Belastingverlaging, inclusief de alsmaar stijgende lokale lasten die meteen moeten worden bevroren en daarna jaarlijks moeten dalen.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, welk van Wilders' politieke agenda-punten spreekt je het meest aan.. waarom stem je voornamelijk op hem. Hij heeft in mijn ogen zeker goede ideeën maar hij is teveel een pim-wannabe om t daadwerkelijk ook waar te maken. Hij kicked teveel op alle VMBO'ers die op hem zouden gaan stemmen, daardoor ziet hij door de bomen het bos niet meer.
Ohquote:
Oke, op die mountainbikequote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook mensen van t vmbo niveau.
Ik vond het gewoon zo nep staanquote:Op maandag 25 juli 2005 03:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat voor het kleurencontrast. Ben je nou grafish ontwerper of wat ?![]()
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Belastingverlaging, inclusief de alsmaar stijgende lokale lasten die meteen moeten worden bevroren en daarna jaarlijks moeten dalen.
Ontwikkelingshulp verdwijnt, behoudens noodhulp. Het huidige niveau van OS-hulp van 0,8% BBP (4 miljard euro per jaar structureel) wordt teruggebracht naar 0,1%, uitsluitend te gebruiken voor noodhulp. De functie van Minister van Ontwikkelingssamenwerking wordt opgeheven.
Een ongenadige inkrimping van de overheid (inclusief een grondige herziening van het ambtenarenrecht): 50% minder ambtenaren.
De Antillen mogen geen onderdeel meer uitmaken van het Koninkrijk
Leerlingen worden grondiger getoetst op gedegen kennis van cultuur, nationale identiteit en verleden.
Financiering uit extremistische landen wordt verboden.
Geen export van uitkeringen – van kinderbijslag tot WAO – buiten de EU.
Kies maar
>>> Politiekquote:Op maandag 25 juli 2005 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.
Het was er in het begin nog een, maar als je goed kijkt klopt het dan niet, vandaar dat er twee in staan.quote:
Ik denk ook niet dat hij meer dan 8 zetels krijgt.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.
kon het niet latenquote:Op maandag 25 juli 2005 03:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik t ook allemaal mee eens, maar het moet ook haalbaar zijn. En goeie agendapunten staan niet garant voor een goede politicus, en daar schort t dus aan bij Wilders, tis teveel een relnicht. Je bent trouwens wel goed ingelicht, meeste pro-Wilders mensen zouden zeggen: "NOUWEEE HIJJ SCHOPT ALLE ALLOCHTONEEUH UT LAND UUUT!" ofzo.
6:00 tot 13:30quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Knoekie het volgende:
Moeten jullie niet slapen?
* Knoekie heeft van 6:00 tot 13:00 geslapen, dus niet zo moe is.
Goh toevalligquote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
6:00 tot 13:30Het is dat mijn moeder mij wakkermaakte
Klopt, als hij wat aan zijn politieke skills ( om t maar even puber te houden ) werkt en toch ietsjes genuanceerder zou zijn zou ik ook op hem stemmen. Wil namelijk wel dat degene waar ik op stem ook daadwerkelijk de dingen die hij belooft waar tracht te maken. Ik spuug namelijk op de watjes die tegenwoordig aan de macht zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij meer dan 8 zetels krijgt.
Maar het is beter voor hem om klein te beginnen.
Aangezien Pim al heeft aangetoont dat het moeilijk is om zo snel veel goede partijgenoten te vinden (met politieke ervaring)
Voor Wilders wordt dat nog moeilijker dan voor Pim... (moorddreigingen etc)
En het zou me een worst wezen hoe het met de allochtonen zit
Als ze uitschot willen zijn dan hou ik ze niet tegen![]()
tis laat he.....quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
edit: ter verduidelijking: 'bent' was vergeten
Was dat de enige fout die je eruit kon halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
Ik zat al te denken: die is niet helemaal helder meer.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
kon het niet laten![]()
zit er nu idd niet echt meer op te letten, zolang je t maar begrijpt ;]quote:Op maandag 25 juli 2005 03:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Was dat de enige fout die je eruit kon halen?![]()
(kvin je nog steeds lief hoor)
de enige die me opvielquote:Op maandag 25 juli 2005 03:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Was dat de enige fout die je eruit kon halen?![]()
(kvin je nog steeds lief hoor)
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 juli 2005 03:18 schreef Jajong het volgende:
Ah fuck it, internet relaties zijn sneu, Wilders is een homo.
weltrusten.
Je kijkt teveel het nieuwsquote:Op maandag 25 juli 2005 03:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, als hij wat aan zijn politieke skills ( om t maar even puber te houden ) werkt en toch ietsjes genuanceerder zou zijn zou ik ook op hem stemmen. Wil namelijk wel dat degene waar ik op stem ook daadwerkelijk de dingen die hij belooft waar tracht te maken. Ik spuug namelijk op de watjes die tegenwoordig aan de macht zijn.
Dat dacht ik ook.quote:
Dat zou ik kunnen doen idd.quote:
Gabry kloon...? checkquote:Op maandag 25 juli 2005 03:23 schreef BObNL het volgende:
kloonproces weer opgestart?
Ow ow ow!!! Nu sta ik erbijquote:Op maandag 25 juli 2005 03:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zet ze er wel ff bij.
Niet zeuren hequote:Op maandag 25 juli 2005 03:26 schreef BObNL het volgende:
Als we toch beginnen, ik wil naast imberr, en naast knoekie zit ik nu ook bekant naast![]()
Beter idee inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 03:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet zeuren he. Ik wil trouwens de OP wat meer gaan veranderen qua layout voor de linkjes naar de vorige delen. Er zal dan komen te staan:
1 | 2 | 3 | enz....
Goed? Dan scheelt dat weer flink wat ruimte en scroll je je niet eerst de tering.
quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil mijn smiley er ook tussen.
Pub slowchat*S*
Hoi.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil mijn smiley er ook tussen.
Pub slowchat![]()
Haha nee radio heb ik ff niet aanstaan. Morgen tegen de avond weer.quote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef Knoekie het volgende:
Dankje Jaguarized
btw je leuke muziek linkje doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |