Je kijkt teveel het nieuwsquote:Op maandag 25 juli 2005 03:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, als hij wat aan zijn politieke skills ( om t maar even puber te houden ) werkt en toch ietsjes genuanceerder zou zijn zou ik ook op hem stemmen. Wil namelijk wel dat degene waar ik op stem ook daadwerkelijk de dingen die hij belooft waar tracht te maken. Ik spuug namelijk op de watjes die tegenwoordig aan de macht zijn.
Dat dacht ik ook.quote:
Dat zou ik kunnen doen idd.quote:
Gabry kloon...? checkquote:Op maandag 25 juli 2005 03:23 schreef BObNL het volgende:
kloonproces weer opgestart?
Ow ow ow!!! Nu sta ik erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 03:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zet ze er wel ff bij.
Niet zeuren hequote:Op maandag 25 juli 2005 03:26 schreef BObNL het volgende:
Als we toch beginnen, ik wil naast imberr, en naast knoekie zit ik nu ook bekant naast![]()
Beter idee inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 03:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet zeuren he. Ik wil trouwens de OP wat meer gaan veranderen qua layout voor de linkjes naar de vorige delen. Er zal dan komen te staan:
1 | 2 | 3 | enz....
Goed? Dan scheelt dat weer flink wat ruimte en scroll je je niet eerst de tering.
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil mijn smiley er ook tussen.
Pub slowchat*S*
Hoi.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil mijn smiley er ook tussen.
Pub slowchat![]()
Haha nee radio heb ik ff niet aanstaan. Morgen tegen de avond weer.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef Knoekie het volgende:
Dankje Jaguarized
btw je leuke muziek linkje doet het niet
Als ik me OV weer heb kunnen we snachts feestjes bouwen en mensen lastig vallen ofzo..quote:Op maandag 25 juli 2005 03:45 schreef BObNL het volgende:
Geen zin om te slapen. Waarom is er niets open. Discotheek voor kerkgangers ofzo
trustequote:Op maandag 25 juli 2005 03:52 schreef Gabry het volgende:
Oke ik ga nu echt slapen voordat ik een hatrick post ofzow![]()
Ciao![]()
Hoelang nog eigenlijk ?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik me OV weer heb kunnen we snachts feestjes bouwen en mensen lastig vallen ofzo..![]()
Elke nacht een andere plaats![]()
Hoiquote:Op maandag 25 juli 2005 04:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben pitten. Ajuus.
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 25 juli 2005 07:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenWil er om een uurtje of 3 weer uit anders is mijn eerste weekend dag naar de knoppen
Truste![]()
![]()
![]()
quote:33. djenneke 107
34. hollander76 105
35. IrfieJ 98
Ben je er trots opquote:Op maandag 25 juli 2005 12:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]Waarvan er heel veel gemaakt zijn hier in SC
![]()
Eigenlijk vind ik het diep triest van mezelf, dat ik bij de 35 meest postende Fok!kers staquote:
Kom je wel eens buitenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep triest van mezelf, dat ik bij de 35 meest postende Fok!kers sta
Hoezo niks te doen![]()
Neequote:
Tis hier nog droog en ik moet nog naar het postkantoor pakketten wegbrengen.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef bupatH het volgende:
hm t regent nu best hard hiero
beetje miezier hier. Ga maar eens ff douchequote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef bupatH het volgende:
hm t regent nu best hard hiero
Ik heb redelijk geslapenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:59 schreef Eix het volgende:
Morge mensen... Nog iemand geslapen vannacht?
Ik heb geslapen als een blok, maar dan wakker worden en je bedenken dat normaal gesproken de kattenbak al 3x geleegd zou zijn, en ik dat nu in 1x mag gaan doen was minderquote:Op maandag 25 juli 2005 13:59 schreef Eix het volgende:
Morge mensen... Nog iemand geslapen vannacht?
Mogguhquote:Op maandag 25 juli 2005 13:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
beetje miezier hier. Ga maar eens ff douche![]()
Hier ook en ik moet inkopen doenquote:
Hamka'squote:Op maandag 25 juli 2005 14:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hier ook en ik moet inkopen doen![]()
Hamka's bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |