Nope ... wel gelezen.. vroegah...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
iemand sjakie van de chocolade al gezien?
ja ik was pissig geloof ikquote:
* appelsientje geeft spidey een glas water...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja ik was pissig geloof ik
m'n hoofd doet zeer![]()
Aaaaaaaa op die manier...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:36 schreef Spideyman het volgende:
Mwah het meisje niet gekregen die ik wel zag zitten en het toen enorm op een zuipen gegooid. Thuis aangekomen achter de computer en toen begon pfaf irritant te doen. gewoon pissig.
Als 'ie het goed had aangepakt, dan had 'ie haar wel gekregen Clauquote:Op zondag 24 juli 2005 13:48 schreef clauwheee het volgende:
Verkeerd aangepakt Spidey?
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als 'ie het goed had aangepakt, dan had 'ie haar wel gekregen Clau![]()
![]()
woarquote:
Mwah, er kunnen natuurlijk nog andere omstandigheden hebben meegespeeld. Maar ok, eigenlijk heb je gelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als 'ie het goed had aangepakt, dan had 'ie haar wel gekregen Clau![]()
![]()
Nog een beetje bijgekomen van je zware weekend?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, er kunnen natuurlijk nog andere omstanigheden hebben meegespeeld. Maar ok, eigenlijk heb je gelijk
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog een beetje bijgekomen van je zware weekend?
Is net een paar weekjes student-af en begint nu al te zeuren over zware weekenden
Ik zeg een mooi moment om me uit m'n slaapoutfit te hijsen.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
F1 gaat beginnen. Ik zeg een mooi moment om even te stoppen met studeren
Niet dat ik zware weekenden nog gewend benquote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee.
Ik was geen doorsnee 'stap'student. Dus dat is verder niet relevantEn ik vreet geen reet uit verder op dit moment, dus het ligt er echt aan dat ik de laatste tijd gewoon niet meer goed op stap was geweest
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg een mooi moment om me uit m'n slaapoutfit te hijsen.
Is dit een hint dat je wil dat ik je help?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zeg een mooi moment om me uit m'n slaapoutfit te hijsen.
Wegwezen BS ... ik stond hier eerst te eeeeeeeeehhhh kwijlenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dit een hint dat je wil dat ik je help?
Vroegahquote:Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet dat ik zware weekenden nog gewend ben![]()
Ik ging toch wel regelmatig stappen, vooral op donderdag/zaterdag, maar je merkt het echt als je een tijdje niet uit bent geweest en dan een keer goed doorhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |