abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30442538
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef laffer het volgende:

[..]

dat bepaal ik zelf wel
[..]

jij bepaalt helemaal niks, jij hebt mijn taalgebbruik maar te accepteren, knurft!!
[..]

mosterd na de maaltijd verhaal, leer eens lezen en adequaat te reageren, anders moet jij gewoon je smoel houden mafkees
Hebben wij even verschil van inzicht.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_30442663
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hebben wij even verschil van inzicht.....
en daar kom jij nu pas achter, helder licht
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_30442680
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef laffer het volgende:

[..]

en daar kom jij nu pas achter, helder licht
Nee, hoor....

Maar nu we wel weer uitgespeeld, toch? (en met "we" bedoel ik ook echt "we" )
pi_30442911
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, hoor....

Maar nu we wel weer uitgespeeld, toch? (en met "we" bedoel ik ook echt "we" )
dan ken je me niet
ik ben pas bij het begin
en ik ga je na het weekend weer lekker opzoeken, ik ga je tot op het bot afbranden hoerenzoon...
jij bent met mij nog niet klaar, arrogante zeikslet
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_30443083
Bibber je al Five_Horizons?
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:45:28 #206
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30443106
Ik wel...
Maar dat komt door de alcohol, geloof ik....
...dass wir fliegen.
pi_30443190
Ben je nog in staat het aantal lege flessen om je heen te tellen Dootje?

Zo ja, valt het nog wel mee.
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:52:31 #208
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30443236
Ik heb de lege flesjes al opgeruimd, k_man...
Wat dacht je daarvan?
...dass wir fliegen.
pi_30443262
Keurig. Ik ben trots op je.
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:57:43 #210
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30443339
Dank.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:25:15 #211
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_30851125
Even een vraagje, in het verleden was er een "wat verdient een ...." topic. Deze staat ook in de FAQ. Maar deze is al enige tijd dicht (vol). Is hier een vervolg op gekomen? Ik kan met de google-search niet echt iets vergelijkbaars vinden. En ik zou graag advies willen inwinnen voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Moet ik een eigen topic openen? Of is er eentje waar ik mijn verhaal bij zou kunnen doen? Ik vind het niet netjes om topics te kapen enzo.
Live life to the Ender :D
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 september 2005 @ 22:00:42 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30871385
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:25 schreef Ender_W het volgende:
Even een vraagje, in het verleden was er een "wat verdient een ...." topic. Deze staat ook in de FAQ. Maar deze is al enige tijd dicht (vol). Is hier een vervolg op gekomen? Ik kan met de google-search niet echt iets vergelijkbaars vinden. En ik zou graag advies willen inwinnen voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Moet ik een eigen topic openen? Of is er eentje waar ik mijn verhaal bij zou kunnen doen? Ik vind het niet netjes om topics te kapen enzo.
Wat betreft het "Wat verdient een..."-topic, je mag wat mij betreft een nieuwe openen

Kijk voor je sollicitatievraag even of hij in een lopend topic past (als je het netjes brengt, zal het niet als kapen gezien worden...) en anders gewoon zelf een topic openen ...

Sorry voor de late reactie overigens
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 29 september 2005 @ 09:49:57 #213
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31019602
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat betreft het "Wat verdient een..."-topic, je mag wat mij betreft een nieuwe openen

Kijk voor je sollicitatievraag even of hij in een lopend topic past (als je het netjes brengt, zal het niet als kapen gezien worden...) en anders gewoon zelf een topic openen ...

Sorry voor de late reactie overigens
Hmm, top, ik ben ook een beetje laat, maar in het weekend internet ik erg weinig en zodoende was het een end naar beneden gezakt in mijn topic-lijst, maar bedankt voor het antwoord
  donderdag 29 september 2005 @ 09:53:23 #214
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31019673
Even simpel vraagje, weet niet zeker of het hier moet, maar jullie hebben vast antwoord

Als ik op dit topic klik UPC levert cadeau niet dan kom ik meteen in een invoerschermpje
en kan ik nergens de inhoud zien? Ik wilde gewoon even lezen wat erin staat verder niet
reageren. Heb het weleens eerder meegemaakt, wat is er aan de hand met zo'n topic?

Is het gesloten of verwijderd ofzo
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_31020046
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef Faat het volgende:
Even simpel vraagje, weet niet zeker of het hier moet, maar jullie hebben vast antwoord

Als ik op dit topic klik UPC levert cadeau niet dan kom ik meteen in een invoerschermpje
en kan ik nergens de inhoud zien? Ik wilde gewoon even lezen wat erin staat verder niet
reageren. Heb het weleens eerder meegemaakt, wat is er aan de hand met zo'n topic?

Is het gesloten of verwijderd ofzo
Nee, topic doet het gewoon bij mij.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  donderdag 29 september 2005 @ 10:48:54 #216
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_31021003
Bij mij doet ie het ook gewoon. Vreemd hoor
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 29 september 2005 @ 10:50:30 #217
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31021046
Misschien een idee om in de huisregels een topic te vervangen?
quote:
Voordat je een topic plaatst:
Voor een aantal onderwerpen zijn centrale topics. Centrale topics zijn topics waarvan de inhoud regelmatig terugkerend is en het daarom handig is om het samen te bundelen tot een topic. Voordat je een topic opent, kijk even of er al een centraal topic is waar jouw vraag in past.

[Centraal] Vakantiewerk en bijbaantjes
[centaal] Wie heeft zijn teruggave 2003 al binnen?
[Centraal] Wat verdient een [...]
De derde is het [centraal] wat verdient een...? Topic. Deze is echter vol. Misschien te vervangen door het deel 2? ( Wat verdient een ....? Deeltje 2 ) ? En dan ook maar centraal maken?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 07:54:40 #218
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31078344
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef _-rally-_ het volgende:
Nee, topic doet het gewoon bij mij.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij doet ie het ook gewoon. Vreemd hoor
Bij mij toch echt niet! Ook vandaag niet, vreemde zaak hoor
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_31234860
fout edit
pi_31492075
Ik erger mij over het topic van Kleeneze. Er is overduidelijk sprake van een piramidespel, wat verboden is in Nederland. Enkele users proberen via dit topic Kleeneze aan te prijzen, wat dus gewoon strafbaar is....
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_31514301
Sjeen of anderen,

Kun je in Mediamarkt's ONLOGISCHE Huisregel bij aankopen.. even wat modwerk doen? I-spy24 weet van geen ophouden met z'n "assertiviteitstraining".
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31723614
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:37 schreef r_one het volgende:
Sjeen of anderen,

Kun je in Mediamarkt's ONLOGISCHE Huisregel bij aankopen.. even wat modwerk doen? I-spy24 weet van geen ophouden met z'n "assertiviteitstraining".
Voor de volledigheid: we hebben het gezien en nu gebeurt er niets meer in het topic, vandaar dat we er nu niets aan doen. (als het verder gaat, zie je ons vanzelf weer)
pi_31723659
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik erger mij over het topic van Kleeneze. Er is overduidelijk sprake van een piramidespel, wat verboden is in Nederland. Enkele users proberen via dit topic Kleeneze aan te prijzen, wat dus gewoon strafbaar is....
Ik vind het persoonlijk ook niets, maar wat maakt dit een pyramidespel?
pi_31731382
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk ook niets, maar wat maakt dit een pyramidespel?
Het feit dat je inkomen deels bestaat uit de inkomsten gegenereerd door anderen.
Waarbij zowel jij als die ander dat recht (om een inkomen wat deels uit andermans werk bestaat) hebben moeten kopen.
Voor de wet dus een piramidespel (welliswaar met een inkomen met meer componenten dan bij de klassieke piramidevorm, maar het blijft een piramidespel)
pi_31737286
frederik, ik heb je hoog zitten qua rechtenkennis, dus dat is het punt niet.

We komen er dus nog even op terug
pi_31737877
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef Five_Horizons het volgende:
frederik, ik heb je hoog zitten qua rechtenkennis, dus dat is het punt niet.

We komen er dus nog even op terug
Dat topic is al een tijdje aan de gang, een dagje langer kan dus rustig (mijn mening)
Bovendien erger ik me er niet in de mate van Thisbe aan.

Naar mijn mening moet het verkoopaspect gewoon mogen (er mag van een beginnende ondernemer wel enig onderzoek verwacht worden naar de levensvatbaarheid van zijn ondernemingsplannen), waar Kleeneze de mist ingaat, is het vragen van geld voor inkoop in de piramidestructuur. Indien ze dat weg zouden laten dan voldoet het weer gewoon aan de wet, en dan ben ik van mening dat je niet overal voor beschermd hoeft te worden, vooral niet voor dingen waar je met een beetje nadenken je vraagtekens bij kunt zetten.
Door die inkoop is het een piramidespel, en begrijp ik Thisbe haar ergenis ook
pi_31801840
* _-rally-_ heeft net ff onder het genot van een kopje koffie het kleeneze topic gelezen. Ik betwijfel of het wel een verboden piramide is, maar ik zou zeggen: slot erop, want het topic wordt bijna gekaapt door die irritante kleeneze profeten met hun wervingsteksten.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31827976
Verzekering oplichten?

pffff, als ik niet het woord 'oplichten' had gebruikt in de TT was het zeker ineens geen probleem?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  Milf maandag 31 oktober 2005 @ 00:57:25 #229
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31828022
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef mighty_myte het volgende:
Verzekering oplichten?

pffff, als ik niet het woord 'oplichten' had gebruikt in de TT was het zeker ineens geen probleem?
Nee, dan had ik mijn woordkeuze op "frauderen" gezet. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_31904065
Kan er niet wat orde komen in al die 'hoe-kom-ik-snel-aan-een-betaalbare-huurwoning'-topics?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2005 18:36:53 ]
pi_31915634
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:35 schreef k_man het volgende:
Kan er niet wat orde komen in al die 'hoe-kom-ik-snel-aan-een-betaalbare-huurwoning'-topics?
Ik zag er inderdaad ook al een stuk of 3-4 in de AT van [WGR] verschijnen. De komende dagen moeten we maar even kijken of dat zo blijft en zo ja, dan is dat 1: iets voor een centraal topic en 2: iets voor in de FAQ (al moeten voor dat laatste wel even wat sites verzameld worden)

pi_32022738
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef Sjeen het volgende:
Omdat ik nog altijd van mening ben dat dit WGR is, tenminste... de laatste keer dat ik gekeken heb was dat nog zo, wil ik voorstellen dit topic ook te laten passen in dit subforum Dus vragen zoals
Mariposa ze stelt, zijn prima... Meningen, gevoelens en andersoortige zaken die niks met werk, geld of recht te maken hebben mogen in een topic in R&P gezet worden.

Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom er gekozen wordt voor zwart werken ipv wit...

Dus we moeten alle zaken loskoppelen van elkaar? En de discussie of het etisch verantwoord is etc. maar houden in R&P??
Beetje raar... het gaat toch over werk??

Volgens mij loopt het topic gewoon goed, zijn er verder geen flames of weet ik veel wat. Lijkt mij dat je het dan gewoon moet laten lopen. We gaan niet compleet offtopic door het over het weer te hebben. Het gaat allemaal over het werk in de erotische sector.

Soms kan je een topic gewoon niet uit zijn verband rukken lijkt mij... maar oke, wat jullie willen...
  Licht Ontvlambaar zondag 6 november 2005 @ 14:00:16 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32022898
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dus we moeten alle zaken loskoppelen van elkaar? En de discussie of het etisch verantwoord is etc. maar houden in R&P??
Beetje raar... het gaat toch over werk??

Volgens mij loopt het topic gewoon goed, zijn er verder geen flames of weet ik veel wat. Lijkt mij dat je het dan gewoon moet laten lopen. We gaan niet compleet offtopic door het over het weer te hebben. Het gaat allemaal over het werk in de erotische sector.

Soms kan je een topic gewoon niet uit zijn verband rukken lijkt mij... maar oke, wat jullie willen...
Dit topic is op zijn plaats in meer dan één subforum. Ik vind 'm op dit moment prima op zijn plaats hier, alleen ging het mij op een bepaald moment te veel een kant op die niet meer te maken heeft met werken in de erotische sector maar een oordeel vellen over werken in de erotische sector.
pi_32022958
Oke, daar kan ik me in vinden.
Vond het bij topic deel 1 ook moeilijk om een plek te vinden om hem te posten.
Tnx voor de uitleg.
  Licht Ontvlambaar zondag 6 november 2005 @ 14:11:28 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32023236
Graag gedaan
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:24:46 #236
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32079540
Modjes: ik heb in het volgende topic " [CENTRAAL] Wat verdient een ....? Deeltje 2 " een vraag gesteld die eigenlijk off-topic is. Is het verstandig om hier een ander topic voor te openen. Of kan het gewoon hierin?

Misschien ben ik een zeikerd, maar wil graag "goede resultaten" hebben.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 november 2005 @ 11:28:46 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32083257
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:24 schreef Ender_W het volgende:
Modjes: ik heb in het volgende topic " [CENTRAAL] Wat verdient een ....? Deeltje 2 " een vraag gesteld die eigenlijk off-topic is. Is het verstandig om hier een ander topic voor te openen. Of kan het gewoon hierin?

Misschien ben ik een zeikerd, maar wil graag "goede resultaten" hebben.
Mag wat mij betreft gewoon hierin, maar als je graag meer reacties krijgt mag je rustig een nieuw topic openen. Denk alleen dat de antwoorden die al gegeven zijn helaas de juiste zijn...
  woensdag 9 november 2005 @ 11:04:49 #238
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32111388
vreemde sollicitatie , in dit topic staat een reactie van dat bedrijf , op zich prima, maar ik denk dat de telners en email adressen wegmoeten omdat het in de buurt komt van spam..

[ Bericht 23% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 09-11-2005 11:09:51 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 9 november 2005 @ 12:43:23 #239
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32114319
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vreemde sollicitatie , in dit topic staat een reactie van dat bedrijf , op zich prima, maar ik denk dat de telners en email adressen wegmoeten omdat het in de buurt komt van spam..
zo dan spuit 11.. beetje oud topic lijkt me om daar nu over te gaan zeuren...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32192704
Afgestudeerd, tijdelijk een WW 490 euro kan dit??

Waarom is dit mooie topic gesloten? Ik geef toe, de laatste posts waren misschien van een inhoudelijk iets minder niveau, maar er staan toch een paar mooie staaltjes redeneren in. Zonde om dat op deze wijze ontoegankelijk te maken.
pi_32192920
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Afgestudeerd, tijdelijk een WW 490 euro kan dit??

Waarom is dit mooie topic gesloten? Ik geef toe, de laatste posts waren misschien van een inhoudelijk iets minder niveau, maar er staan toch een paar mooie staaltjes redeneren in. Zonde om dat op deze wijze ontoegankelijk te maken.
Nou, ja, ik ben echt niet flauw, maar zoals je zelf al aangeeft: de laatste posts waren niet echt inhoudelijk, maar daarvoor was het ook niet echt inhoudelijk meer.
TS werd afgebrand (of dit terecht is, laat ik even in het midden ) en dat is volgens mij niet het doel van [WGR]
pi_32193310
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou, ja, ik ben echt niet flauw, maar zoals je zelf al aangeeft: de laatste posts waren niet echt inhoudelijk, maar daarvoor was het ook niet echt inhoudelijk meer.
TS werd afgebrand (of dit terecht is, laat ik even in het midden ) en dat is volgens mij niet het doel van [WGR]
Uh nee, daar heb je wel gelijk in concludeer ik na even nalezen.
  zondag 13 november 2005 @ 19:51:39 #243
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_32239854
Waar is het topic gebleven over de toegemoet komen van de ziekte verzekerings zooi?
pi_32241743
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Het_Biertje het volgende:
Waar is het topic gebleven over de toegemoet komen van de ziekte verzekerings zooi?
[CENTRAAL] Het nieuwe zorgstelsel (2)
  zondag 13 november 2005 @ 21:34:34 #245
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_32242919
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

[CENTRAAL] Het nieuwe zorgstelsel (2)
nee, er was ergens zo'n topic over voorlopige teruggave die je voor november moet opsturen naar onze vrienden van de belastingsdienst....

ik snap niet waar dat topic heen is
  Licht Ontvlambaar zondag 13 november 2005 @ 21:43:58 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32243168
  zondag 13 november 2005 @ 22:18:44 #247
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_32244323
thnx!
pi_32288571
Dag geëerde moderators ,

Er zijn al een aantal topics over de nieuwe Zorgverzekeringswet in WGR, maar ik wil eigenlijk nog een apart topic openen. De huidige topics gaan over de nieuwe zorgverzekering in het algemeen en over de zorgtoeslag. Ik wil eigenlijk nog een topic openen over de offertes die nu door de verzekeraars verstuurd worden.

Inmiddels heb ik de offerte van mijn huidige verzekeraar binnen (VGZ) en deze vind ik aan de hoge kant (incl. aanvullende verzekering ¤ 102 p/m). Het lijkt mij een goed idee om een topic te openen, waar mensen kunnen posten wat de premie wordt bij hun verzekeringsmaatschappij. Zo krijg je een toch een beeld van de premies die de verschillende maatschappijen vragen. Ik denk dat het lukraak posten van premies in het centrale topic niet echt handig is, omdat hier gauw overheen gelezen wordt vanwege de discussies die daar ook lopen.

Wat vinden jullie ervan? Of moeten we voor het vergelijken van premies naar www.independer.nl of www.kiesbeter.nl?
pi_32293579
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
Dag geëerde moderators ,

Er zijn al een aantal topics over de nieuwe Zorgverzekeringswet in WGR, maar ik wil eigenlijk nog een apart topic openen. De huidige topics gaan over de nieuwe zorgverzekering in het algemeen en over de zorgtoeslag. Ik wil eigenlijk nog een topic openen over de offertes die nu door de verzekeraars verstuurd worden.

Inmiddels heb ik de offerte van mijn huidige verzekeraar binnen (VGZ) en deze vind ik aan de hoge kant (incl. aanvullende verzekering ¤ 102 p/m). Het lijkt mij een goed idee om een topic te openen, waar mensen kunnen posten wat de premie wordt bij hun verzekeringsmaatschappij. Zo krijg je een toch een beeld van de premies die de verschillende maatschappijen vragen. Ik denk dat het lukraak posten van premies in het centrale topic niet echt handig is, omdat hier gauw overheen gelezen wordt vanwege de discussies die daar ook lopen.

Wat vinden jullie ervan? Of moeten we voor het vergelijken van premies naar www.independer.nl of www.kiesbeter.nl?
Dan zou ik het nog eerder onderdeel laten uitmaken van de op van het centrale topic, waarbij de modjes die OP aanpassen wanneer er weer een nieuw bedrag in het centrale topic langskomt (met de topicreport als hulp indien de modjes een bedrag over het hoofd zien). Of het is misschien wel een faq vraag waard (welke aanbiedingen zijn er bekend? met daarna het antwoord verzorgd door de modjes) nadeel is misschien dat een faq toch nog wel eens genegeerd wordt.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 november 2005 @ 19:25:13 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32293912
We zijn in overleg... meedenken is altijd welkom, dus dat neem ik ook even mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')