En het was heerlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Fles heeft gespeeld met Pea d'r filtertjes (en als onderwerp pools bier natuurlijk)
Hoi Xiquote:
doe ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Xi
Geef je ff een seintje als je methanol vind? Ik heb spiritus gevonden, maar ik ga eerst ff zoeken of dat ook goed is....
Gefeliciteerdquote:
Hoe kan jij weten hoe oud Puckzzz zich voelt?quote:Ja Puckzzz ik voel me al oud. Maar nog niet zo oud als jij![]()
![]()
Daar klaagt ze toch elke dag over, al wekenlang, in dit topic ?? Het was mij ook al opgevallen en ik let nooit op.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe kan jij weten hoe oud Puckzzz zich voelt?![]()
geen last van, geen last van, en geen last van.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:32 schreef HMaster-II het volgende:
Boven de 30 loopt iedereen te klagen dat hij/zij het zo moeilijk heeft.![]()
Rimpels, gebreken, vergeetachtigheid![]()
quote:
beetje vroeg voor hoorquote:
nopequote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
rimpels??
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Re het volgende:
feli HM-II
en een goeie morgen, i'ts a beautiful day with 35oC no wind and clear blue skies
Wel als je weet dat het in Las Vegas ruim 47 graden isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?
wel als je binnen zit met de airco op 15 gradenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
35 graden op een windstille dag is toch niet beautiful?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als je weet dat het in Las Vegas ruim 47 graden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |