quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, na het journaal het Studio Sport-docu over Lance Armstrong
Inderdaad!quote:
Gaat toch wel over Italiaanse mafia dan hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
En nog steeds aanrader op Ned1: ouwe Italiaanse cultfilm uit 1976,
Gisteren nog aardig los gegaan na de 4 daagse feest..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaat toch wel over Italiaanse mafia dan he
Is dit een uitnodiging?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH is thuis en duikt gelijk weer overal op, zoals we dat kennen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gisteren nog aardig los gegaan na de 4 daagse feest..
Lolquote:Op zondag 24 juli 2005 00:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
Wij zaten daarstraks op de terugweg in de McDonalds in Hengelo of Enschede of weet ik veel, komen er 3 stoere gasten in AFCA truien naar ons toe (onbekende kneuzen) vragen ze heel stoer of we van Twente zijn. Zitten we daar met die AFCA Youth gasten![]()
Alweer ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, na het journaal het Studio Sport-docu over Lance Armstrong
Heb geen foto's, had ten eerste het spandoek niet mee en ten tweede geen camera. Zo min mogelijk meegenomen, kan ik t ook niet verliezenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, hebben jullie ze een pak slaag verkocht?
![]()
Foto's van je nieuwe vlag?
Ik heb trouwens filmpjes van die 4 daagse gedoe.. staan over een uurtje online..
1 kort filmpje:quote:Op zondag 24 juli 2005 00:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb geen foto's, had ten eerste het spandoek niet mee en ten tweede geen camera. Zo min mogelijk meegenomen, kan ik t ook niet verliezen
En schiet ff op met die foto's ik ben brak ik wil m'n nest in
Gaat traag zegquote:Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1 kort filmpje:
http://www.megaupload.com/?d=35EEX49P
(wachten tot die teller is afgelopen en afspelen met quicktime)
Grotere filmpje is nog aan het uploaden
qfile.de?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaat traag zeg
Er was nog zo'n uploadsite waar je filmpjes kon uploaden, die was wat sneller qua downloaden. Ik weet de naam alleen ff niet, het was iets met .de![]()
Op beide vragen nee. Naast Fok zit ik alleen op 410 forum en een underground forumquote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
qfile.de?
Zit jij trouwens op casualsnl forum?![]()
En ik maar denken dat dat een goeie wasquote:Op zondag 24 juli 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut rapidshare!Bijna klaar met uploaden geeftie een error: "All drives are full! Please try again later."
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.htmlquote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat een goeie was![]()
Leuk filmpje. Opeens die tafel die komt aanrollen richting pino'squote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.html
grootste duurt nog 20 minuten.
Jammer die ze niet wat harder gooidenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Opeens die tafel die komt aanrollen richting pino's![]()
quote:Bij ongeregeldheden bij de festiviteiten rond de Nijmeegse Vierdaagse heeft de politie vannacht drie aanhoudingen verricht. De problemen ontstonden rond 2.00 uur na het stoppen van de muziek bij het podium van de Matrixx onder de Waalbrug. Ter hoogte van het podium ontstond een vechtpartij.
Toen agenten vervolgens wilden ingrijpen keerde een flinke groep feestgangers zich tegen de politie. Twaalf politiemensen raakten gewond toen ze met stenen werden bekogeld. Met behulp van politie te paard, diensthonden en de ME werd het terrein vervolgens leeggeveegd. Men verwacht na onderzoek tot meer aanhoudingen te komen van relschoppers.
Eerder op de avond werden op verschillende plaatsen al 33 personen aangehouden, voornamelijk voor geweldpleging. Een man uit Den Bosch werd aangehouden nadat hij een greep in de kassa van een horecagelegenheid deed. Een deel van de verdachten is inmiddels weer op vrije voeten. Zij kregen een boete of hebben een dagvaarding ontvangen voor de speciale Vierdaagsezitting.
Whehehequote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer die ze niet wat harder gooiden
Tsjah dat vind ik zo goed aan de nederlandse politie.. ze hebben altijd de zaak onder controle en vertonen nooit provocerend gedrag...![]()
![]()
![]()
Bijbehorend nieuwsbericht:
[..]
Ok later!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Whehehe
Anyho. Ik duik m'n nest in. Ik zie die grote morgen wel. Toedels!
Ja prima hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het met je piercing robbie?
dus je zit alleen maar stoer te doenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja prima hoor![]()
Heb hem al een half jaar niet meer in i.v.m. voorbeeldfunctie bij voetbal enzo...
Wat is er stoer aan dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je zit alleen maar stoer te doen![]()
wat is het nut anders van zo'n dingquote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan dan..dat iemand een oorbel heeft
![]()
Dat het mooi is misschien?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is het nut anders van zo'n ding
Bier drinkenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gedaan dan, beetje kletsen enzo?
Lekker wat gedronken, gegeten, veeel lachen en oude verhalen van vroegahquote:Op zondag 24 juli 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gedaan dan, beetje kletsen enzo?
Dat is altijd leuk, vooral die oude verhalen.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lekker wat gedronken, gegeten, veeel lachen en oude verhalen van vroegahde revue laten passeren
Neeee joh!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Oude verhalen van vroegah ophalen... dan lijk je zo oud..
Tis maar net hoe oud je je voeltquote:Op zondag 24 juli 2005 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Oude verhalen van vroegah ophalen... dan lijk je zo oud..
Dat kan ook eens lekker zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Avond voor de televisie en nog even triominos gespeeld met moeders. Lekker rustig dus.
PUB staat niet in mijn AT, dus daar bemoei ik me niet mee, on your own riskquote:Op zondag 24 juli 2005 01:59 schreef Noca het volgende:
Heee golfie, ik heb toch al wel een note..want anders ga ik er even een halen in dat PUB forum
Joah, is wel te doen idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meld me vandaag wel even aan voor Coach van het jaar, 4 euro is wel te doen.
Andermaalquote:Op zondag 24 juli 2005 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meld me vandaag wel even aan voor Coach van het jaar, 4 euro is wel te doen.
Ah ja... het is gelukkig maar een tijdelijk forum, want het gaat of nergens over of het kan in een ander subforum.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
PUB staat niet in mijn AT, dus daar bemoei ik me niet mee, on your own risk
Krijg ik nog de schuld ookquote:Op zondag 24 juli 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb, dankzij Terro zijn vraag een VBLlinkjes topic verkloot. PC liep vast toen ik het wilde aanpassen.![]()
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn,dat "tijdelijke"quote:Op zondag 24 juli 2005 02:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ja... het is gelukkig maar een tijdelijk forum, want het gaat of nergens over of het kan in een ander subforum.
Laten we het dan maar hopen...quote:Op zondag 24 juli 2005 02:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn,dat "tijdelijke"
Je hebt gewoon in je broek gepist zodat je die paar druppels niet meer zou merken?quote:
Nee...quote:Op zondag 24 juli 2005 03:44 schreef Spideyman het volgende:
en je weet wat ze zeggen over homofoben......
Dat je een kortzichtige kinderachtige mannenliefhebbeer bent.quote:
"konterachtige mannenliefhebber bent.." bedoel je zeker?quote:Op zondag 24 juli 2005 03:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat je een kortzichtige konderachtige mannenliefhebbeer bent.
Is niks kis mee, maar kom er dan gewoon voor uit. Of heb je iets tegen 'andere' mensen?
Je kunt ook eerst nadenken en daarna typen.quote:Op zondag 24 juli 2005 03:54 schreef pfaf het volgende:
Je kunt overigens ook op preview drukken, in plaats van eerst posten en dan editen...
Ik gebruik dan ook geen zonnebrilsmiley als icoon.quote:Op zondag 24 juli 2005 04:05 schreef pfaf het volgende:
Dat je niet zo stoer bent als je pretendeert te zijn...
Kut man, dit deed ik zo vaak.quote:Op zondag 24 juli 2005 03:40 schreef pfaf het volgende:
Snuif eens een gram coke weg, zuip een fles jonge Hartevelt op en kom dan weer eens écht normaal typen en je hebt als PSV-er mijn respect.
Heb je geen vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer eens studeren. Donderdag eerste tentamen
Hertentamensquote:
Ik heb na morgen lekker vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hertentamens5 in totaal.
Pas vanaf Augustus echt vakantie, maar dan ga ik zo;n beetje full-time werken
Relaxedquote:Op zondag 24 juli 2005 10:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb na morgen lekker vakantie
al heb ik nog een hele lading andere hers, maar die kan ik niet maken, ben ik op vakantie![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:00 schreef F1Bas het volgende:
Kom ik op mijn werk, kijk ik op het intranet:
Employee of the day
Appelsientje(maar dan natuurlijk z'n echte naam).![]()
Whehe das waar, maar ja niet iedereen kan dan vrij krijgen, sommige vrienden van mij hebben al een vaste baan dus ja...quote:Op zondag 24 juli 2005 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed
Ik ga in Oktober wel weg. Mis je toch niets op de uni
Ziet er leuk uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
grootste duurt nog 20 minuten.
Hey homofoobquote:Op zondag 24 juli 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
Correct SCH
goedemorgen allemaal, en sientje gefeliciteerd.
snachts komt je ware ikje bovenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]! Inderdaad, ik wist ook niet wat ik las.
ik zag hetquote:Op zondag 24 juli 2005 12:00 schreef pascalheister het volgende:
zo ff druk zitten posten in het Google Earth stadion topic
En dan tegen mij zeggen dat ik nep ben omdat ik slecht typ terwijl er bij hem de ene na de andere spelfout instaatquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]! Inderdaad, ik wist ook niet wat ik las.
die van spurs ik ook wel te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijna wel ja, paar zijn er niet te vinden helaas
die van fulham geeft ie niet duidelijk weer.quote:
ja zo heb ik ook wel een paar stadions gevondenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die van fulham geeft ie niet duidelijk weer.
stadiumguide is een handige site erbij, straat invullen bij search en je hebt hem
quote:
Geile erotische Kabouter Plop taferelen?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vannacht loop ik met een witte puntmuts door de woonkamer.
M'n e-mailadres staat in mijn profiel!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:26 schreef just me het volgende:
wil je mij even mailen op justme@fok.nl plieeeeeeeeeeeeees
nietusquote:Op zondag 24 juli 2005 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
M'n e-mailadres staat in mijn profiel!
je gaat toch niet samenwonenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week kijken voor een koophuisje!
Nee hoor! (Nog niet iig)quote:
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.htmlquote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Ik wacht op het andere fimpje![]()
Hahahaquote:Op zondag 24 juli 2005 10:00 schreef F1Bas het volgende:
Kom ik op mijn werk, kijk ik op het intranet:
Employee of the day
Appelsientje(maar dan natuurlijk z'n echte naam).![]()
mogen we je aanrakenquote:
Ik ben zo'n 'zwaar' weekend niet meer gewendquote:Op zondag 24 juli 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weer te lang doorgezakt met noca?![]()
moet ik wel snel zijn want het is 17 oktober voordat je het weetquote:
Yup... nog 85 dagen....quote:Op zondag 24 juli 2005 13:02 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik wel snel zijn want het is 17 oktober voordat je het weet![]()
zoow dat vraagt om een rondjequote:
Bier graagquote:
*schuift aan Dos37 een biertje..quote:
rellen bij the matrixx?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=359R0SNY
http://www.megaupload.com/?d=35EEX49P
Link 1 en 3 hebben hier al gestaan... 2 is de grootste
dag werknemer van de dagquote:
Yup ben nu bezig met downloaden..quote:
Lindemans Kriek aub.quote:
ach meisie tochquote:Op zondag 24 juli 2005 12:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 'zwaar' weekend niet meer gewend
mooie discussie met pfaf vanachtquote:
Nope ... wel gelezen.. vroegah...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
iemand sjakie van de chocolade al gezien?
ja ik was pissig geloof ikquote:
* appelsientje geeft spidey een glas water...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja ik was pissig geloof ik
m'n hoofd doet zeer![]()
Aaaaaaaa op die manier...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:36 schreef Spideyman het volgende:
Mwah het meisje niet gekregen die ik wel zag zitten en het toen enorm op een zuipen gegooid. Thuis aangekomen achter de computer en toen begon pfaf irritant te doen. gewoon pissig.
Als 'ie het goed had aangepakt, dan had 'ie haar wel gekregen Clauquote:Op zondag 24 juli 2005 13:48 schreef clauwheee het volgende:
Verkeerd aangepakt Spidey?
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als 'ie het goed had aangepakt, dan had 'ie haar wel gekregen Clau![]()
![]()
woarquote:
Mwah, er kunnen natuurlijk nog andere omstandigheden hebben meegespeeld. Maar ok, eigenlijk heb je gelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als 'ie het goed had aangepakt, dan had 'ie haar wel gekregen Clau![]()
![]()
Nog een beetje bijgekomen van je zware weekend?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, er kunnen natuurlijk nog andere omstanigheden hebben meegespeeld. Maar ok, eigenlijk heb je gelijk
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog een beetje bijgekomen van je zware weekend?
Is net een paar weekjes student-af en begint nu al te zeuren over zware weekenden
Ik zeg een mooi moment om me uit m'n slaapoutfit te hijsen.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
F1 gaat beginnen. Ik zeg een mooi moment om even te stoppen met studeren
Niet dat ik zware weekenden nog gewend benquote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee.
Ik was geen doorsnee 'stap'student. Dus dat is verder niet relevantEn ik vreet geen reet uit verder op dit moment, dus het ligt er echt aan dat ik de laatste tijd gewoon niet meer goed op stap was geweest
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg een mooi moment om me uit m'n slaapoutfit te hijsen.
Is dit een hint dat je wil dat ik je help?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg een mooi moment om me uit m'n slaapoutfit te hijsen.
Wegwezen BS ... ik stond hier eerst te eeeeeeeeehhhh kwijlenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dit een hint dat je wil dat ik je help?
Vroegahquote:Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet dat ik zware weekenden nog gewend ben![]()
Ik ging toch wel regelmatig stappen, vooral op donderdag/zaterdag, maar je merkt het echt als je een tijdje niet uit bent geweest en dan een keer goed doorhaalt
Knientje!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
'Lekker' zo'n gefrustreerde Villeneuve, parkeert zijn auto achterin de Minardi van Doornbos.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
F1 gaat beginnen. Ik zeg een mooi moment om even te stoppen met studeren
Soms haal ik nog wel eens door, meestal thuisquote:Op zondag 24 juli 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Vroegahging ik altijd vrijdagmiddag naar m'n stamkroeg, dan ff eten, vrijdagavond/nacht stappen, zaterdags van 7.00 uur tot 18.00 uur werken en dan zaterdags weer op stap tot een uurtje of 5 in de ochtend. Maar dat kan ik volgens mij nu echt niet meer
![]()
Rondje op kosten van Robbie McEwen, de man die vandaag in Parijs had moeten winnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Tom Boonen, de man die vandaag in Parijs had moeten winnen.
Inderdaad. Echt een belachelijke kutactie.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Lekker' zo'n gefrustreerde Villeneuve, parkeert zijn auto achterin de Minardi van Doornbos.Villeneuve
Ja wij liggen ook nooit zo heul vroeg op bed als we thuis zijn, maar echt stappen enzo is toch..euhm..andersquote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soms haal ik nog wel eens door, meestal thuis, en een paar keer 3 uurtjes slapen gaat dan wel.
Maar ik moet op den duur wel ff slaap inhalen, anders trekt oma het niet meer
Lullig voor Webber zeg.
Volgens mij ben jij de enige die het zagquote:Op zondag 24 juli 2005 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Hee clau stond je nou in je blootje te zwaaien naar dat konijn?
prima prima zoooquote:
Krijgt nu wel mooi de rekening terug!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rondje op kosten van Robbie McEwen, de man die vandaag in Parijs had moeten winnen.
dat doet Robbie zo evenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Krijgt nu wel mooi de rekening terug!
zoow van de joden?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:40 schreef Bananenman het volgende:
Seizoenskaart is binnen
Van Basten staat erop dit jaar
Ik krijg 'm volgende week van de FCTquote:
Krijgen jullie ieder jaar een nieuwe? Of heb je voor het eerst een seizoenskaart (op die plaats).quote:Op zondag 24 juli 2005 14:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik krijg 'm volgende week van de FCT![]()
Ik heb op McLaren gegokt dit weekenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef appelsientje het volgende:
Kut raikkonen... en mijn manager....
Dan hebben wij hetzelfde team denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb op McLaren gegokt dit weeken![]()
Gelukkig heb ik Alonso nog...
Ik denk het ookquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hebben wij hetzelfde team denk ik
Moet zo werken dus ga de overwinning van McEwen helaas missen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
Zoooooo
dat was de F1... zometeen overgaan op Le tour...
Wat spookt Xena nu weer uit?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Is spidey al gesignaleerd? Ik heb nog een tapje water staan
Ik ga mijn poes redden
He, da's wel handigquote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgen jullie ieder jaar een nieuwe? Of heb je voor het eerst een seizoenskaart (op die plaats).
Mijn kaart voor PSV ga ik dit seizoen voor de derde keer gebruiken namelijk. Krijg dus geen nieuwe opgestuurd.
Sporza heeft wel gewoon livebeelden. Discovery ging bijna volledig op hun snuffert. Amstrong kon zich nog net redden, Hincapie oa ging onderuitquote:Op zondag 24 juli 2005 16:18 schreef golfer het volgende:
Wat een saai geneuzel bij de Tour de France.
Waarvoor ben je die nodig danquote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef appelsientje het volgende:
Zooo gezellig net 40 min bezig geweest samen met mijn ouders om het zonnenscherm op te hangenmaar hij doet het nu ...
\quote:Op zondag 24 juli 2005 16:18 schreef golfer het volgende:
Wat een saai geneuzel bij de Tour de France.
Dr is nu dubbel zo niks aan met die stomme jury vandaagquote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden vindt de laatste etappe nooit spannend en kijkt alleen maar het einde
Je had moeten roepen van heel Delft en omstrekenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Ik sta buiten op straat heel hard "JustMe is de hoer van heel Delft" te schreeuwen - maar er reageert niemand
Dat klinkt niet - van heel Nederland dan maar?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je had moeten roepen van heel Delft en omstreken![]()
Inderdaad, de spanning die er nog inzat hebben ze eruit gehaaldquote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dr is nu dubbel zo niks aan met die stomme jury vandaag
Wat een bullshitquote:Op zondag 24 juli 2005 17:03 schreef Eilanden het volgende:
Uiteraard is er achter de schermen bij wielerwedstrijden ook een jury aanwezig om toe te zien of alles goed gaat en kunnen ook besluiten nemen met betrekking tot de koers.
Doordat het is gaan regenen, heeft men besloten dat na de eerste passage op de C.E. er geen tijdsverschillen meer opgelopen kunnen worden. Daarnaast waren er ook geen bonificatieseconden meer te winnen bij de laatste tussensprint, waardoor de strijd om de 5e plaats tussen Vino en Leipheimer ook gelijk gestreden was.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat zo wat cameraatjes plaatsen in de Mgr. vd Weteringstraat![]()
Die willen we ook zien ja, hoe ranziger hoe beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |