quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, na het journaal het Studio Sport-docu over Lance Armstrong
Inderdaad!quote:
Gaat toch wel over Italiaanse mafia dan hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
En nog steeds aanrader op Ned1: ouwe Italiaanse cultfilm uit 1976,
Gisteren nog aardig los gegaan na de 4 daagse feest..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaat toch wel over Italiaanse mafia dan he
Is dit een uitnodiging?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH is thuis en duikt gelijk weer overal op, zoals we dat kennen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gisteren nog aardig los gegaan na de 4 daagse feest..
Lolquote:Op zondag 24 juli 2005 00:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
Wij zaten daarstraks op de terugweg in de McDonalds in Hengelo of Enschede of weet ik veel, komen er 3 stoere gasten in AFCA truien naar ons toe (onbekende kneuzen) vragen ze heel stoer of we van Twente zijn. Zitten we daar met die AFCA Youth gasten![]()
Alweer ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, na het journaal het Studio Sport-docu over Lance Armstrong
Heb geen foto's, had ten eerste het spandoek niet mee en ten tweede geen camera. Zo min mogelijk meegenomen, kan ik t ook niet verliezenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, hebben jullie ze een pak slaag verkocht?
![]()
Foto's van je nieuwe vlag?
Ik heb trouwens filmpjes van die 4 daagse gedoe.. staan over een uurtje online..
1 kort filmpje:quote:Op zondag 24 juli 2005 00:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb geen foto's, had ten eerste het spandoek niet mee en ten tweede geen camera. Zo min mogelijk meegenomen, kan ik t ook niet verliezen
En schiet ff op met die foto's ik ben brak ik wil m'n nest in
Gaat traag zegquote:Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1 kort filmpje:
http://www.megaupload.com/?d=35EEX49P
(wachten tot die teller is afgelopen en afspelen met quicktime)
Grotere filmpje is nog aan het uploaden
qfile.de?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaat traag zeg
Er was nog zo'n uploadsite waar je filmpjes kon uploaden, die was wat sneller qua downloaden. Ik weet de naam alleen ff niet, het was iets met .de![]()
Op beide vragen nee. Naast Fok zit ik alleen op 410 forum en een underground forumquote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
qfile.de?
Zit jij trouwens op casualsnl forum?![]()
En ik maar denken dat dat een goeie wasquote:Op zondag 24 juli 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut rapidshare!Bijna klaar met uploaden geeftie een error: "All drives are full! Please try again later."
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.htmlquote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat een goeie was![]()
Leuk filmpje. Opeens die tafel die komt aanrollen richting pino'squote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.html
grootste duurt nog 20 minuten.
Jammer die ze niet wat harder gooidenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Opeens die tafel die komt aanrollen richting pino's![]()
quote:Bij ongeregeldheden bij de festiviteiten rond de Nijmeegse Vierdaagse heeft de politie vannacht drie aanhoudingen verricht. De problemen ontstonden rond 2.00 uur na het stoppen van de muziek bij het podium van de Matrixx onder de Waalbrug. Ter hoogte van het podium ontstond een vechtpartij.
Toen agenten vervolgens wilden ingrijpen keerde een flinke groep feestgangers zich tegen de politie. Twaalf politiemensen raakten gewond toen ze met stenen werden bekogeld. Met behulp van politie te paard, diensthonden en de ME werd het terrein vervolgens leeggeveegd. Men verwacht na onderzoek tot meer aanhoudingen te komen van relschoppers.
Eerder op de avond werden op verschillende plaatsen al 33 personen aangehouden, voornamelijk voor geweldpleging. Een man uit Den Bosch werd aangehouden nadat hij een greep in de kassa van een horecagelegenheid deed. Een deel van de verdachten is inmiddels weer op vrije voeten. Zij kregen een boete of hebben een dagvaarding ontvangen voor de speciale Vierdaagsezitting.
Whehehequote:Op zondag 24 juli 2005 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer die ze niet wat harder gooiden
Tsjah dat vind ik zo goed aan de nederlandse politie.. ze hebben altijd de zaak onder controle en vertonen nooit provocerend gedrag...![]()
![]()
![]()
Bijbehorend nieuwsbericht:
[..]
Ok later!quote:Op zondag 24 juli 2005 00:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Whehehe
Anyho. Ik duik m'n nest in. Ik zie die grote morgen wel. Toedels!
Ja prima hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het met je piercing robbie?
dus je zit alleen maar stoer te doenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja prima hoor![]()
Heb hem al een half jaar niet meer in i.v.m. voorbeeldfunctie bij voetbal enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |