ehm...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:52 schreef Re het volgende:
hmmmmm geen leuke secondaire titel fles?
Oeh, dat van die janksloerie klinkt smeuig, vertel?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm...
"Berichten van een verdwaalde"?
"...waarin fles zich laat bemoederen door een poolse janksloerie"?
"Bliksem die S1 heeft honger!!"?
of had je wat anders in gedachten?
Nou okee dan, ff een raszuivere crosspost uit de GC slowchatquote:
En ga je nu thuis die opvoeding in de praktijk brengen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou okee dan, ff een raszuivere crosspost uit de GC slowchat
Ach, ik heb wel weer een hoop geleerd![]()
* heel verhaal over de opvoeding van flash*
ik heb nog een zakopaans wintermutsjequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk pletske hoorwas er al een tijdje niet meer geweest. Ben alleen een beetje vergeten Odcypek mee naar huis te nemen (die gerookte schapenkaas die ze op iedere straattegel verkopen daar)
Nadenken, hmmmquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef Xilantof het volgende:
Help!
Die FrontPage2003 is zo gaaf en makkelijk enzo dat ik niet meer weet wat ik moet
*zucht* nu moet ik als nog gaan nadenken over van alles
Ik kan potverdikkeme best nadenken als het moet !quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nadenken, hmmm
Hoe ga je dat oplossen?
Ondersteunt je provider wel FP extensions?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef Xilantof het volgende:
Help!
Die FrontPage2003 is zo gaaf en makkelijk enzo dat ik niet meer weet wat ik moet
*zucht* nu moet ik als nog gaan nadenken over van alles
quote:
Ik geloof d'r geen donder vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan potverdikkeme best nadenken als het moet !
wat is er zo raar aan de Frontpage extensions dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ondersteunt je provider wel FP extensions?
En FP 2003 heb ik op mijn werk. Omdat ik het intranet gedeelte van mijn afdeling beheer. Oja, en ik ben ineens aangewezen backup van de intranet figuur
Ballenpakket. (Hoewel het thuis ws makkelijker zal werken)
Geef mij maar Dreamweaver daarom![]()
ah okeequote:
13 uurquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee
Ik heb het hier best naar mn zin gehad hoor, daar niet vanmaar ik kijk er gewoon naar uit om morgen 13 uur in de trein te zitten
da's ook raar, niet?
Meestal word dat alleen door Windows machines ondersteund, terwijl de betere ISPs Linux draaien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:49 schreef Xilantof het volgende:
Wat is er zo raar aan de Frontpage extensions dan?
Het staat er niet bij....quote:ik wil gaan hosten met www.pcextreme.nl
kunnen die dat?
hm..quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meestal word dat alleen door Windows machines ondersteund, terwijl de betere ISPs Linux draaien.
[..]
Het staat er niet bij....
Dat je handmatig de pagina's moet uploaden naar je provider, ipv dat FP het voor je doet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:00 schreef Xilantof het volgende:
hm..
maar wat houdt dat concreet in? dat ik daar zowiezo niet iets kan laten hosten wat van FP af komt? of doen alleen een aantal dingen het niet van FP?
Nope, ik gebruik bluehost, 4GB HD ruimte, 100 GB bandbreedte. Ik zou er Fok forum op kunnen hostenquote:En weet jij misschien een andere die het wel kan?
altijd vragen....![]()
Via een FTP programma dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat je handmatig de pagina's moet uploaden naar je provider, ipv dat FP het voor je doet.
patserquote:[..]
Nope, ik gebruik bluehost, 4GB HD ruimte, 100 GB bandbreedte. Ik zou er Fok forum op kunnen hosten
yup. zelfs IE kan als FTP proggie misbruikt worden. Doe ik ook als ik lui benquote:
Niks patser. $6.99 per maandquote:patser
Doe ff lekker een biertje, kom je een beetje tot rustquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef elcastel het volgende:
En weer thuis.
Dan ga ik maar vast sluiten, want als jij morgen nog lekker in je nest ligt te snurken moet ik alweer aan de slag.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef elcastel het volgende:
I will.
Ik hoop dat je het niet tegen me gaat gebruiken dat ik hierom vrij hard moe(s)t lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:42 schreef Re het volgende:
jah morguh,
wat is dat toch als je je koffer wilt inpakken zo lekker s'ochtends, want daar sta je eerder voor op, om te ontdekken dat je die nog had uitgeleend...
Dan maar met vuilniszakken
de koffer was uitgeleendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:56 schreef Xilantof het volgende:
huh, ik snap niet helemaal de "vergelijking":
'de koffer is er dan maar vuilniszakken'mogguh iig
ik nog 5 uur ongeveerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
nog 6 uurtjes en een kwartiertje en dan vakantie
* Puckzzz begint vast te zingen:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ook een goede morgen op deze regenachtige dag..![]()
Gisteren 3 uur bezig geweest met fotograferen en rondlopen voor goede composities. En nog niet tevreden.
En, en, en dit is mijn laatste dag in het 30ste levensjaar.Morgen jarig
![]()
sanx ouwelullettequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz begint vast te zingen:
Ouwelul Ouwelul Ouwelul Ouwelul Ouwelul Ouwelul
alvast van harte![]()
bij mij is het over een half uurtje lunchtijdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:53 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me jong hier!
over half uurtje is het al weer schafttijd
zal het echt zo veel verschillen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij mij is het over een half uurtje lunchtijd![]()
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:37 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, Nou heb ik toch opeens zomaar geen foto's meer uit te zoeken...
Heeeee, je uurtjes treinen zitten er al weer op, wat gaat dat snel he?quote:
Douchen? waarom? niemand die je ruikt daar joh, foto's willen we!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoaa ik was het nog lang niet zat hoor, dat treinenwel blij dat ik nu thuis ben. nu eerst douchen, en dan de foto's. Maar het is heel veel werk. Voor 23:00 heb ik ZEKER niks te showen
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Douchen? waarom? niemand die je ruikt daar joh, foto's willen we!
Ik toch nietquote:
Die ene is verkeerd om, past niet in je toestelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
VOL = VOL
[afbeelding]
Ben dus ff druk nog
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:20 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet tegen me gaat gebruiken dat ik hierom vrij hard moe(s)t lachen.
ik zou graag 5 stuks van deze willen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef Re het volgende:
zow we zijn weer in de States, zondag naar NYC, iemand nog iets bij B&H ?
hoi Sharksterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Re
[..]
ik zou graag 5 stuks van deze willen...
Waaat?!?!?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:19 schreef Re het volgende:
hoi Sharkster, zie dat ze outof stock zijn, kan je nog even remindertje sturen naar hotmail zodat ik het kan onthouden
hoiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:re binnenkort eens een date prikken
?
augustus? uh ja primaquote:
De Mannen in de Witte Pakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef Xilantof het volgende:
mijn sensor swabs zijn goed afleverd vandaag.
door iemand met een rode jas () aan iemand met een blauwe helm
Dat wist je vantevoren..grin..en er zal toch ook wel wat mislukt zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Burning 3.761,25 MB to DVD" zegt ie
Ik zal nogeens een weekje weg gaan
Ik gooi niks wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat wist je vantevoren..grin..en er zal toch ook wel wat mislukt zijn?
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gooi niks wegdat wist JIJ van tevoren
Maar goed, de root DVD is klaar, ik ga ff klooien ermee
Hij heeft al iets geplaatstquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebt
Ga dan eerst maar een jerrycan koffie zetten, dit kan weleens een latertje wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebt
Koffie? je bedoelt met cafeīne?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan eerst maar een jerrycan koffie zetten, dit kan weleens een latertje worden
jaquote:
of jah, een deel van zijn CF-verzamelingquote:
Is dat dan zo vreemd?quote:
invoeren van terroristische explosievenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Re? Mijn Sensor Swabs zijn inmiddels aangeboden van de week, zie ik net. Ik moet alleen een bedrag van 11,24 euro betalen aan "overige kosten"
Zijn die lijers nou helemaal glad besodemieterd???
Ik ben nog wakker, ik ben nog wakker, ik ben nog wakkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de foto's zijn per dag geordend en de filmpjes ook. EN de foto's zijn meteen rechtop gezet. Nu nog ff bekijken
In een plattelandsgehucht in zuid-oost Polen, waar ze net riolering hebben en stromend koud, geen warm, water? Jaquote:
Fine sure cool whateverquote:
Hoe lang heb ik nog?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker, ik ben nog wakker, ik ben nog wakker
als ik het vaak genoeg zeg is het zo toch?![]()
niets is gratis mijn jong behalve de zon uhmmmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fine sure cool whatever
Daar hoef ik toch niet voor te BETALEN dan?? Die bommen in Londen waren gratis
Ik ben je jong nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:09 schreef Re het volgende:
[..]
niets is gratis mijn jong behalve de zon uhmmm
Ik wacht wel hoor, kan morgen uitslapenquote:
760 foto's, dat moeten minstens 76 leuke zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee
ben er niet echt over te spreken, maar er zit toch nog wel IETS leuks tussen....
Leuk voor een druilerige zondagmiddag ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil zo graag de filmpjes bekijken
Maar er is minstens een half uur film alles bij elkaarmaar goed, eerst ff wat foto's uploaden...
Ow gauw kijken gaatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/zakopane
Daar staan er vast een paar. Morgen ga ik wel meer uploaden en toelichting doen en volgorde goed zetten en bla bla bla
Dat is op zaterdg ochtend in vakantietijd niet zo moeilijkquote:
En het was heerlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Fles heeft gespeeld met Pea d'r filtertjes (en als onderwerp pools bier natuurlijk)
Hoi Xiquote:
doe ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Xi
Geef je ff een seintje als je methanol vind? Ik heb spiritus gevonden, maar ik ga eerst ff zoeken of dat ook goed is....
Gefeliciteerdquote:
Hoe kan jij weten hoe oud Puckzzz zich voelt?quote:Ja Puckzzz ik voel me al oud. Maar nog niet zo oud als jij![]()
![]()
Daar klaagt ze toch elke dag over, al wekenlang, in dit topic ?? Het was mij ook al opgevallen en ik let nooit op.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe kan jij weten hoe oud Puckzzz zich voelt?![]()
geen last van, geen last van, en geen last van.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:32 schreef HMaster-II het volgende:
Boven de 30 loopt iedereen te klagen dat hij/zij het zo moeilijk heeft.![]()
Rimpels, gebreken, vergeetachtigheid![]()
quote:
beetje vroeg voor hoorquote:
nopequote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
rimpels??
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Re het volgende:
feli HM-II
en een goeie morgen, i'ts a beautiful day with 35oC no wind and clear blue skies
Wel als je weet dat het in Las Vegas ruim 47 graden isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?
wel als je binnen zit met de airco op 15 gradenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als je weet dat het in Las Vegas ruim 47 graden is
Maw, je hebt nog niet verder uitgezocht...quote:
ondertitels bij de filmpjes gemaakt, moet nog ff CDs branden voor de vrouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maw, je hebt nog niet verder uitgezocht...
ik ga zo starbucken en terrasjes hier zijn nou niet echt populair he met 35+, iedereen zit binnenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi
HMaster gefeliciteerd, je bent nu eindelijk een grote jongen
Re, wat doe jij dan binnen? Hebben ze geen terrasjes om mensen te kijken?
Niet?quote:
ja, er zit wel wat tussen hoor maar dat is allemaal al getrouwed en gescheiden en 6 kids op hun 21ste enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
WEER een reden om niet naar "this great nation" te hoeven
Ja nou en? dan kan je toch nog wel KIJKEN?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Re het volgende:
[..]
ja, er zit wel wat tussen hoor maar dat is allemaal al getrouwed en gescheiden en 6 kids op hun 21ste enzo
jah owkee dat dan weer wel binnen danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja nou en? dan kan je toch nog wel KIJKEN?
ja hoe uitgelubberd kan je zijn op je 21e?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja nou en? dan kan je toch nog wel KIJKEN?
oja, da' s lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef Re het volgende:
wel als je binnen zit met de airco op 15 graden![]()
Je zit toch in NY? met een vrouwenoverschot enzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Re het volgende:
ja, er zit wel wat tussen hoor maar dat is allemaal al getrouwed en gescheiden en 6 kids op hun 21ste enzo
nee nu even in NJ met WTPTquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je zit toch in NY? met een vrouwenoverschot enzo?
LULquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:25 schreef Xilantof het volgende:
snel ff reageren voordat Flash weer gaat kwarteten
Nou daar zit je dan. Legaal besturingssysteem, legale virusscanner. Lachen jonge, ieder kwartier rebootenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef elcastel het volgende:
Nou daar zit je dan : domein aangevraagd, geen directe vulling en ontzettend te draaikonten voor je logo .... ik heb weer wat te doen vanavond..
ook een site aan het maken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef elcastel het volgende:
Nou daar zit je dan : domein aangevraagd, geen directe vulling en ontzettend te draaikonten voor je logo .... ik heb weer wat te doen vanavond..
Mwah heel beperkt hoor. Ik heb er totaal geen kaas van gegeten, dus ik moet het van mijn creativiteit hebben. En die werkt alleen als er geen dwang is. Komt er op neer dat ik het karig/strak wil houden, lekker algemeen en ondanks Dreamweaver zo mooi mogelijk.quote:
Stimmt. En nu probeer ik bijvoorbeeld met de hand 2 lettertjes door mijn logo te kladden. Maar ik ben linkshandig en rechtsmuizig, dus lekker schrijven is het niet. Fucking great dit.quote:
Ik had al ontdekt dat dat voor mij de oplossing was geweest. Ach, ik klaag een hoop, maar het is gewoon leuk om te doen. Nadeel : ik ben nooit tevreden. Voorlopig zit ik flink in zw-w te werken en dat is best saai.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook links handig![]()
maar kan alles met de muis (qua handelingen) maar schrijven met de muis is een ramp!
gelukkig heb ik al tijden een tekentablet (welke dus links van mijn toetsenbord ligt) om o.a. foto's te bewerken (te schrijven)
werkt wel lekker
vast welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef elcastel het volgende:
Is er niet ergens een site waar je handschrift kunt downloaden voor in je CS ?
heequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:13 schreef Re het volgende:
leuk he dat bouwen, alleen al serveer koppelen aan URL was al bijna teveel voor mij
Was dat webserver opzetten dan zo moeillijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee
Als je dat voor elkaar hebt he?
Mag ik dan ook een giegje of 100 bij je?
Ik kom tot aan het dikgedrukte gedeeltequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was dat webserver opzetten dan zo moeillijk?![]()
PC installeren met Win2000
E-novative Wamp (Apache / php / mysql / phpMyAdmin) downen en installen (gratis)
Apache configureren
PC aan router koppelen
Provider vast ip adres vragen en url laten koppelen aan IP
(daarom heb ik ook een eigenserver thuis staan.. Kan zelf mijn configuratie kiezen..![]()
Daar moet ik dus nog mee aan de bak. Ik heb nu wel een andere site lopen vanaf deze PC, maar niet met Apache, moeilijk spul ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
Was dat webserver opzetten dan zo moeillijk?![]()
PC installeren met Win2000
E-novative Wamp (Apache / php / mysql / phpMyAdmin) downen en installen (gratis)
Apache configureren
PC aan router koppelen
Provider vast ip adres vragen en url laten koppelen aan IP
(daarom heb ik ook een eigenserver thuis staan.. Kan zelf mijn configuratie kiezen..![]()
Kost dat nou? In die klantvriendelijke Great Nation of Yours?quote:
Je moet in iedergeval een provider hebben die een thuis-webserver accepteerd. Dat is het makkelijkste, daarbij ook een vast Ip-adres voor je adsl of kabellijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef Re het volgende:
jah maar voordat je als noob daar achter bent ben je alweer een paar daagjes verder'
enhotel connectie is zwaar ruk zeg
Bedankt voor je aanbod, als ik vragen heb, dan hoor je het wel. Voorlopig ben ik nog bezig met de vulling van de site en het domein is er nog niet (eerst betalen en afhandelen).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
Je moet in iedergeval een provider hebben die een thuis-webserver accepteerd. Dat is het makkelijkste, daarbij ook een vast Ip-adres voor je adsl of kabellijn.
En ik ben er ook door proberen achter gekomen.. en mijn server draait al meer dan een jaar onder de trap in de grote woonkamer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, als ik vragen heb, dan hoor je het wel. Voorlopig ben ik nog bezig met de vulling van de site en het domein is er nog niet (eerst betalen en afhandelen).
ach jonge je bent zelf een jankertquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef elcastel het volgende:
Poeh poeh, de een zit in New York, de ander gaat op vakantie.
Driewerf hoera daarvoor.quote:
30 dollar voor 5 dagen.... afzetters, mooi dat ik dat niet ga betalen hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost dat nou? In die klantvriendelijke Great Nation of Yours?
New york is te warm, Polen was te nat. Wees blij dat je achter je PCtje zitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef elcastel het volgende:
Poeh poeh, de een zit in New York, de ander gaat op vakantie. Ik zit weer thuis, ik zou tijdens mijn vakantie naar New York gaan. Maar goed, Photoshop is ook leuk..
bron? Link? URL?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
New york is te warm, Polen was te nat. Wees blij dat je achter je PCtje zit
ik ga morgen/straks weer verder met m'n site.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:30 schreef elcastel het volgende:
Jawel, ik ben nog druk bezig. Ik knipper 1 keer met mijn ogen en ik ben 2 uur verder.
we hebben hier een 2de office en mijn klanten zitten ook hier dus moet ik tig keer per jaar hier naartoe, it's a dirty job but someone's got to do itquote:Op zondag 24 juli 2005 00:46 schreef elcastel het volgende:
Zeg Re, wat moet jij toch elke keer in NY ? Heb je zo'n baan dan ?
ahhhquote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef elcastel het volgende:
Mag ik de naam of vindt je dat vervelend ?
(gewoon interesse/nieuwsgierig)
Ow Xil slaap ze !
[afbeelding].
he-he is ook pas half 11 hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 04:16 schreef Briggy het volgende:
Hé nog iemand wakker in FOT, ik dacht dat ik de enige was
ja gewoon je horloge een paar uur terugzetten werkt goed hoorquote:
Ho eens even!! Ik klaag nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar klaagt ze toch elke dag over, al wekenlang, in dit topic ?? Het was mij ook al opgevallen en ik let nooit op.
quote:Op zondag 24 juli 2005 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Ik breek effe Flash's kwartet's poging.![]()
He hequote:Op zondag 24 juli 2005 10:11 schreef pea4fun het volgende:
Zo, aangekleed.
Tizzer kerel?quote:Op zondag 24 juli 2005 10:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh
erg heb ik niet veel zin in vandaag![]()
i've got a bad feeling about this
en ik weet niet precies waarom
geen idee, tis zo'n naar voorgevoelquote:
HUH?? Joe spieking toe mie??quote:Op zondag 24 juli 2005 10:18 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij kan ik vandaag ook beter niemand aanspreken ofzo omdat ik volgens mij dan van alles fout doe.
Ja het is zondagochtend hoor, gaat allemaal niet zo snel.quote:
O ja, goeie smoesquote:Op zondag 24 juli 2005 10:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja het is zondagochtend hoor, gaat allemaal niet zo snel.
Ik mis kennelijk watquote:Op zondag 24 juli 2005 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oh je snapt het daten niet? muhahaha
![]()
jaaaaaa ik ga vandaag de foto's meer in goeie volgorde zetten en er ook wat meer foto's bij doen en wat toelichting misschien ook welquote:Op zondag 24 juli 2005 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens fleske ik mis de zakopaanse huisjes bij je foto's![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaa ik ga vandaag de foto's meer in goeie volgorde zetten en er ook wat meer foto's bij doen en wat toelichting misschien ook welKom in de loop van de middag nogeens terug
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oswiecim ben ik nog nooit geweestMoet ik zeker nogeens naartoe... Bedoel je Krosno? Zeg maar helemaal in de Bieszczady, in dat hoekje tegen de Oekraiense grens aan? Wereldberoemd vanwege de glasindustrie
Lubatowa ken ik niet
Waar is dat?
hmmm wij hadden echte teerwegenquote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa echte wegen...met name op het platteland heb je wel veel van die lintbebouwing, dorpjes die gewoon uit 1 lange straat bestaan, en dat is meestal wel geasfalteerd. Nog wel met grote kuilen en gaten erin, dat dan weer wel
![]()
Oswiecim moet ik de volgende keer maar eens een dag voor vrijmaken dan
Merdequote:
ooooohhh je bent gewoon in Oost-Groningen geweest ipv Polen.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa echte wegen...met name op het platteland heb je wel veel van die lintbebouwing, dorpjes die gewoon uit 1 lange straat bestaan, en dat is meestal wel geasfalteerd. Nog wel met grote kuilen en gaten erin, dat dan weer wel
![]()
Oswiecim moet ik de volgende keer maar eens een dag voor vrijmaken dan
ookquote:Op zondag 24 juli 2005 11:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ooooohhh je bent gewoon in Oost-Groningen geweest ipv Polen.![]()
Als ze daar halve liters Grolsch voor 1 euro aangeboden hadden was ik waarschijnlijk nooit in Polen terechtgekomenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
De beschrijving van jouw Polen-reis kwam me zo bekend voor..
Lint-dorpen,
rare gewoonten,
rare taal,
achtergesteld gebied
![]()
Maak me effe lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze daar halve liters Grolsch voor 1 euro aangeboden hadden was ik waarschijnlijk nooit in Polen terechtgekomen
Oh in een studentenbar bvetaal je trouwens 50 centquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
anders rijdt je ff naar polenoh en je bier wel met een rietje drinken
![]()
Bier drinken met een rietjequote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
anders rijdt je ff naar polenoh en je bier wel met een rietje drinken
![]()
ikke wel die poolse pubergrietjes nietquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bier drinken met een rietje![]()
Ben je wel lekker?![]()
*bevestigtquote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ikke wel die poolse pubergrietjes nietis heel normaal om daar meiskes van 13/14 sochtends om 11 uur aan een literglas bier met een rietje te zien drinken
![]()
dat bedoelde ikquote:
Daar kan de Br33z4H generatie hiero nog wat van leren zeg maar..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ikke wel die poolse pubergrietjes nietis heel normaal om daar meiskes van 13/14 sochtends om 11 uur aan een literglas bier met een rietje te zien drinken
![]()
Ja ik ook!!quote:
Wij noemen dat gewoon Korsakov hoor..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat bedoelde ikk wist dat ut iets met de w was
zwangerschaps dementie he
![]()
normaal gesproken wel maar ik heb een excuusquote:Op zondag 24 juli 2005 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij noemen dat gewoon Korsakov hoor..![]()
Fotomeet in Tjechië (Brno) is ook wel te doen hoor..quote:
Eens isquote:Op zondag 24 juli 2005 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:
eerst proef fotmeet in valkenburg doen?
![]()
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm je zit toch bij zakopane al vlakbij tjechie![]()
Valkenburg is een beetje het Zakopane van Nederlandquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]valkenburg is goede opwarmer voor zakopane
oh en wij wonen er vlakbij
![]()
Verstaan doe je ze daar ook niet nee..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valkenburg is een beetje het Zakopane van Nederland
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:
Ik heb wel wat paarden met haverzakken anders hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
ik had meer van de plaatselijke standjes verwacht de schapendoekjes , de ruggenkrabbertjes, de mutsjesik mis de koetiers met hun zakopaanse kledij en het minikerkje op de berg maar vind het een zeer leuke impressie en veel bekends
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 08:39 schreef Puckzzz het volgende:
...
en na het nalezen van de SC mag je ook wel eens een vrolijke noot bijdragen El! Ik heb alleen maar klaagposts van je gelezen![]()
* Puckzzz vrolijkt El een beetje op met een dansje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |