Je hebt gewoon in je broek gepist zodat je die paar druppels niet meer zou merken?quote:
Nee...quote:Op zondag 24 juli 2005 03:44 schreef Spideyman het volgende:
en je weet wat ze zeggen over homofoben......
Dat je een kortzichtige kinderachtige mannenliefhebbeer bent.quote:
"konterachtige mannenliefhebber bent.." bedoel je zeker?quote:Op zondag 24 juli 2005 03:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat je een kortzichtige konderachtige mannenliefhebbeer bent.
Is niks kis mee, maar kom er dan gewoon voor uit. Of heb je iets tegen 'andere' mensen?
Je kunt ook eerst nadenken en daarna typen.quote:Op zondag 24 juli 2005 03:54 schreef pfaf het volgende:
Je kunt overigens ook op preview drukken, in plaats van eerst posten en dan editen...
Ik gebruik dan ook geen zonnebrilsmiley als icoon.quote:Op zondag 24 juli 2005 04:05 schreef pfaf het volgende:
Dat je niet zo stoer bent als je pretendeert te zijn...
Kut man, dit deed ik zo vaak.quote:Op zondag 24 juli 2005 03:40 schreef pfaf het volgende:
Snuif eens een gram coke weg, zuip een fles jonge Hartevelt op en kom dan weer eens écht normaal typen en je hebt als PSV-er mijn respect.
Heb je geen vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer eens studeren. Donderdag eerste tentamen
Hertentamensquote:
Ik heb na morgen lekker vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hertentamens5 in totaal.
Pas vanaf Augustus echt vakantie, maar dan ga ik zo;n beetje full-time werken
Relaxedquote:Op zondag 24 juli 2005 10:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb na morgen lekker vakantie
al heb ik nog een hele lading andere hers, maar die kan ik niet maken, ben ik op vakantie![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:00 schreef F1Bas het volgende:
Kom ik op mijn werk, kijk ik op het intranet:
Employee of the day
Appelsientje(maar dan natuurlijk z'n echte naam).![]()
Whehe das waar, maar ja niet iedereen kan dan vrij krijgen, sommige vrienden van mij hebben al een vaste baan dus ja...quote:Op zondag 24 juli 2005 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed
Ik ga in Oktober wel weg. Mis je toch niets op de uni
Ziet er leuk uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.html
grootste duurt nog 20 minuten.
Hey homofoobquote:Op zondag 24 juli 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
Correct SCH
goedemorgen allemaal, en sientje gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |