Over Ajax?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Ik vond jou ook zeer ad-rem hoor, Gabry.
Wil er iemand anders met me discussiëren? Maar dan wel over iets anders ik verveel me een beetje :-x
vraagje he.. waarom zit je hier eigenlijk?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Wil er iemand anders met me discussiëren? Maar dan wel over iets anders ik verveel me een beetje :-x
Ik stem Wilders.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Hij heeft niks te doen en heeft zin om kansloze bruggers uit te lullen.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
vraagje he.. waarom zit je hier eigenlijk?
Oh hell yeah, maar niet op een zondagnachtquote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stem Wilders.
Is dat genoeg om een discussie te starten?![]()
Ik stem mee.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stem Wilders.
Toppie hoor, geen discussie van mijn kant.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik stem Wilders.
Btw is daar niet msn voor? Of heeft iedereen je geblokt ?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef Jajong het volgende:
Lukt toch aardig niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hij heeft niks te doen en heeft zin om kansloze bruggers uit te lullen.![]()
wie is hier een brugger dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:57 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hij heeft niks te doen en heeft zin om kansloze bruggers uit te lullen.![]()
JA IEDEREEN HEEFT ME GEBLOKT BOEHOE':'(quote:Op maandag 25 juli 2005 02:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
Btw is daar niet msn voor? Of heeft iedereen je geblokt ?
Wil je in de OP?quote:
Voorspelbaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
JA IEDEREEN HEEFT ME GEBLOKT BOEHOE':'(
Neh dat doe ik wel in VBLquote:
quote:
Ik ga vrijdag (naar Kreta)quote:Op maandag 25 juli 2005 03:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik nog 3 dagen en dan twee weken op vakantie.![]()
4 tot 8quote:Op maandag 25 juli 2005 03:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ha ik ben vrij. Hoelaat moet je knoek ?
oke, en waarom hier? en niet in een ander subforum?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:00 schreef Jajong het volgende:
Ik heb toch gezegd waarom, omdat ik mijn eigen VERVEEL.
Het komt ineens ook zo dichtbijquote:Op maandag 25 juli 2005 03:02 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan we weer opsommen wanneer we op vakantie gaan?
Je moet slapen ook niet proberen te timenquote:Op maandag 25 juli 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja sorry, ben niet echt helder meer om 3 uur 's nachts terwijl ik 2 uur geleden al wou gaan slapen
![]()
Vooruit dan maar, welk van Wilders' politieke agenda-punten spreekt je het meest aan.. waarom stem je voornamelijk op hem. Hij heeft in mijn ogen zeker goede ideeën maar hij is teveel een pim-wannabe om t daadwerkelijk ook waar te maken. Hij kicked teveel op alle VMBO'ers die op hem zouden gaan stemmen, daardoor ziet hij door de bomen het bos niet meer.quote:
Easy targets.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
oke, en waarom hier? en niet in een ander subforum?
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil je in de OP?![]()
* Jaguarized kijkt even in het fotoboek.![]()
ik ben al 2 dagen en 1 nacht wakker, deze nacht erbij heb ik geen zin in dus ik wil slapenquote:Op maandag 25 juli 2005 03:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je moet slapen ook niet proberen te timen
en trouwens...
hoe minder slaap je krijgt, hoe leuker alles wordt.![]()
Ik denk dat er niet zoveel VMBO-ers mogen stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, welk van Wilders' politieke agenda-punten spreekt je het meest aan.. waarom stem je voornamelijk op hem. Hij heeft in mijn ogen zeker goede ideeën maar hij is teveel een pim-wannabe om t daadwerkelijk ook waar te maken. Hij kicked teveel op alle VMBO'ers die op hem zouden gaan stemmen, daardoor ziet hij door de bomen het bos niet meer.
* Jajong vraagt zich af of dit iets te maken heeft met het 'leuk vinden' van boBnLquote:Op maandag 25 juli 2005 03:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben al 2 dagen en 1 nacht wakker, deze nacht erbij heb ik geen zin in dus ik wil slapen![]()
Wat voor het kleurencontrast. Ben je nou grafish ontwerper of wat ?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:04 schreef Knoekie het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een banaan van Max Havelaar.
Alsof wij pubers daar om geven.
Ik bedoel dan ook mensen van t vmbo niveau.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel VMBO-ers mogen stemmen.
neequote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
* Jajong vraagt zich af of dit iets te maken heeft met het 'leuk vinden' van boBnL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |