In een plattelandsgehucht in zuid-oost Polen, waar ze net riolering hebben en stromend koud, geen warm, water? Jaquote:
Fine sure cool whateverquote:
Hoe lang heb ik nog?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker, ik ben nog wakker, ik ben nog wakker
als ik het vaak genoeg zeg is het zo toch?![]()
niets is gratis mijn jong behalve de zon uhmmmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fine sure cool whatever
Daar hoef ik toch niet voor te BETALEN dan?? Die bommen in Londen waren gratis
Ik ben je jong nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:09 schreef Re het volgende:
[..]
niets is gratis mijn jong behalve de zon uhmmm
Ik wacht wel hoor, kan morgen uitslapenquote:
760 foto's, dat moeten minstens 76 leuke zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee
ben er niet echt over te spreken, maar er zit toch nog wel IETS leuks tussen....
Leuk voor een druilerige zondagmiddag ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil zo graag de filmpjes bekijken
Maar er is minstens een half uur film alles bij elkaarmaar goed, eerst ff wat foto's uploaden...
Ow gauw kijken gaatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/zakopane
Daar staan er vast een paar. Morgen ga ik wel meer uploaden en toelichting doen en volgorde goed zetten en bla bla bla
Dat is op zaterdg ochtend in vakantietijd niet zo moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |