Welnee, bouwkunde is veel breder als dat. Je kan er ook veel meer kanten mee op. Van tekenaar naar opzichter tot projectleider en dergelijke. Ik denk dat de meeste bouwkundigen niet in het veld werken. Infrastructuur is overigens ook meer Civiele techniek.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef Harmen1984 het volgende:
Even half-offtopic: is dit wel aansluitend bij je opleiding? Bij Bouwkunde krijg ik meer het beeld van een opzichter bij een infrastructureel project ofzo, in het veld dus...
Bijtellingvoor de auto hoef je niet druk om te maken mits niet te veel privékilometers (bij mijn werk ligt de grens op 500km privé alvorens bijtelling gaat tellen)quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef Ender_W het volgende:
Sowieso is het salaris "functiegerelateerd" (Ze noemen het projectleider maar dat is ook overal anders). Telefoon en auto van de zaak zijn al toegezegd. Maar ja, ik wil er per saldo sowieso niet op achteruit. (Bijtelling ed). Maar ben zeker wel benieuwd naar hun voorstel.
Maar misschien zijn er mensen in een vergelijkbare functie?
Bij al het werk ligt dat oop 50 km, dat is vastgesteld door de belastingdienst. En ja, daar zal ik zeker overheen gaan aangezien mijn auto er dan linea recta uitgaat. Maar dat is allemaal off-topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Bijtellingvoor de auto hoef je niet druk om te maken mits niet te veel privékilometers (bij mijn werk ligt de grens op 500km privé alvorens bijtelling gaat tellen)
Kickquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo !
Wat is over het algemeen ongeveer het loon voor een Junior / Medior Engineer in de IT ??
Ik heb m'n kort HBO diploma en ben bezig met m'n hele HBO diploma... Ik heb zo'n zes jaar ervaring in de IT.
M'n jaarcontract zit erop en binnenkort beginnen de gesprekken over een mogelijk volgend contract... Ik wil wel een beetje weten hoe ver ik deze gesprekken in kan gaan...
Ik hou nu zo'n kleine 1300 Euro over, wat ik bruto verdien weet ik zo 1-2-3 niet... Ik heb een auto van de zaak...
Persoonlijk vind in die 1300 wat aan de karige kant...
Ohw, ik ben 25 jaar...
ik denk zo ongeveer 1900 - 2200 bruto.quote:
Die ervaring heeft een relatie met mijn baan ja...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik denk zo ongeveer 1900 - 2200 bruto.
Beetje afhankelijk van wat je gaat doen, en of je ervaring hebt met dat wat je gaat doen.
Op je 25e zes jaar ervaring? Das wel veel hoor, heeft die ervaring relatie tot je toekomstige baan?
Ervaring in de IT is niet thuis en voor vrienden een beetje knutselen aan pc's tenzij je op een td van een computerwinkel gaat werken. En dan nog is het de vraag of je dit al te serieus mee moet rekenen hoor.
Ik was op zoek naar de algemene detailhandels CAO maar die kan ik niet vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 08:35 schreef Koningin het volgende:
Ik kijk altijd op deze site: http://www.salarisinfostartpagina.nl/caoalfabet.htm
Daar staan ook vaak de salarisschalen in vermeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |