Als ik me OV weer heb kunnen we snachts feestjes bouwen en mensen lastig vallen ofzo..quote:Op maandag 25 juli 2005 03:45 schreef BObNL het volgende:
Geen zin om te slapen. Waarom is er niets open. Discotheek voor kerkgangers ofzo
trustequote:Op maandag 25 juli 2005 03:52 schreef Gabry het volgende:
Oke ik ga nu echt slapen voordat ik een hatrick post ofzow![]()
Ciao![]()
Hoelang nog eigenlijk ?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik me OV weer heb kunnen we snachts feestjes bouwen en mensen lastig vallen ofzo..![]()
Elke nacht een andere plaats![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 04:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben pitten. Ajuus.
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 25 juli 2005 07:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenWil er om een uurtje of 3 weer uit anders is mijn eerste weekend dag naar de knoppen
Truste![]()
![]()
![]()
quote:33. djenneke 107
34. hollander76 105
35. IrfieJ 98
Ben je er trots opquote:Op maandag 25 juli 2005 12:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]Waarvan er heel veel gemaakt zijn hier in SC
![]()
Eigenlijk vind ik het diep triest van mezelf, dat ik bij de 35 meest postende Fok!kers staquote:
Kom je wel eens buitenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep triest van mezelf, dat ik bij de 35 meest postende Fok!kers sta
Hoezo niks te doen![]()
Neequote:
Tis hier nog droog en ik moet nog naar het postkantoor pakketten wegbrengen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef bupatH het volgende:
hm t regent nu best hard hiero
beetje miezier hier. Ga maar eens ff douchequote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef bupatH het volgende:
hm t regent nu best hard hiero
Ik heb redelijk geslapenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:59 schreef Eix het volgende:
Morge mensen... Nog iemand geslapen vannacht?
Ik heb geslapen als een blok, maar dan wakker worden en je bedenken dat normaal gesproken de kattenbak al 3x geleegd zou zijn, en ik dat nu in 1x mag gaan doen was minderquote:Op maandag 25 juli 2005 13:59 schreef Eix het volgende:
Morge mensen... Nog iemand geslapen vannacht?
Mogguhquote:Op maandag 25 juli 2005 13:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
beetje miezier hier. Ga maar eens ff douche![]()
Hier ook en ik moet inkopen doenquote:
Hamka'squote:Op maandag 25 juli 2005 14:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hier ook en ik moet inkopen doen![]()
Hamka's bijvoorbeeld
Hamka'squote:
Moet je #41 en #42 maar nalezen, ik was er zelf ook niet bij, ik keek tv en lag te maffenquote:
Hmm, t was wel inderdaad gezellig vannacht ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je #41 en #42 maar nalezen, ik was er zelf ook niet bij, ik keek tv en lag te maffen
Reuze gezellig, maar nu ben ik scheren, douchen, wat fatsoenlijks aantrekken, mijn haar doen en boodschappen doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, t was wel inderdaad gezellig vannacht ja.![]()
![]()
tot 6 uur nogwelquote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, t was wel inderdaad gezellig vannacht ja.![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Reuze gezellig, maar nu ben ik scheren, douchen, wat fatsoenlijks aantrekken, mijn haar doen en boodschappen doen.laters mensen
Via Via. Nou geef us ff zelf toe ze staat ze er wel sletterig opquote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En jij zomaar mijn zusje een slet noemen, hoe kom je iig aan dr site?![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Via Via. Nou geef us ff zelf toe zoe staat ze er wel sletterig op![]()
![]()
Ik vond jou zusje wel leuk trouwensquote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zusje is wel okequote:Op maandag 25 juli 2005 14:37 schreef Gabry het volgende:
Hey mensen![]()
[..]
Ik vond jou zusje wel leuk trouwens![]()
waren ze nu maar echtquote:Op maandag 25 juli 2005 14:38 schreef Gabry het volgende:
Ik ging met een ton aan virtuele aandelen kloten
http://tinypic.com/9fmr9j.jpg
Multimiljonair![]()
Brechtje :quote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Foei, toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, maar kheb ook niet echt "normaal" gehandeld![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:42 schreef Brechtje het volgende:
En hoe wisten jullie dat Bananagirl mijn zusje was?
Staat nergens toch
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Rosalieeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat je ook op Fok! zat!
Hoe is het zussie?![]()
Ik heb trouwens geen site
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef BObNL het volgende:
En op foto 2 willen jullie zelf beweren dat jullie sletten zijn![]()
Die foto in het midden moet jij haast wel zijn van foto 2.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die foto in het midden moet jij haast wel zijn van foto 2.![]()
Wel makkelijk gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2005 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je zitten slapen tijdens nederlands ofzo ?
VMBO niveau of wat?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wel makkelijk gehaaldmaar sloeg ook echt nergens op
![]()
Dat is ook de bedoeling, dat is school voor 'niet-intelligente' mensen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
vmbo gt.daar ben ik echt slapend doorheen gegaan
Ik heb een paar keer les gehad van vmbo docenten maar die waren echt vet streng enzowquote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
vmbo gt.daar ben ik echt slapend doorheen gegaan
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, dat is school voor 'niet-intelligente' mensen.
Behalve dat iedereen je nu uitlacht omdat je geen Nederlands kan. Ik ben wel blij als ik redelijk Nederlands kan na mijn school.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Op luie mensen. maar het maakte voor men vervolg opleiding ook geen rete uit of ik vmbo gt had of havo
![]()
Dat ben ik gewoonquote:Op maandag 25 juli 2005 15:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen je nu uitlacht omdat je geen Nederlands kan.
Best zielig als je iemand uitlacht waar hij/zij gewoon moeite mee heeft.quote:Behalve dat iedereen je nu uitlacht
Met d of t heb ik ook moeite hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat ben ik gewoon. Maar dat zou ook zo zijn als ik havo deed
![]()
[..]
Best zielig als je iemand uitlacht waar hij/zij gewoon moeite mee heeft.
Jah had niet gemogen. maar miss omdat ik gewoon snel tiepte wat in me opkwam , omdat ik naar beneden moestquote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met d of t heb ik ook moeite hoor
Alleen gescheert ipv geschorendies wel heel erg
Ook al kan je er niks aan doen
Euh, je weet dus niet wanneer je een d of een t gebruikt? Das simpelquote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met d of t heb ik ook moeite hoor
Alleen gescheert ipv geschorendies wel heel erg
Ook al kan je er niks aan doen
tad is niet simpelquote:Op maandag 25 juli 2005 15:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Euh, je weet dus niet wanneer je een d of een t gebruikt? Das simpel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |