nopequote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
rimpels??
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Re het volgende:
feli HM-II
en een goeie morgen, i'ts a beautiful day with 35oC no wind and clear blue skies
Wel als je weet dat het in Las Vegas ruim 47 graden isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?
wel als je binnen zit met de airco op 15 gradenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als je weet dat het in Las Vegas ruim 47 graden is
Maw, je hebt nog niet verder uitgezocht...quote:
ondertitels bij de filmpjes gemaakt, moet nog ff CDs branden voor de vrouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maw, je hebt nog niet verder uitgezocht...
ik ga zo starbucken en terrasjes hier zijn nou niet echt populair he met 35+, iedereen zit binnenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi
HMaster gefeliciteerd, je bent nu eindelijk een grote jongen
Re, wat doe jij dan binnen? Hebben ze geen terrasjes om mensen te kijken?
Niet?quote:
ja, er zit wel wat tussen hoor maar dat is allemaal al getrouwed en gescheiden en 6 kids op hun 21ste enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?
WEER een reden om niet naar "this great nation" te hoeven
Ja nou en? dan kan je toch nog wel KIJKEN?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Re het volgende:
[..]
ja, er zit wel wat tussen hoor maar dat is allemaal al getrouwed en gescheiden en 6 kids op hun 21ste enzo
jah owkee dat dan weer wel binnen danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja nou en? dan kan je toch nog wel KIJKEN?
ja hoe uitgelubberd kan je zijn op je 21e?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja nou en? dan kan je toch nog wel KIJKEN?
oja, da' s lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef Re het volgende:
wel als je binnen zit met de airco op 15 graden![]()
Je zit toch in NY? met een vrouwenoverschot enzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Re het volgende:
ja, er zit wel wat tussen hoor maar dat is allemaal al getrouwed en gescheiden en 6 kids op hun 21ste enzo
nee nu even in NJ met WTPTquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je zit toch in NY? met een vrouwenoverschot enzo?
LULquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:25 schreef Xilantof het volgende:
snel ff reageren voordat Flash weer gaat kwarteten
Nou daar zit je dan. Legaal besturingssysteem, legale virusscanner. Lachen jonge, ieder kwartier rebootenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef elcastel het volgende:
Nou daar zit je dan : domein aangevraagd, geen directe vulling en ontzettend te draaikonten voor je logo .... ik heb weer wat te doen vanavond..
ook een site aan het maken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef elcastel het volgende:
Nou daar zit je dan : domein aangevraagd, geen directe vulling en ontzettend te draaikonten voor je logo .... ik heb weer wat te doen vanavond..
Mwah heel beperkt hoor. Ik heb er totaal geen kaas van gegeten, dus ik moet het van mijn creativiteit hebben. En die werkt alleen als er geen dwang is. Komt er op neer dat ik het karig/strak wil houden, lekker algemeen en ondanks Dreamweaver zo mooi mogelijk.quote:
Stimmt. En nu probeer ik bijvoorbeeld met de hand 2 lettertjes door mijn logo te kladden. Maar ik ben linkshandig en rechtsmuizig, dus lekker schrijven is het niet. Fucking great dit.quote:
Ik had al ontdekt dat dat voor mij de oplossing was geweest. Ach, ik klaag een hoop, maar het is gewoon leuk om te doen. Nadeel : ik ben nooit tevreden. Voorlopig zit ik flink in zw-w te werken en dat is best saai.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook links handig![]()
maar kan alles met de muis (qua handelingen) maar schrijven met de muis is een ramp!
gelukkig heb ik al tijden een tekentablet (welke dus links van mijn toetsenbord ligt) om o.a. foto's te bewerken (te schrijven)
werkt wel lekker
vast welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef elcastel het volgende:
Is er niet ergens een site waar je handschrift kunt downloaden voor in je CS ?
heequote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:13 schreef Re het volgende:
leuk he dat bouwen, alleen al serveer koppelen aan URL was al bijna teveel voor mij
Was dat webserver opzetten dan zo moeillijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee
Als je dat voor elkaar hebt he?
Mag ik dan ook een giegje of 100 bij je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |