Die gasten gewoon in de st**nt laten zakken en overstappen naar een provider die zich wél aan zijn woord houdt?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:50 schreef DRA het volgende:
Wellicht is dit wel eens eerder aan bod geweest. Als dit zo is dan mag het wel weer op slot.
[knip]
Bij voorbaat dank voor alle tips.
Ik ben ook wel van plan om dit te doen zodra het mogelijk is. Het is alleen zo dat door die overstap ik tot maart aan ze gebonden ben. Ik heb hier op het forum regelmatig gelezen dat het niet nakomen van afspraken niet automatisch inhoudt dat een contract mag worden opgezegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Die gasten gewoon in de st**nt laten zakken en overstappen naar een provider die zich wél aan zijn woord houdt?
Maar wat als ze daar ook niet op reageren? Ik heb overigens wel een paar dagen nadat ik mijn vorige brief (niet aangetekend) had verstuurd een bewijs van ontvangst gekregen van UPC. Vond ik op dat moment nog best netjes, maar na 1 maand vraag je je ook weer af wat de waarde daarvan is.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Jaguarized het volgende:
Aangetekende brief sturen.
Vriendelijk verzoeken om hun verplichting na te komen en op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je anders gaat overstappen en dat ze dus een klant verliezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Maar wat als ze daar ook niet op reageren? Ik heb overigens wel een paar dagen nadat ik mijn vorige brief (niet aangetekend) had verstuurd een bewijs van ontvangst gekregen van UPC. Vond ik op dat moment nog best netjes, maar na 1 maand vraag je je ook weer af wat de waarde daarvan is.
Stond er niet zoiets bij van Op=op?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef trith het volgende:
Leuk ik heb hetzelfde met Versatel. Ik zou een voetbalshirt van club naar keuze krijgen. Helaas meneer niet meer voorraadig :S
Als je net zo praat als je typt kan je het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef nadiiii het volgende:
upc zuigt!!!!
hun bellen mij vandeweek op of ik interesse heb en ik zeg NEE en staat er vandaag zo'n monteur aan mn deur![]()
Ik moest me inhouden.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Als je net zo praat als je typt kan je het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk.
Ik geef toe dat ik me onnodig druk maak en het gaat me eigenlijk al lang niet meer om dat stomme ding. Waar het me wel om gaat is dat een organisatie gewoon tegen je zegt dat ze dingen voor je regelen terwijl er gewoon niets gedaan wordt. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef xman het volgende:
Ah joh..wat maakt de TS zich hier nou druk over. Voor een mp3spelertje die in de winkel niet eens 25 waard is en in eerst geringste uit elkaar valt? Ach ik weet dat het een klote organisatie kan zijn. Maar het beste wat je kunt doen hieraan is je niet ergeren, je contract opzeggen en overgaan op een andere provider. Ik weet niet wat er met jou en KPN is gebeurd, maar wat ik nu met KPN heb geleerd is dat het een grote organisatie is. En daar zitten soms ook rotte appels tussen.
Je bent iemand die service erg belangrijk vind. Ik zou zeggen..neem een xs4all of demon zonder KPN aansluiting.
Tja...en nu? Gewoon met ze bellen, je zegje doen en verder bij laten. Het enige waar je voor zorgt is dat je de student die bij hun klantenservice calcenter werkt gaat vervelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:01 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik me onnodig druk maak en het gaat me eigenlijk al lang niet meer om dat stomme ding. Waar het me wel om gaat is dat een organisatie gewoon tegen je zegt dat ze dingen voor je regelen terwijl er gewoon niets gedaan wordt. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt.
Zelfs al komen ze hun afspraken niet na, ze staan nog steeds in hun recht om mij aan mijn contract te houden. Hier maken dit soort bedrijven dankbaar gebruik van. Daarnaast maken ze ook nog eens dankbaar gebruik van de diensten van Interum Justicia in het geval een klant gebruik van zijn/haar recht maakt om de betalingen op te schorten. Het is dus de vraag of het niet handiger is om gewoon tot eind maart te wachten en dan op te zeggen. De irritatie is dan echter wel dat dit soort bedrijven dus blijkbaar geld verdienen aan hun slechte service.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:51 schreef xman het volgende:
[..]
Tja...en nu? Gewoon met ze bellen, je zegje doen en verder bij laten. Het enige waar je voor zorgt is dat je de student die bij hun klantenservice calcenter werkt gaat vervelen.![]()
Nee als je zo'n organisatie echt wilt aanpakken is gewoonzeggen.
Heb nu zelf ook geen problemen meer met arrogante bedrijven, hoewel ik Nuon nog wel helemaal kwijt wil binnenkort. En de volgende keer even goed rondkijken naar bedrijven met goede service. De consumentenbond brengt vaak een providerlijst uit met klanttevredenheid onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |