stijgende lokale lasten die meteen moeten worden bevroren en daarna jaarlijks moeten dalen.
Ontwikkelingshulp verdwijnt, behoudens noodhulp. Het huidige niveau van OS-hulp van 0,8% BBP (4 miljard euro per jaar structureel) wordt teruggebracht naar 0,1%, uitsluitend te gebruiken voor noodhulp. De functie van Minister van Ontwikkelingssamenwerking wordt opgeheven.
Een ongenadige inkrimping van de overheid (inclusief een grondige herziening van het ambtenarenrecht): 50% minder ambtenaren.
De Antillen mogen geen onderdeel meer uitmaken van het Koninkrijk
Leerlingen worden grondiger getoetst op gedegen kennis van cultuur, nationale identiteit en verleden.
Financiering uit extremistische landen wordt verboden.
Geen export van uitkeringen – van kinderbijslag tot WAO – buiten de EU.
Kies maar
>>> Politiekquote:Op maandag 25 juli 2005 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.
Het was er in het begin nog een, maar als je goed kijkt klopt het dan niet, vandaar dat er twee in staan.quote:
Ik denk ook niet dat hij meer dan 8 zetels krijgt.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.
kon het niet latenquote:Op maandag 25 juli 2005 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je bent trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.
6:00 tot 13:30quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Knoekie het volgende:
Moeten jullie niet slapen?
* Knoekie heeft van 6:00 tot 13:00 geslapen, dus niet zo moe is.
Goh toevalligquote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
6:00 tot 13:30Het is dat mijn moeder mij wakkermaakte
Klopt, als hij wat aan zijn politieke skills ( om t maar even puber te houden ) werkt en toch ietsjes genuanceerder zou zijn zou ik ook op hem stemmen. Wil namelijk wel dat degene waar ik op stem ook daadwerkelijk de dingen die hij belooft waar tracht te maken. Ik spuug namelijk op de watjes die tegenwoordig aan de macht zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij meer dan 8 zetels krijgt.
Maar het is beter voor hem om klein te beginnen.
Aangezien Pim al heeft aangetoont dat het moeilijk is om zo snel veel goede partijgenoten te vinden (met politieke ervaring)
Voor Wilders wordt dat nog moeilijker dan voor Pim... (moorddreigingen etc)
En het zou me een worst wezen hoe het met de allochtonen zit
Als ze uitschot willen zijn dan hou ik ze niet tegen![]()
tis laat he.....quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
edit: ter verduidelijking: 'bent' was vergeten
Was dat de enige fout die je eruit kon halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
Ik zat al te denken: die is niet helemaal helder meer.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
zit er nu idd niet echt meer op te letten, zolang je t maar begrijpt ;]quote:Op maandag 25 juli 2005 03:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Was dat de enige fout die je eruit kon halen?![]()
(kvin je nog steeds lief hoor)
de enige die me opvielquote:Op maandag 25 juli 2005 03:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Was dat de enige fout die je eruit kon halen?![]()
(kvin je nog steeds lief hoor)
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 juli 2005 03:18 schreef Jajong het volgende:
Ah fuck it, internet relaties zijn sneu, Wilders is een homo.
weltrusten.
Je kijkt teveel het nieuwsquote:Op maandag 25 juli 2005 03:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, als hij wat aan zijn politieke skills ( om t maar even puber te houden ) werkt en toch ietsjes genuanceerder zou zijn zou ik ook op hem stemmen. Wil namelijk wel dat degene waar ik op stem ook daadwerkelijk de dingen die hij belooft waar tracht te maken. Ik spuug namelijk op de watjes die tegenwoordig aan de macht zijn.
Dat dacht ik ook.quote:
Dat zou ik kunnen doen idd.quote:
Gabry kloon...? checkquote:Op maandag 25 juli 2005 03:23 schreef BObNL het volgende:
kloonproces weer opgestart?
Ow ow ow!!! Nu sta ik erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 03:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zet ze er wel ff bij.
Niet zeuren hequote:Op maandag 25 juli 2005 03:26 schreef BObNL het volgende:
Als we toch beginnen, ik wil naast imberr, en naast knoekie zit ik nu ook bekant naast![]()
Beter idee inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 03:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet zeuren he. Ik wil trouwens de OP wat meer gaan veranderen qua layout voor de linkjes naar de vorige delen. Er zal dan komen te staan:
1 | 2 | 3 | enz....
Goed? Dan scheelt dat weer flink wat ruimte en scroll je je niet eerst de tering.
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil mijn smiley er ook tussen.
Pub slowchat*S*
Hoi.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil mijn smiley er ook tussen.
Pub slowchat![]()
Haha nee radio heb ik ff niet aanstaan. Morgen tegen de avond weer.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef Knoekie het volgende:
Dankje Jaguarized
btw je leuke muziek linkje doet het niet
Als ik me OV weer heb kunnen we snachts feestjes bouwen en mensen lastig vallen ofzo..quote:Op maandag 25 juli 2005 03:45 schreef BObNL het volgende:
Geen zin om te slapen. Waarom is er niets open. Discotheek voor kerkgangers ofzo
trustequote:Op maandag 25 juli 2005 03:52 schreef Gabry het volgende:
Oke ik ga nu echt slapen voordat ik een hatrick post ofzow![]()
Ciao![]()
Hoelang nog eigenlijk ?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik me OV weer heb kunnen we snachts feestjes bouwen en mensen lastig vallen ofzo..![]()
Elke nacht een andere plaats![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 04:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben pitten. Ajuus.
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 25 juli 2005 07:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenWil er om een uurtje of 3 weer uit anders is mijn eerste weekend dag naar de knoppen
Truste![]()
![]()
![]()
quote:33. djenneke 107
34. hollander76 105
35. IrfieJ 98
Ben je er trots opquote:Op maandag 25 juli 2005 12:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]Waarvan er heel veel gemaakt zijn hier in SC
![]()
Eigenlijk vind ik het diep triest van mezelf, dat ik bij de 35 meest postende Fok!kers staquote:
Kom je wel eens buitenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep triest van mezelf, dat ik bij de 35 meest postende Fok!kers sta
Hoezo niks te doen![]()
Neequote:
Tis hier nog droog en ik moet nog naar het postkantoor pakketten wegbrengen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef bupatH het volgende:
hm t regent nu best hard hiero
beetje miezier hier. Ga maar eens ff douchequote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef bupatH het volgende:
hm t regent nu best hard hiero
Ik heb redelijk geslapenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:59 schreef Eix het volgende:
Morge mensen... Nog iemand geslapen vannacht?
Ik heb geslapen als een blok, maar dan wakker worden en je bedenken dat normaal gesproken de kattenbak al 3x geleegd zou zijn, en ik dat nu in 1x mag gaan doen was minderquote:Op maandag 25 juli 2005 13:59 schreef Eix het volgende:
Morge mensen... Nog iemand geslapen vannacht?
Mogguhquote:Op maandag 25 juli 2005 13:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
beetje miezier hier. Ga maar eens ff douche![]()
Hier ook en ik moet inkopen doenquote:
Hamka'squote:Op maandag 25 juli 2005 14:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hier ook en ik moet inkopen doen![]()
Hamka's bijvoorbeeld
Hamka'squote:
Moet je #41 en #42 maar nalezen, ik was er zelf ook niet bij, ik keek tv en lag te maffenquote:
Hmm, t was wel inderdaad gezellig vannacht ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je #41 en #42 maar nalezen, ik was er zelf ook niet bij, ik keek tv en lag te maffen
Reuze gezellig, maar nu ben ik scheren, douchen, wat fatsoenlijks aantrekken, mijn haar doen en boodschappen doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, t was wel inderdaad gezellig vannacht ja.![]()
![]()
tot 6 uur nogwelquote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, t was wel inderdaad gezellig vannacht ja.![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Reuze gezellig, maar nu ben ik scheren, douchen, wat fatsoenlijks aantrekken, mijn haar doen en boodschappen doen.laters mensen
Via Via. Nou geef us ff zelf toe ze staat ze er wel sletterig opquote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En jij zomaar mijn zusje een slet noemen, hoe kom je iig aan dr site?![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Via Via. Nou geef us ff zelf toe zoe staat ze er wel sletterig op![]()
![]()
Ik vond jou zusje wel leuk trouwensquote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zusje is wel okequote:Op maandag 25 juli 2005 14:37 schreef Gabry het volgende:
Hey mensen![]()
[..]
Ik vond jou zusje wel leuk trouwens![]()
waren ze nu maar echtquote:Op maandag 25 juli 2005 14:38 schreef Gabry het volgende:
Ik ging met een ton aan virtuele aandelen kloten
http://tinypic.com/9fmr9j.jpg
Multimiljonair![]()
Brechtje :quote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Foei, toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, maar kheb ook niet echt "normaal" gehandeld![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:42 schreef Brechtje het volgende:
En hoe wisten jullie dat Bananagirl mijn zusje was?
Staat nergens toch
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Rosalieeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat je ook op Fok! zat!
Hoe is het zussie?![]()
Ik heb trouwens geen site
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef BObNL het volgende:
En op foto 2 willen jullie zelf beweren dat jullie sletten zijn![]()
Die foto in het midden moet jij haast wel zijn van foto 2.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die foto in het midden moet jij haast wel zijn van foto 2.![]()
Wel makkelijk gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2005 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je zitten slapen tijdens nederlands ofzo ?
VMBO niveau of wat?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wel makkelijk gehaaldmaar sloeg ook echt nergens op
![]()
Dat is ook de bedoeling, dat is school voor 'niet-intelligente' mensen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
vmbo gt.daar ben ik echt slapend doorheen gegaan
Ik heb een paar keer les gehad van vmbo docenten maar die waren echt vet streng enzowquote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
vmbo gt.daar ben ik echt slapend doorheen gegaan
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, dat is school voor 'niet-intelligente' mensen.
Behalve dat iedereen je nu uitlacht omdat je geen Nederlands kan. Ik ben wel blij als ik redelijk Nederlands kan na mijn school.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Op luie mensen. maar het maakte voor men vervolg opleiding ook geen rete uit of ik vmbo gt had of havo
![]()
Dat ben ik gewoonquote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen je nu uitlacht omdat je geen Nederlands kan.
Best zielig als je iemand uitlacht waar hij/zij gewoon moeite mee heeft.quote:Behalve dat iedereen je nu uitlacht
Met d of t heb ik ook moeite hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat ben ik gewoon. Maar dat zou ook zo zijn als ik havo deed
![]()
[..]
Best zielig als je iemand uitlacht waar hij/zij gewoon moeite mee heeft.
Jah had niet gemogen. maar miss omdat ik gewoon snel tiepte wat in me opkwam , omdat ik naar beneden moestquote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met d of t heb ik ook moeite hoor
Alleen gescheert ipv geschorendies wel heel erg
Ook al kan je er niks aan doen
Euh, je weet dus niet wanneer je een d of een t gebruikt? Das simpelquote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met d of t heb ik ook moeite hoor
Alleen gescheert ipv geschorendies wel heel erg
Ook al kan je er niks aan doen
tad is niet simpelquote:Op maandag 25 juli 2005 15:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Euh, je weet dus niet wanneer je een d of een t gebruikt? Das simpel![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen je nu uitlacht omdat je geen Nederlands kan. Ik ben wel blij als ik redelijk Nederlands kan na mijn school.![]()
Ow shit.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Euh, je weet dus niet wanneer je een d of een t gebruikt? Das simpel![]()
Haha . Ik ben niet alleen op dit forumquote:Op maandag 25 juli 2005 15:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar ik stond ook altijd voor schut bij Nederlandse Grammatica als ik weer s naar t bord moest. Bij grammatica PWs leer ik altijd een dag van tevoren samen met mijn moeder zodat ik lekker een 6 of 7 haal.![]()
Met kerstmis had ik trouwens wel vette mazzel, ik kon de grammatica voor geen meter omdat ik dacht dat t niet zoveel zou worden afgevraagd. Krijg ik het antwoordblad, zie ik dat ik daar zo'n 20 vragen krijg over d/t en moest ik aangeven of het een voltooid dw etc etc is.Ik helemaal in paniek, kreeg ik toen het opgave blad... hadden die kneuzen het opgavenblad verkeerd gekopieerd waardoor dat onderdeel nu net wegviel.
![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn leven ook verbeterenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ow shit.
Ben het het woordje had vergeten
Tot vorig jaar typte ik ook veel foute dingen
Ik had met Nederlandse vreemde woorden een keer een 1 gehaalt omdat ik maar 1 kant van het pw had gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2005 15:25 schreef Imberr het volgende:
grammatica zuigt!! normaal haal ik daar een 3 voor ofzo, maar die stomme nederlands leraar van afgelopen schooljaar heeft me es een 1 gegeven voor een gram. pw omdat ik bijna niks had ingevuld![]()
en wat ik wel had ingevuld was zeker nog de helft en dat was nog allemaal goed ook
stomme vent
![]()
Gehehehee.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:25 schreef Imberr het volgende:
grammatica zuigt!! normaal haal ik daar een 3 voor ofzo, maar die stomme nederlands leraar van afgelopen schooljaar heeft me es een 1 gegeven voor een gram. pw omdat ik bijna niks had ingevuld![]()
en wat ik wel had ingevuld was zeker nog de helft en dat was nog allemaal goed ook
stomme vent
![]()
ben ik te creatief voorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:28 schreef hollander76 het volgende:
De t's en d's doe ik gewoon op gevoel, en als het lelijk staat maak ik er wat moois van![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:28 schreef hollander76 het volgende:
De t's en d's doe ik gewoon op gevoel, en als het lelijk staat maak ik er wat moois van![]()
En wat is Detlev danquote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En als het dan nog niet mooi is, dan heb ik nog altijd MS wordquote:Op maandag 25 juli 2005 15:28 schreef hollander76 het volgende:
Ipv dt er td van makenquote:
Doe ik ook normaal, en meestal gaat t goed maar als ik het op een proefwerk moet doen ga ik altijd de fout in. Heb een keer in een regeltje de d en t omgedraait, alles fout.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:28 schreef hollander76 het volgende:
Als je daar naar gaat luisteren dan ben je wel heel diep gezonkenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En als het dan nog niet mooi is, dan heb ik nog altijd MS word
Als ik het echt niet weet probeer ik gewoon het voltooid deelwoord te mijdenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Doe ik ook normaal, en meestal gaat t goed maar als ik het op een proefwerk moet doen ga ik altijd de fout in. Heb een keer in een regeltje de d en t omgedraait, alles fout.
Ik ben ook zo makkelijk geslaagd met begrijpend lezenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef Imberr het volgende:
bij nederlands haal ik altijd een 8 of een 9 (begrijpend lezen, d's t's enz..) en dan komt grammatica en dan haal ik een 3... gemiddelde meteen van een 8 naar een 6![]()
Tja.... * hollander76 heeft op de brugklas na, 4 jaar lang een 6 gestaan voor Nederlands. Aan het eind van 6 VWO heb ik het afgerond met een 7, had een 8 kunnen zijn als ik ook maar enige inzet had getoond, dus vrees nietquote:Op maandag 25 juli 2005 15:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Doe ik ook normaal, en meestal gaat t goed maar als ik het op een proefwerk moet doen ga ik altijd de fout in. Heb een keer in een regeltje de d en t omgedraait, alles fout.
Geslaagd met een d in deze contextquote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk geslaagt met begrijpend lezenanders was het wel een stuk moeilijker geweest !
Begrijpend lezen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk geslaagt met begrijpend lezenanders was het wel een stuk moeilijk er geweest !
geslaagtquote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk geslaagt met begrijpend lezenanders was het wel een stuk moeilijker geweest !
Nou ja, je zusje steekt iets in d'r mond, dan zal jij het ook wel doen.quote:
Ga daar dan wat mee doen, want een studie Nederlands lijkt me helemaal niks voor jouquote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef BObNL het volgende:
Ik heb nooit bij natuurkunde op zitten letten. Nooi geleerd. Kregen ongeveer elke week wel iets van een toets, altijd hoogste van de klas
Natuurkunde.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef BObNL het volgende:
Ik heb nooit bij natuurkunde op zitten letten. Nooi geleerd. Kregen ongeveer elke week wel iets van een toets, altijd hoogste van de klas
6.5 voor mijn schoolexamens, en een ......... 6.5 voor mij centraal schriftelijkquote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Natuurkunde.![]()
Daar zat ik met veel leren net rond de 6, maar bij optica had ik maar een 2,7.
Bij Geschiedenis hoefde ik wel nooit iets te doen, had altijd hoger dan een 8 en ook zeer vaak het hoogste punt van de klas.![]()
ik pas nog tegen t einde van het schooljaar. stom proefwerk met een tekst over kinderarbeid en 1 over angsttandartsen: een 9,8quote:Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Begrijpend lezen.![]()
Daar heb ik altijd bij Geschiedenis veel profijt van, een keer als enigste van de klas een heel simpele vraag goed gemaakt die al half werd voorgezegd. En bij Nederlands bij een tekst t hoogste punt gehaald.![]()
Nicequote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik pas nog tegen t einde van het schooljaar. stom proefwerk met een tekst over kinderarbeid en 1 over angsttandartsen: een 9,8had maar 2 foutjes. iedereen in de klas:
inge heeft een 9,8!! omg!!
![]()
quote:
Dat zijn standaard reacties : [Insert willekeurige naam] heeft een [Insert willekeurig cijfer boven de 9] !!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik pas nog tegen t einde van het schooljaar. stom proefwerk met een tekst over kinderarbeid en 1 over angsttandartsen: een 9,8had maar 2 foutjes. iedereen in de klas:
inge heeft een 9,8!! omg!!
![]()
Tis nu net droog hierquote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef hollander76 het volgende:
En nu ben ik inkopen doen aangezien het droog is
Mzzls mensen
Toch blijft het leuk om te horen !quote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zijn standaard reacties : [Insert willekeurige naam] heeft een [Insert willekeurig cijfer boven de 9] !!!!!!!!
bij mij in de klas vonden ze het al geweldig als iemand een cijfer boven de 7 hadquote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zijn standaard reacties : [Insert willekeurige naam] heeft een [Insert willekeurig cijfer boven de 9] !!!!!!!!
Mwah als je vaak boven de 9 haalt word het knap vervelendquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Tis nu net droog hierhoi
[..]
Toch blijft het leuk om te horen !![]()
In wat voor klas zit je dan wel niet...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij in de klas vonden ze het al geweldig als iemand een cijfer boven de 7 had![]()
![]()
Dat zijn dan ook wel de makkelijkste vakkenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah als je vaak boven de 9 haalt word het knap vervelend
In de eerste was ik altijd braaf met huiswerk maken en lerenDaardoor haalde ik veel cijfers boven 9
(Nederlands,geschiedenis,engels,duits)
Ja wel meer hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de makkelijkste vakken(behalve dan natuurlijk gram. bij nederlands
)
de meeste kinderen in die klas waren niet echt uuh..briljant nee..quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In wat voor klas zit je dan wel niet...
Dan kunnen ze bij mij in de klas 20 van de 25 man ofzo wel gaan ophemelen telkens
En grammatica Duits.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de makkelijkste vakken(behalve dan natuurlijk gram. bij nederlands
)
vinik ook, maar ik wil echt geen studie met zoiets doen...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Scheikunde dat is pas makkelijk
Vergelijkingen oplossen![]()
![]()
Ik wil later iets doen met scheikundequote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
vinik ook, maar ik wil echt geen studie met zoiets doen...
De rest van je leven vergelijkingen oplossen![]()
ja duh. hoewel frans veel erger is.maar daar heb ik wel een 7 op me rapport voor gekregen dankzij een vriendin van me waar ik altijd mocht afkijken tijdens pw'squote:
Frans is ook een kuttaalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja duh. hoewel frans veel erger is.maar daar heb ik wel een 7 op me rapport voor gekregen dankzij een vriendin van me waar ik altijd mocht afkijken tijdens pw's![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ook ff ontbijte, douche en me optutte![]()
Druk druk druk
Frans is helemaal geen kuttaal..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaalHoewel ik daar wel beter in ben dan Duits
![]()
Even make-uppen?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ook ff ontbijte, douche en me optutte![]()
Druk druk druk
Wat ga je eten?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef hollander76 het volgende:
Men, gaat iedereen douchen ofzo
Ik heb mijn avondeten weer bij elkaar gekocht, nog ff maken zo en dan heb ik weer een dag overleefd
Ik heb net gedouchedquote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef Gabry het volgende:
Ff flink commentaar in het fotoboek knallen voordat ik echt echt ga douchen.....![]()
Macaroni ham-kaasquote:Op maandag 25 juli 2005 16:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
* Jaguarized is bezig met de begroting voor de Nieuw-Zeeland trip.![]()
Kom naar mij toe.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb net iets gegeten![]()
en nou verveel ik me![]()
De pizza ligt hier net in de ovenquote:
Imberr kan niet eens meer normaal posten zonder zo'n reactie te krijgenquote:
Duits en Frans zijn beide kuttalenquote:
Ik ben 8 dagen ouder dan haar.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr kan niet eens meer normaal posten zonder zo'n reactie te krijgen![]()
Stelletje pedo's![]()
Klopt.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stelletje pedo's![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stelletje pedo's![]()
Engelsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Duits en Frans zijn beide kuttalenAlleen is duits veel makkelijker
.
Engels is de mooiste taalen daarna NEderlands
.
waar ligt dat nou weer?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:29 schreef Snqqpy het volgende:
Imberr woon je dicht in de buurt van Waldeck?
Het ligt in Den Haag.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar ligt dat nou weer?![]()
als het in de buurt van maastricht ligt dan wel![]()
Imberrrrrr's geografische kennis rijkt heeeeeeeeelemaal tot de omgeving Maastrichtquote:Op maandag 25 juli 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar ligt dat nou weer?![]()
als het in de buurt van maastricht ligt dan wel![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Imberrrrrr's geografische kennis rijkt heeeeeeeeelemaal tot de omgeving Maastricht
Ik vond hem leuk. Beetje appart, had hem al een keer gezien. Nu ff met moeders meegekeken.quote:
Fight Club 1 keer gezienquote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Gabry het volgende:
Gabry zegt: Fight Club, American Psycho en The Butterfly effect![]()
*ping!quote:
?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
zeg jaguarized,
loop mij niet te veraden in FB ja.
Vieze NSB'er
Met vriendelijke groet,
35 koeien
DaMook
BObNL
petertjuhh
GABRY
hollander76
------------------------------------------------------------
![]()
Waar heb jij het nou weer over ?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
zeg jaguarized,
Vieze NSB'er
Met vriendelijke groet,
35 koeien
DaMook
BObNL
petertjuhh
GABRY
hollander76
![]()
Ik sta dr ook tussen!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
zeg jaguarized,
Vieze NSB'er
Met vriendelijke groet,
35 koeien
DaMook
BObNL
petertjuhh
GABRY
hollander76
![]()