Ik mis kennelijk watquote:Op zondag 24 juli 2005 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oh je snapt het daten niet? muhahaha
![]()
jaaaaaa ik ga vandaag de foto's meer in goeie volgorde zetten en er ook wat meer foto's bij doen en wat toelichting misschien ook welquote:Op zondag 24 juli 2005 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens fleske ik mis de zakopaanse huisjes bij je foto's![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaa ik ga vandaag de foto's meer in goeie volgorde zetten en er ook wat meer foto's bij doen en wat toelichting misschien ook welKom in de loop van de middag nogeens terug
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oswiecim ben ik nog nooit geweestMoet ik zeker nogeens naartoe... Bedoel je Krosno? Zeg maar helemaal in de Bieszczady, in dat hoekje tegen de Oekraiense grens aan? Wereldberoemd vanwege de glasindustrie
Lubatowa ken ik niet
Waar is dat?
hmmm wij hadden echte teerwegenquote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa echte wegen...met name op het platteland heb je wel veel van die lintbebouwing, dorpjes die gewoon uit 1 lange straat bestaan, en dat is meestal wel geasfalteerd. Nog wel met grote kuilen en gaten erin, dat dan weer wel
![]()
Oswiecim moet ik de volgende keer maar eens een dag voor vrijmaken dan
Merdequote:
ooooohhh je bent gewoon in Oost-Groningen geweest ipv Polen.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa echte wegen...met name op het platteland heb je wel veel van die lintbebouwing, dorpjes die gewoon uit 1 lange straat bestaan, en dat is meestal wel geasfalteerd. Nog wel met grote kuilen en gaten erin, dat dan weer wel
![]()
Oswiecim moet ik de volgende keer maar eens een dag voor vrijmaken dan
ookquote:Op zondag 24 juli 2005 11:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ooooohhh je bent gewoon in Oost-Groningen geweest ipv Polen.![]()
Als ze daar halve liters Grolsch voor 1 euro aangeboden hadden was ik waarschijnlijk nooit in Polen terechtgekomenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
De beschrijving van jouw Polen-reis kwam me zo bekend voor..
Lint-dorpen,
rare gewoonten,
rare taal,
achtergesteld gebied
![]()
Maak me effe lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze daar halve liters Grolsch voor 1 euro aangeboden hadden was ik waarschijnlijk nooit in Polen terechtgekomen
Oh in een studentenbar bvetaal je trouwens 50 centquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
anders rijdt je ff naar polenoh en je bier wel met een rietje drinken
![]()
Bier drinken met een rietjequote:Op zondag 24 juli 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
anders rijdt je ff naar polenoh en je bier wel met een rietje drinken
![]()
ikke wel die poolse pubergrietjes nietquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bier drinken met een rietje![]()
Ben je wel lekker?![]()
*bevestigtquote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ikke wel die poolse pubergrietjes nietis heel normaal om daar meiskes van 13/14 sochtends om 11 uur aan een literglas bier met een rietje te zien drinken
![]()
dat bedoelde ikquote:
Daar kan de Br33z4H generatie hiero nog wat van leren zeg maar..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ikke wel die poolse pubergrietjes nietis heel normaal om daar meiskes van 13/14 sochtends om 11 uur aan een literglas bier met een rietje te zien drinken
![]()
Ja ik ook!!quote:
Wij noemen dat gewoon Korsakov hoor..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat bedoelde ikk wist dat ut iets met de w was
zwangerschaps dementie he
![]()
normaal gesproken wel maar ik heb een excuusquote:Op zondag 24 juli 2005 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij noemen dat gewoon Korsakov hoor..![]()
Fotomeet in Tjechië (Brno) is ook wel te doen hoor..quote:
Eens isquote:Op zondag 24 juli 2005 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:
eerst proef fotmeet in valkenburg doen?
![]()
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm je zit toch bij zakopane al vlakbij tjechie![]()
Valkenburg is een beetje het Zakopane van Nederlandquote:Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]valkenburg is goede opwarmer voor zakopane
oh en wij wonen er vlakbij
![]()
Verstaan doe je ze daar ook niet nee..quote:Op zondag 24 juli 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valkenburg is een beetje het Zakopane van Nederland
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:
Ik heb wel wat paarden met haverzakken anders hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
ik had meer van de plaatselijke standjes verwacht de schapendoekjes , de ruggenkrabbertjes, de mutsjesik mis de koetiers met hun zakopaanse kledij en het minikerkje op de berg maar vind het een zeer leuke impressie en veel bekends
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 08:39 schreef Puckzzz het volgende:
...
en na het nalezen van de SC mag je ook wel eens een vrolijke noot bijdragen El! Ik heb alleen maar klaagposts van je gelezen![]()
* Puckzzz vrolijkt El een beetje op met een dansje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |