ach jonge je bent zelf een jankertquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef elcastel het volgende:
Poeh poeh, de een zit in New York, de ander gaat op vakantie.
Driewerf hoera daarvoor.quote:
30 dollar voor 5 dagen.... afzetters, mooi dat ik dat niet ga betalen hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost dat nou? In die klantvriendelijke Great Nation of Yours?
New york is te warm, Polen was te nat. Wees blij dat je achter je PCtje zitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef elcastel het volgende:
Poeh poeh, de een zit in New York, de ander gaat op vakantie. Ik zit weer thuis, ik zou tijdens mijn vakantie naar New York gaan. Maar goed, Photoshop is ook leuk..
bron? Link? URL?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
New york is te warm, Polen was te nat. Wees blij dat je achter je PCtje zit
ik ga morgen/straks weer verder met m'n site.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:30 schreef elcastel het volgende:
Jawel, ik ben nog druk bezig. Ik knipper 1 keer met mijn ogen en ik ben 2 uur verder.
we hebben hier een 2de office en mijn klanten zitten ook hier dus moet ik tig keer per jaar hier naartoe, it's a dirty job but someone's got to do itquote:Op zondag 24 juli 2005 00:46 schreef elcastel het volgende:
Zeg Re, wat moet jij toch elke keer in NY ? Heb je zo'n baan dan ?
.
ahhhquote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef elcastel het volgende:
Mag ik de naam of vindt je dat vervelend ?
(gewoon interesse/nieuwsgierig)
Ow Xil slaap ze !
[afbeelding].
he-he is ook pas half 11 hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 04:16 schreef Briggy het volgende:
Hé nog iemand wakker in FOT, ik dacht dat ik de enige was
ja gewoon je horloge een paar uur terugzetten werkt goed hoorquote:
Ho eens even!! Ik klaag nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar klaagt ze toch elke dag over, al wekenlang, in dit topic ?? Het was mij ook al opgevallen en ik let nooit op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |