abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30828703
Wellicht is dit wel eens eerder aan bod geweest. Als dit zo is dan mag het wel weer op slot.

Het gaat om de volgende situatie. In maart ben ik overgestapt van Chello easy naar light. Daarvoor had ik Easy een paar maanden gehad en in principe werkte het prima op mijn locatie. Helaas ging de overstap met wat problemen gepaard waardoor ik een klein maandje een paar keer geen internet had. UPC had namelijk de overzetting administratief nog niet rond waardoor ik door de lage datalimiet werd afgeknepen (dit was juist de reden waarom ik naar een duurder abonnement wilde overstappen). Overigens is het wel weer typisch UPC om wel meteen de hogere rekeningen af te schrijven. Al met al heb ik er sindsdien geen last meer van. Nu is het wel zo dat ik beloofd was dat ik nog een MP3-speler zou krijgen. Niet echt speciaal maar ja. Helaas heb ik die na een half jaar nog steeds niet ontvangen. In totaal heb ik nu 8 keer gebeld, ik ben 1 keer langs geweest en ik heb 1 brief geschreven. Helaas krijg ik in alle gevallen het antwoord dat men er mee bezig is maar dat het nog even kan duren (op de brief van een maand geleden heb ik helaas nog geen antwoord gekregen).

Mijn vraag is wat zou ik nog meer kunnen doen? Ik kan natuurlijk de betalingen stop zetten maar gezien hun nogal slechte reputatie tegenover mensen die niet betalen ben ik daar toch wel huiverig voor. Toch ben ik het zat om gewoon niet serieus genomen te worden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een bedrijf zo slecht georganiseerd is dat het per ongeluk 10 verzoeken van een klant niet in behandeling neemt.

Bij voorbaat dank voor alle tips.
pi_30828855
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:50 schreef DRA het volgende:
Wellicht is dit wel eens eerder aan bod geweest. Als dit zo is dan mag het wel weer op slot.

[knip]

Bij voorbaat dank voor alle tips.
Die gasten gewoon in de st**nt laten zakken en overstappen naar een provider die zich wél aan zijn woord houdt?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30828980
Aangetekende brief sturen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30829123
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Die gasten gewoon in de st**nt laten zakken en overstappen naar een provider die zich wél aan zijn woord houdt?
Ik ben ook wel van plan om dit te doen zodra het mogelijk is. Het is alleen zo dat door die overstap ik tot maart aan ze gebonden ben. Ik heb hier op het forum regelmatig gelezen dat het niet nakomen van afspraken niet automatisch inhoudt dat een contract mag worden opgezegd.

Overigens heb ik doordat ik eens een keer het ook helemaal had gehad met KPN mijn vaste telefoonlijn opgezegd. Ik heb dus geen KPN aansluiting en ben dus op dit moment wel aangewezen op kabel.
pi_30829181
upc zuigt!!!!

hun bellen mij vandeweek op of ik interesse heb en ik zeg NEE en staat er vandaag zo'n monteur aan mn deur
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_30829228
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Jaguarized het volgende:
Aangetekende brief sturen.
Maar wat als ze daar ook niet op reageren? Ik heb overigens wel een paar dagen nadat ik mijn vorige brief (niet aangetekend) had verstuurd een bewijs van ontvangst gekregen van UPC. Vond ik op dat moment nog best netjes, maar na 1 maand vraag je je ook weer af wat de waarde daarvan is.
pi_30829282
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef DRA het volgende:

[..]

Maar wat als ze daar ook niet op reageren? Ik heb overigens wel een paar dagen nadat ik mijn vorige brief (niet aangetekend) had verstuurd een bewijs van ontvangst gekregen van UPC. Vond ik op dat moment nog best netjes, maar na 1 maand vraag je je ook weer af wat de waarde daarvan is.
Vriendelijk verzoeken om hun verplichting na te komen en op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je anders gaat overstappen en dat ze dus een klant verliezen.
pi_30829409
Leuk ik heb hetzelfde met Versatel. Ik zou een voetbalshirt van club naar keuze krijgen. Helaas meneer niet meer voorraadig :S
pi_30829456
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:09 schreef trith het volgende:
Leuk ik heb hetzelfde met Versatel. Ik zou een voetbalshirt van club naar keuze krijgen. Helaas meneer niet meer voorraadig :S
Stond er niet zoiets bij van Op=op?
pi_30829477
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef nadiiii het volgende:
upc zuigt!!!!

hun bellen mij vandeweek op of ik interesse heb en ik zeg NEE en staat er vandaag zo'n monteur aan mn deur
Als je net zo praat als je typt kan je het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk.
JJ72 - Heat
pi_30829730
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:11 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Als je net zo praat als je typt kan je het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk.
Ik moest me inhouden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:45:53 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_30870873
Overwegen je betalingen stopzetten/ verminderen omdat UPC in gebreke blijft
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_30994398
Update: ik wilde eigenlijk niet meer op dit topic reageren. Het is alleen wel zo grappig dat je bijna medelijden krijgt met dit bedrijf. Gisteren maar weer eens bij de shop langs geweest. Daar zeiden ze me dat ze me niet konden/mochten helpen omdat dit sinds kort niet meer onder hun verantwoordelijkheid valt. Ze mogen alleen nog maar contracten afsluiten en achterstallige betalingen innen. Wel mag je daar gebruik maken van hun telefoons om de 0900 lijn te bellen. Kreeg na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn die me vertelde dat er niets aan gedaan kon worden en dat ze ermee bezig zijn. Ik heb me een beetje boos staan maken en gevraagd of ik het dan mocht opzeggen. Daar werd op geantwoord dat ik dat niet mocht en dat ze me aan mijn contract zouden houden. Ik stelde dat dit wel vreemd is omdat zij zich ook niet echt aan een contract houden. In ieder geval wilde de persoon in kwestie me niet helpen maar zou me wel binnen 2 dagen terugbellen. We wachten dus af...

Nu komt alleen het leukste. Ik kom thuis en daar ligt een heel mooi pakketje van UPC op me te wachten. Dat is natuurlijk grappig omdat ze bij UPC zelf dus blijkbaar ook niet wisten dat dit al gedaan was. Open gemaakt en wat blijkt: een mooi welkomstgeschenk voor UPC-telefonie (een telefoon). Leuk maar ik heb helaas geen telefonie. Maar meteen even gebeld naar hun gratis nummer om te zeggen dat ze de boel weer op kunnen halen. Ik kreeg te horen dat omdat ik al klant was ik dit nummer niet mag bellen maar wel het nummer van de betaalde klantenservice. Ik heb gezegd dat ik dat niet wil doen omdat ik geen kosten wil maken voor zo iets. In ieder geval kon ze me wel vertellen dat ik dan aanmaningen zou krijgen. Laat maar komen zou ik zeggen. Ik bedoel: ze kunnen me niet verplichten mij op kosten te jagen voor hun fouten.
pi_30995512
Wat een actie van UPC. Gaat lekker daar, die puinhoop. Het lijkt me bovendien ook stug dat een winkel achterstallige betalingen mag innen. Hoe willen ze dat doen dan? Als jij de winkel binnenloopt voor een nieuw abonnement en je hebt nog 2 maand een achterstallige betaling, dan gooien ze de deuren dicht en zoeken ze de handboeien?

Probleem met dit soort instanties is altijd dat je er makkelijk aan komt, maar moeilijk weer vanaf. Als het bedrijf zijn verplichtingen niet nakomt welke contractueel zijn vastgelegd, dan ben jij mijns inziens ook niet verplicht deze na te komen.
pi_31019410
Ah joh..wat maakt de TS zich hier nou druk over. Voor een mp3spelertje die in de winkel niet eens 25 waard is en in eerst geringste uit elkaar valt? Ach ik weet dat het een klote organisatie kan zijn. Maar het beste wat je kunt doen hieraan is je niet ergeren, je contract opzeggen en overgaan op een andere provider. Ik weet niet wat er met jou en KPN is gebeurd, maar wat ik nu met KPN heb geleerd is dat het een grote organisatie is. En daar zitten soms ook rotte appels tussen.

Je bent iemand die service erg belangrijk vind. Ik zou zeggen..neem een xs4all of demon zonder KPN aansluiting.
pi_31019870
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef xman het volgende:
Ah joh..wat maakt de TS zich hier nou druk over. Voor een mp3spelertje die in de winkel niet eens 25 waard is en in eerst geringste uit elkaar valt? Ach ik weet dat het een klote organisatie kan zijn. Maar het beste wat je kunt doen hieraan is je niet ergeren, je contract opzeggen en overgaan op een andere provider. Ik weet niet wat er met jou en KPN is gebeurd, maar wat ik nu met KPN heb geleerd is dat het een grote organisatie is. En daar zitten soms ook rotte appels tussen.

Je bent iemand die service erg belangrijk vind. Ik zou zeggen..neem een xs4all of demon zonder KPN aansluiting.
Ik geef toe dat ik me onnodig druk maak en het gaat me eigenlijk al lang niet meer om dat stomme ding. Waar het me wel om gaat is dat een organisatie gewoon tegen je zegt dat ze dingen voor je regelen terwijl er gewoon niets gedaan wordt. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt.
pi_31021070
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:01 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik me onnodig druk maak en het gaat me eigenlijk al lang niet meer om dat stomme ding. Waar het me wel om gaat is dat een organisatie gewoon tegen je zegt dat ze dingen voor je regelen terwijl er gewoon niets gedaan wordt. Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt.
Tja...en nu? Gewoon met ze bellen, je zegje doen en verder bij laten. Het enige waar je voor zorgt is dat je de student die bij hun klantenservice calcenter werkt gaat vervelen.
Nee als je zo'n organisatie echt wilt aanpakken is gewoon zeggen.

Heb nu zelf ook geen problemen meer met arrogante bedrijven, hoewel ik Nuon nog wel helemaal kwijt wil binnenkort. En de volgende keer even goed rondkijken naar bedrijven met goede service. De consumentenbond brengt vaak een providerlijst uit met klanttevredenheid onderzoek.
pi_31022090
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:51 schreef xman het volgende:

[..]

Tja...en nu? Gewoon met ze bellen, je zegje doen en verder bij laten. Het enige waar je voor zorgt is dat je de student die bij hun klantenservice calcenter werkt gaat vervelen.
Nee als je zo'n organisatie echt wilt aanpakken is gewoon zeggen.

Heb nu zelf ook geen problemen meer met arrogante bedrijven, hoewel ik Nuon nog wel helemaal kwijt wil binnenkort. En de volgende keer even goed rondkijken naar bedrijven met goede service. De consumentenbond brengt vaak een providerlijst uit met klanttevredenheid onderzoek.
Zelfs al komen ze hun afspraken niet na, ze staan nog steeds in hun recht om mij aan mijn contract te houden. Hier maken dit soort bedrijven dankbaar gebruik van. Daarnaast maken ze ook nog eens dankbaar gebruik van de diensten van Interum Justicia in het geval een klant gebruik van zijn/haar recht maakt om de betalingen op te schorten. Het is dus de vraag of het niet handiger is om gewoon tot eind maart te wachten en dan op te zeggen. De irritatie is dan echter wel dat dit soort bedrijven dus blijkbaar geld verdienen aan hun slechte service.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')