snachts komt je ware ikje bovenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]! Inderdaad, ik wist ook niet wat ik las.
ik zag hetquote:Op zondag 24 juli 2005 12:00 schreef pascalheister het volgende:
zo ff druk zitten posten in het Google Earth stadion topic
En dan tegen mij zeggen dat ik nep ben omdat ik slecht typ terwijl er bij hem de ene na de andere spelfout instaatquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]! Inderdaad, ik wist ook niet wat ik las.
die van spurs ik ook wel te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijna wel ja, paar zijn er niet te vinden helaas
die van fulham geeft ie niet duidelijk weer.quote:
ja zo heb ik ook wel een paar stadions gevondenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die van fulham geeft ie niet duidelijk weer.
stadiumguide is een handige site erbij, straat invullen bij search en je hebt hem
quote:
Geile erotische Kabouter Plop taferelen?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vannacht loop ik met een witte puntmuts door de woonkamer.
M'n e-mailadres staat in mijn profiel!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:26 schreef just me het volgende:
wil je mij even mailen op justme@fok.nl plieeeeeeeeeeeeees
nietusquote:Op zondag 24 juli 2005 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
M'n e-mailadres staat in mijn profiel!
je gaat toch niet samenwonenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgende week kijken voor een koophuisje!
Nee hoor! (Nog niet iig)quote:
http://www.qfile.de/dl/107991/1_1.mov.htmlquote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Ik wacht op het andere fimpje![]()
Hahahaquote:Op zondag 24 juli 2005 10:00 schreef F1Bas het volgende:
Kom ik op mijn werk, kijk ik op het intranet:
Employee of the day
Appelsientje(maar dan natuurlijk z'n echte naam).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |