Begrijpend lezen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk geslaagt met begrijpend lezenanders was het wel een stuk moeilijk er geweest !
geslaagtquote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk geslaagt met begrijpend lezenanders was het wel een stuk moeilijker geweest !
Nou ja, je zusje steekt iets in d'r mond, dan zal jij het ook wel doen.quote:
Ga daar dan wat mee doen, want een studie Nederlands lijkt me helemaal niks voor jouquote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef BObNL het volgende:
Ik heb nooit bij natuurkunde op zitten letten. Nooi geleerd. Kregen ongeveer elke week wel iets van een toets, altijd hoogste van de klas
Natuurkunde.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef BObNL het volgende:
Ik heb nooit bij natuurkunde op zitten letten. Nooi geleerd. Kregen ongeveer elke week wel iets van een toets, altijd hoogste van de klas
6.5 voor mijn schoolexamens, en een ......... 6.5 voor mij centraal schriftelijkquote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Natuurkunde.![]()
Daar zat ik met veel leren net rond de 6, maar bij optica had ik maar een 2,7.
Bij Geschiedenis hoefde ik wel nooit iets te doen, had altijd hoger dan een 8 en ook zeer vaak het hoogste punt van de klas.![]()
ik pas nog tegen t einde van het schooljaar. stom proefwerk met een tekst over kinderarbeid en 1 over angsttandartsen: een 9,8quote:Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Begrijpend lezen.![]()
Daar heb ik altijd bij Geschiedenis veel profijt van, een keer als enigste van de klas een heel simpele vraag goed gemaakt die al half werd voorgezegd. En bij Nederlands bij een tekst t hoogste punt gehaald.![]()
Nicequote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik pas nog tegen t einde van het schooljaar. stom proefwerk met een tekst over kinderarbeid en 1 over angsttandartsen: een 9,8had maar 2 foutjes. iedereen in de klas:
inge heeft een 9,8!! omg!!
![]()
quote:
Dat zijn standaard reacties : [Insert willekeurige naam] heeft een [Insert willekeurig cijfer boven de 9] !!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik pas nog tegen t einde van het schooljaar. stom proefwerk met een tekst over kinderarbeid en 1 over angsttandartsen: een 9,8had maar 2 foutjes. iedereen in de klas:
inge heeft een 9,8!! omg!!
![]()
Tis nu net droog hierquote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef hollander76 het volgende:
En nu ben ik inkopen doen aangezien het droog is
Mzzls mensen
Toch blijft het leuk om te horen !quote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zijn standaard reacties : [Insert willekeurige naam] heeft een [Insert willekeurig cijfer boven de 9] !!!!!!!!
bij mij in de klas vonden ze het al geweldig als iemand een cijfer boven de 7 hadquote:Op maandag 25 juli 2005 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zijn standaard reacties : [Insert willekeurige naam] heeft een [Insert willekeurig cijfer boven de 9] !!!!!!!!
Mwah als je vaak boven de 9 haalt word het knap vervelendquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Tis nu net droog hierhoi
[..]
Toch blijft het leuk om te horen !![]()
In wat voor klas zit je dan wel niet...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij in de klas vonden ze het al geweldig als iemand een cijfer boven de 7 had![]()
![]()
Dat zijn dan ook wel de makkelijkste vakkenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah als je vaak boven de 9 haalt word het knap vervelend
In de eerste was ik altijd braaf met huiswerk maken en lerenDaardoor haalde ik veel cijfers boven 9
(Nederlands,geschiedenis,engels,duits)
Ja wel meer hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de makkelijkste vakken(behalve dan natuurlijk gram. bij nederlands
)
de meeste kinderen in die klas waren niet echt uuh..briljant nee..quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In wat voor klas zit je dan wel niet...
Dan kunnen ze bij mij in de klas 20 van de 25 man ofzo wel gaan ophemelen telkens
En grammatica Duits.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de makkelijkste vakken(behalve dan natuurlijk gram. bij nederlands
)
vinik ook, maar ik wil echt geen studie met zoiets doen...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Scheikunde dat is pas makkelijk
Vergelijkingen oplossen![]()
![]()
Ik wil later iets doen met scheikundequote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
vinik ook, maar ik wil echt geen studie met zoiets doen...
De rest van je leven vergelijkingen oplossen![]()
ja duh. hoewel frans veel erger is.maar daar heb ik wel een 7 op me rapport voor gekregen dankzij een vriendin van me waar ik altijd mocht afkijken tijdens pw'squote:
Frans is ook een kuttaalquote:Op maandag 25 juli 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja duh. hoewel frans veel erger is.maar daar heb ik wel een 7 op me rapport voor gekregen dankzij een vriendin van me waar ik altijd mocht afkijken tijdens pw's![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ook ff ontbijte, douche en me optutte![]()
Druk druk druk
Frans is helemaal geen kuttaal..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaalHoewel ik daar wel beter in ben dan Duits
![]()
Even make-uppen?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ook ff ontbijte, douche en me optutte![]()
Druk druk druk
Wat ga je eten?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:39 schreef hollander76 het volgende:
Men, gaat iedereen douchen ofzo
Ik heb mijn avondeten weer bij elkaar gekocht, nog ff maken zo en dan heb ik weer een dag overleefd
Ik heb net gedouchedquote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef Gabry het volgende:
Ff flink commentaar in het fotoboek knallen voordat ik echt echt ga douchen.....![]()
Macaroni ham-kaasquote:Op maandag 25 juli 2005 16:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
* Jaguarized is bezig met de begroting voor de Nieuw-Zeeland trip.![]()
Kom naar mij toe.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb net iets gegeten![]()
en nou verveel ik me![]()
De pizza ligt hier net in de ovenquote:
Imberr kan niet eens meer normaal posten zonder zo'n reactie te krijgenquote:
Duits en Frans zijn beide kuttalenquote:
Ik ben 8 dagen ouder dan haar.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Imberr kan niet eens meer normaal posten zonder zo'n reactie te krijgen![]()
Stelletje pedo's![]()
Klopt.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stelletje pedo's![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Stelletje pedo's![]()
Engelsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Duits en Frans zijn beide kuttalenAlleen is duits veel makkelijker
.
Engels is de mooiste taalen daarna NEderlands
.
waar ligt dat nou weer?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:29 schreef Snqqpy het volgende:
Imberr woon je dicht in de buurt van Waldeck?
Het ligt in Den Haag.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar ligt dat nou weer?![]()
als het in de buurt van maastricht ligt dan wel![]()
Imberrrrrr's geografische kennis rijkt heeeeeeeeelemaal tot de omgeving Maastrichtquote:Op maandag 25 juli 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar ligt dat nou weer?![]()
als het in de buurt van maastricht ligt dan wel![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Imberrrrrr's geografische kennis rijkt heeeeeeeeelemaal tot de omgeving Maastricht
Ik vond hem leuk. Beetje appart, had hem al een keer gezien. Nu ff met moeders meegekeken.quote:
Fight Club 1 keer gezienquote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Gabry het volgende:
Gabry zegt: Fight Club, American Psycho en The Butterfly effect![]()
*ping!quote:
?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
zeg jaguarized,
loop mij niet te veraden in FB ja.
Vieze NSB'er
Met vriendelijke groet,
35 koeien
DaMook
BObNL
petertjuhh
GABRY
hollander76
------------------------------------------------------------
![]()
Waar heb jij het nou weer over ?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
zeg jaguarized,
loop mij niet te veraden in FB ja.
Vieze NSB'er
Met vriendelijke groet,
35 koeien
DaMook
BObNL
petertjuhh
GABRY
hollander76
------------------------------------------------------------
![]()