Hebben wij even verschil van inzicht.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
jij bepaalt helemaal niks, jij hebt mijn taalgebbruik maar te accepteren, knurft!!
[..]
mosterd na de maaltijd verhaal, leer eens lezen en adequaat te reageren, anders moet jij gewoon je smoel houden mafkees![]()
en daar kom jij nu pas achter, helder lichtquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hebben wij even verschil van inzicht.....
Nee, hoor....quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
en daar kom jij nu pas achter, helder licht![]()
dan ken je me nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor....
Maar nu we wel weer uitgespeeld, toch? (en met "we" bedoel ik ook echt "we" )
Wat betreft het "Wat verdient een..."-topic, je mag wat mij betreft een nieuwe openenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:25 schreef Ender_W het volgende:
Even een vraagje, in het verleden was er een "wat verdient een ...." topic. Deze staat ook in de FAQ. Maar deze is al enige tijd dicht (vol). Is hier een vervolg op gekomen? Ik kan met de google-search niet echt iets vergelijkbaars vinden. En ik zou graag advies willen inwinnen voor een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Moet ik een eigen topic openen? Of is er eentje waar ik mijn verhaal bij zou kunnen doen? Ik vind het niet netjes om topics te kapen enzo.
Hmm, top, ik ben ook een beetje laat, maar in het weekend internet ik erg weinig en zodoende was het een end naar beneden gezakt in mijn topic-lijst, maar bedankt voor het antwoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat betreft het "Wat verdient een..."-topic, je mag wat mij betreft een nieuwe openen![]()
Kijk voor je sollicitatievraag even of hij in een lopend topic past (als je het netjes brengt, zal het niet als kapen gezien worden...) en anders gewoon zelf een topic openen ...
Sorry voor de late reactie overigens
Nee, topic doet het gewoon bij mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef Faat het volgende:
Even simpel vraagje, weet niet zeker of het hier moet, maar jullie hebben vast antwoord
Als ik op dit topic klik UPC levert cadeau niet dan kom ik meteen in een invoerschermpje
en kan ik nergens de inhoud zien? Ik wilde gewoon even lezen wat erin staat verder niet
reageren. Heb het weleens eerder meegemaakt, wat is er aan de hand met zo'n topic?
Is het gesloten of verwijderd ofzo
De derde is het [centraal] wat verdient een...? Topic. Deze is echter vol. Misschien te vervangen door het deel 2? ( Wat verdient een ....? Deeltje 2 ) ? En dan ook maar centraal maken?quote:Voordat je een topic plaatst:
Voor een aantal onderwerpen zijn centrale topics. Centrale topics zijn topics waarvan de inhoud regelmatig terugkerend is en het daarom handig is om het samen te bundelen tot een topic. Voordat je een topic opent, kijk even of er al een centraal topic is waar jouw vraag in past.
[Centraal] Vakantiewerk en bijbaantjes
[centaal] Wie heeft zijn teruggave 2003 al binnen?
[Centraal] Wat verdient een [...]
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef _-rally-_ het volgende:
Nee, topic doet het gewoon bij mij.
Bij mij toch echt niet! Ook vandaag niet, vreemde zaak hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij doet ie het ook gewoon. Vreemd hoor
Voor de volledigheid: we hebben het gezien en nu gebeurt er niets meer in het topic, vandaar dat we er nu niets aan doen. (als het verder gaat, zie je ons vanzelf weer)quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:37 schreef r_one het volgende:
Sjeen of anderen,
Kun je in Mediamarkt's ONLOGISCHE Huisregel bij aankopen.. even wat modwerk doen? I-spy24 weet van geen ophouden met z'n "assertiviteitstraining".
Ik vind het persoonlijk ook niets, maar wat maakt dit een pyramidespel?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik erger mij over het topic van Kleeneze. Er is overduidelijk sprake van een piramidespel, wat verboden is in Nederland. Enkele users proberen via dit topic Kleeneze aan te prijzen, wat dus gewoon strafbaar is....![]()
Het feit dat je inkomen deels bestaat uit de inkomsten gegenereerd door anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook niets, maar wat maakt dit een pyramidespel?
Dat topic is al een tijdje aan de gang, een dagje langer kan dus rustig (mijn mening)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef Five_Horizons het volgende:
frederik, ik heb je hoog zitten qua rechtenkennis, dus dat is het punt niet.
We komen er dus nog even op terug
Nee, dan had ik mijn woordkeuze op "frauderen" gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:55 schreef mighty_myte het volgende:
Verzekering oplichten?
pffff, als ik niet het woord 'oplichten' had gebruikt in de TT was het zeker ineens geen probleem?
Ik zag er inderdaad ook al een stuk of 3-4 in de AT van [WGR] verschijnen. De komende dagen moeten we maar even kijken of dat zo blijft en zo ja, dan is dat 1: iets voor een centraal topic en 2: iets voor in de FAQ (al moeten voor dat laatste wel even wat sites verzameld worden)quote:Op woensdag 2 november 2005 18:35 schreef k_man het volgende:
Kan er niet wat orde komen in al die 'hoe-kom-ik-snel-aan-een-betaalbare-huurwoning'-topics?
quote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef Sjeen het volgende:
Omdat ik nog altijd van mening ben dat dit WGR is, tenminste... de laatste keer dat ik gekeken heb was dat nog zo, wil ik voorstellen dit topic ook te laten passen in dit subforumDus vragen zoals
Mariposa ze stelt, zijn prima... Meningen, gevoelens en andersoortige zaken die niks met werk, geld of recht te maken hebben mogen in een topic in R&P gezet worden.
Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom er gekozen wordt voor zwart werken ipv wit...
Dit topic is op zijn plaats in meer dan één subforum. Ik vind 'm op dit moment prima op zijn plaats hier, alleen ging het mij op een bepaald moment te veel een kant op die niet meer te maken heeft met werken in de erotische sector maar een oordeel vellen over werken in de erotische sector.quote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dus we moeten alle zaken loskoppelen van elkaar? En de discussie of het etisch verantwoord is etc. maar houden in R&P??
Beetje raar... het gaat toch over werk??
Volgens mij loopt het topic gewoon goed, zijn er verder geen flames of weet ik veel wat. Lijkt mij dat je het dan gewoon moet laten lopen. We gaan niet compleet offtopic door het over het weer te hebben. Het gaat allemaal over het werk in de erotische sector.
Soms kan je een topic gewoon niet uit zijn verband rukken lijkt mij... maar oke, wat jullie willen...
Mag wat mij betreft gewoon hierin, maar als je graag meer reacties krijgt mag je rustig een nieuw topic openen. Denk alleen dat de antwoorden die al gegeven zijn helaas de juiste zijn...quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:24 schreef Ender_W het volgende:
Modjes: ik heb in het volgende topic " [CENTRAAL] Wat verdient een ....? Deeltje 2 " een vraag gesteld die eigenlijk off-topic is. Is het verstandig om hier een ander topic voor te openen. Of kan het gewoon hierin?
Misschien ben ik een zeikerd, maar wil graag "goede resultaten" hebben.
zo dan spuit 11.. beetje oud topic lijkt me om daar nu over te gaan zeuren...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vreemde sollicitatie , in dit topic staat een reactie van dat bedrijf , op zich prima, maar ik denk dat de telners en email adressen wegmoeten omdat het in de buurt komt van spam..
Nou, ja, ik ben echt niet flauw, maar zoals je zelf al aangeeft: de laatste posts waren niet echt inhoudelijk, maar daarvoor was het ook niet echt inhoudelijk meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Afgestudeerd, tijdelijk een WW 490 euro kan dit??
Waarom is dit mooie topic gesloten? Ik geef toe, de laatste posts waren misschien van een inhoudelijk iets minder niveau, maar er staan toch een paar mooie staaltjes redeneren in. Zonde om dat op deze wijze ontoegankelijk te maken.
Uh nee, daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ja, ik ben echt niet flauw, maar zoals je zelf al aangeeft: de laatste posts waren niet echt inhoudelijk, maar daarvoor was het ook niet echt inhoudelijk meer.
TS werd afgebrand (of dit terecht is, laat ik even in het midden) en dat is volgens mij niet het doel van [WGR]
[CENTRAAL] Het nieuwe zorgstelsel (2)quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Het_Biertje het volgende:
Waar is het topic gebleven over de toegemoet komen van de ziekte verzekerings zooi?
nee, er was ergens zo'n topic over voorlopige teruggave die je voor november moet opsturen naar onze vrienden van de belastingsdienst....quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Het nieuwe zorgstelsel (2)
Dan zou ik het nog eerder onderdeel laten uitmaken van de op van het centrale topic, waarbij de modjes die OP aanpassen wanneer er weer een nieuw bedrag in het centrale topic langskomt (met de topicreport als hulp indien de modjes een bedrag over het hoofd zien). Of het is misschien wel een faq vraag waard (welke aanbiedingen zijn er bekend? met daarna het antwoord verzorgd door de modjes) nadeel is misschien dat een faq toch nog wel eens genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
Dag geëerde moderators,
Er zijn al een aantal topics over de nieuwe Zorgverzekeringswet in WGR, maar ik wil eigenlijk nog een apart topic openen. De huidige topics gaan over de nieuwe zorgverzekering in het algemeen en over de zorgtoeslag. Ik wil eigenlijk nog een topic openen over de offertes die nu door de verzekeraars verstuurd worden.
Inmiddels heb ik de offerte van mijn huidige verzekeraar binnen (VGZ) en deze vind ik aan de hoge kant (incl. aanvullende verzekering ¤ 102 p/m). Het lijkt mij een goed idee om een topic te openen, waar mensen kunnen posten wat de premie wordt bij hun verzekeringsmaatschappij. Zo krijg je een toch een beeld van de premies die de verschillende maatschappijen vragen. Ik denk dat het lukraak posten van premies in het centrale topic niet echt handig is, omdat hier gauw overheen gelezen wordt vanwege de discussies die daar ook lopen.
Wat vinden jullie ervan? Of moeten we voor het vergelijken van premies naar www.independer.nl of www.kiesbeter.nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |