Ik kom tot aan het dikgedrukte gedeeltequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was dat webserver opzetten dan zo moeillijk?![]()
PC installeren met Win2000
E-novative Wamp (Apache / php / mysql / phpMyAdmin) downen en installen (gratis)
Apache configureren
PC aan router koppelen
Provider vast ip adres vragen en url laten koppelen aan IP
(daarom heb ik ook een eigenserver thuis staan.. Kan zelf mijn configuratie kiezen..![]()
Daar moet ik dus nog mee aan de bak. Ik heb nu wel een andere site lopen vanaf deze PC, maar niet met Apache, moeilijk spul ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
Was dat webserver opzetten dan zo moeillijk?![]()
PC installeren met Win2000
E-novative Wamp (Apache / php / mysql / phpMyAdmin) downen en installen (gratis)
Apache configureren
PC aan router koppelen
Provider vast ip adres vragen en url laten koppelen aan IP
(daarom heb ik ook een eigenserver thuis staan.. Kan zelf mijn configuratie kiezen..![]()
Kost dat nou? In die klantvriendelijke Great Nation of Yours?quote:
Je moet in iedergeval een provider hebben die een thuis-webserver accepteerd. Dat is het makkelijkste, daarbij ook een vast Ip-adres voor je adsl of kabellijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef Re het volgende:
jah maar voordat je als noob daar achter bent ben je alweer een paar daagjes verder'
enhotel connectie is zwaar ruk zeg
Bedankt voor je aanbod, als ik vragen heb, dan hoor je het wel. Voorlopig ben ik nog bezig met de vulling van de site en het domein is er nog niet (eerst betalen en afhandelen).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
Je moet in iedergeval een provider hebben die een thuis-webserver accepteerd. Dat is het makkelijkste, daarbij ook een vast Ip-adres voor je adsl of kabellijn.
En ik ben er ook door proberen achter gekomen.. en mijn server draait al meer dan een jaar onder de trap in de grote woonkamer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, als ik vragen heb, dan hoor je het wel. Voorlopig ben ik nog bezig met de vulling van de site en het domein is er nog niet (eerst betalen en afhandelen).
ach jonge je bent zelf een jankertquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef elcastel het volgende:
Poeh poeh, de een zit in New York, de ander gaat op vakantie.
Driewerf hoera daarvoor.quote:
30 dollar voor 5 dagen.... afzetters, mooi dat ik dat niet ga betalen hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost dat nou? In die klantvriendelijke Great Nation of Yours?
New york is te warm, Polen was te nat. Wees blij dat je achter je PCtje zitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef elcastel het volgende:
Poeh poeh, de een zit in New York, de ander gaat op vakantie. Ik zit weer thuis, ik zou tijdens mijn vakantie naar New York gaan. Maar goed, Photoshop is ook leuk..
bron? Link? URL?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
New york is te warm, Polen was te nat. Wees blij dat je achter je PCtje zit
ik ga morgen/straks weer verder met m'n site.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:30 schreef elcastel het volgende:
Jawel, ik ben nog druk bezig. Ik knipper 1 keer met mijn ogen en ik ben 2 uur verder.
we hebben hier een 2de office en mijn klanten zitten ook hier dus moet ik tig keer per jaar hier naartoe, it's a dirty job but someone's got to do itquote:Op zondag 24 juli 2005 00:46 schreef elcastel het volgende:
Zeg Re, wat moet jij toch elke keer in NY ? Heb je zo'n baan dan ?
.
ahhhquote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef elcastel het volgende:
Mag ik de naam of vindt je dat vervelend ?
(gewoon interesse/nieuwsgierig)
Ow Xil slaap ze !
[afbeelding].
he-he is ook pas half 11 hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 04:16 schreef Briggy het volgende:
Hé nog iemand wakker in FOT, ik dacht dat ik de enige was
ja gewoon je horloge een paar uur terugzetten werkt goed hoorquote:
Ho eens even!! Ik klaag nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar klaagt ze toch elke dag over, al wekenlang, in dit topic ?? Het was mij ook al opgevallen en ik let nooit op.
quote:Op zondag 24 juli 2005 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Ik breek effe Flash's kwartet's poging.![]()
He hequote:Op zondag 24 juli 2005 10:11 schreef pea4fun het volgende:
Zo, aangekleed.
Tizzer kerel?quote:Op zondag 24 juli 2005 10:06 schreef Xilantof het volgende:
mogguh
erg heb ik niet veel zin in vandaag![]()
i've got a bad feeling about this
en ik weet niet precies waarom
geen idee, tis zo'n naar voorgevoelquote:
HUH?? Joe spieking toe mie??quote:Op zondag 24 juli 2005 10:18 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij kan ik vandaag ook beter niemand aanspreken ofzo omdat ik volgens mij dan van alles fout doe.
Ja het is zondagochtend hoor, gaat allemaal niet zo snel.quote:
O ja, goeie smoesquote:Op zondag 24 juli 2005 10:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja het is zondagochtend hoor, gaat allemaal niet zo snel.
Ik mis kennelijk watquote:Op zondag 24 juli 2005 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oh je snapt het daten niet? muhahaha
![]()
jaaaaaa ik ga vandaag de foto's meer in goeie volgorde zetten en er ook wat meer foto's bij doen en wat toelichting misschien ook welquote:Op zondag 24 juli 2005 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens fleske ik mis de zakopaanse huisjes bij je foto's![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaa ik ga vandaag de foto's meer in goeie volgorde zetten en er ook wat meer foto's bij doen en wat toelichting misschien ook welKom in de loop van de middag nogeens terug
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oswiecim ben ik nog nooit geweestMoet ik zeker nogeens naartoe... Bedoel je Krosno? Zeg maar helemaal in de Bieszczady, in dat hoekje tegen de Oekraiense grens aan? Wereldberoemd vanwege de glasindustrie
Lubatowa ken ik niet
Waar is dat?
hmmm wij hadden echte teerwegenquote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa echte wegen...met name op het platteland heb je wel veel van die lintbebouwing, dorpjes die gewoon uit 1 lange straat bestaan, en dat is meestal wel geasfalteerd. Nog wel met grote kuilen en gaten erin, dat dan weer wel
![]()
Oswiecim moet ik de volgende keer maar eens een dag voor vrijmaken dan
Merdequote:
ooooohhh je bent gewoon in Oost-Groningen geweest ipv Polen.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa echte wegen...met name op het platteland heb je wel veel van die lintbebouwing, dorpjes die gewoon uit 1 lange straat bestaan, en dat is meestal wel geasfalteerd. Nog wel met grote kuilen en gaten erin, dat dan weer wel
![]()
Oswiecim moet ik de volgende keer maar eens een dag voor vrijmaken dan
ookquote:Op zondag 24 juli 2005 11:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ooooohhh je bent gewoon in Oost-Groningen geweest ipv Polen.![]()
Als ze daar halve liters Grolsch voor 1 euro aangeboden hadden was ik waarschijnlijk nooit in Polen terechtgekomenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
De beschrijving van jouw Polen-reis kwam me zo bekend voor..
Lint-dorpen,
rare gewoonten,
rare taal,
achtergesteld gebied
![]()
Maak me effe lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze daar halve liters Grolsch voor 1 euro aangeboden hadden was ik waarschijnlijk nooit in Polen terechtgekomen
Oh in een studentenbar bvetaal je trouwens 50 centquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
anders rijdt je ff naar polenoh en je bier wel met een rietje drinken
![]()
Bier drinken met een rietjequote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
anders rijdt je ff naar polenoh en je bier wel met een rietje drinken
![]()
ikke wel die poolse pubergrietjes nietquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bier drinken met een rietje![]()
Ben je wel lekker?![]()
*bevestigtquote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ikke wel die poolse pubergrietjes nietis heel normaal om daar meiskes van 13/14 sochtends om 11 uur aan een literglas bier met een rietje te zien drinken
![]()
dat bedoelde ikquote:
Daar kan de Br33z4H generatie hiero nog wat van leren zeg maar..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ikke wel die poolse pubergrietjes nietis heel normaal om daar meiskes van 13/14 sochtends om 11 uur aan een literglas bier met een rietje te zien drinken
![]()
Ja ik ook!!quote:
Wij noemen dat gewoon Korsakov hoor..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat bedoelde ikk wist dat ut iets met de w was
zwangerschaps dementie he
![]()
normaal gesproken wel maar ik heb een excuusquote:Op zondag 24 juli 2005 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij noemen dat gewoon Korsakov hoor..![]()
Fotomeet in Tjechië (Brno) is ook wel te doen hoor..quote:
Eens isquote:Op zondag 24 juli 2005 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:
eerst proef fotmeet in valkenburg doen?
![]()
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm je zit toch bij zakopane al vlakbij tjechie![]()
Valkenburg is een beetje het Zakopane van Nederlandquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]valkenburg is goede opwarmer voor zakopane
oh en wij wonen er vlakbij
![]()
Verstaan doe je ze daar ook niet nee..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valkenburg is een beetje het Zakopane van Nederland
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:
Ik heb wel wat paarden met haverzakken anders hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
ik had meer van de plaatselijke standjes verwacht de schapendoekjes , de ruggenkrabbertjes, de mutsjesik mis de koetiers met hun zakopaanse kledij en het minikerkje op de berg maar vind het een zeer leuke impressie en veel bekends
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 08:39 schreef Puckzzz het volgende:
...
en na het nalezen van de SC mag je ook wel eens een vrolijke noot bijdragen El! Ik heb alleen maar klaagposts van je gelezen![]()
* Puckzzz vrolijkt El een beetje op met een dansje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |