* Puckzzz begint vast te zingen:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ook een goede morgen op deze regenachtige dag..![]()
Gisteren 3 uur bezig geweest met fotograferen en rondlopen voor goede composities. En nog niet tevreden.
En, en, en dit is mijn laatste dag in het 30ste levensjaar.Morgen jarig
![]()
sanx ouwelullettequote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz begint vast te zingen:
Ouwelul Ouwelul Ouwelul Ouwelul Ouwelul Ouwelul
alvast van harte![]()
bij mij is het over een half uurtje lunchtijdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:53 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me jong hier!
over half uurtje is het al weer schafttijd
zal het echt zo veel verschillen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij mij is het over een half uurtje lunchtijd![]()
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:37 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, Nou heb ik toch opeens zomaar geen foto's meer uit te zoeken...
Heeeee, je uurtjes treinen zitten er al weer op, wat gaat dat snel he?quote:
Douchen? waarom? niemand die je ruikt daar joh, foto's willen we!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoaa ik was het nog lang niet zat hoor, dat treinenwel blij dat ik nu thuis ben. nu eerst douchen, en dan de foto's. Maar het is heel veel werk. Voor 23:00 heb ik ZEKER niks te showen
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Douchen? waarom? niemand die je ruikt daar joh, foto's willen we!
Ik toch nietquote:
Die ene is verkeerd om, past niet in je toestelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
VOL = VOL
[afbeelding]
Ben dus ff druk nog
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:20 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet tegen me gaat gebruiken dat ik hierom vrij hard moe(s)t lachen.
ik zou graag 5 stuks van deze willen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef Re het volgende:
zow we zijn weer in de States, zondag naar NYC, iemand nog iets bij B&H ?
hoi Sharksterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Re
[..]
ik zou graag 5 stuks van deze willen...
Waaat?!?!?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:19 schreef Re het volgende:
hoi Sharkster, zie dat ze outof stock zijn, kan je nog even remindertje sturen naar hotmail zodat ik het kan onthouden
hoiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:re binnenkort eens een date prikken
?
augustus? uh ja primaquote:
De Mannen in de Witte Pakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef Xilantof het volgende:
mijn sensor swabs zijn goed afleverd vandaag.
door iemand met een rode jas () aan iemand met een blauwe helm
Dat wist je vantevoren..grin..en er zal toch ook wel wat mislukt zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Burning 3.761,25 MB to DVD" zegt ie
Ik zal nogeens een weekje weg gaan
Ik gooi niks wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat wist je vantevoren..grin..en er zal toch ook wel wat mislukt zijn?
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gooi niks wegdat wist JIJ van tevoren
Maar goed, de root DVD is klaar, ik ga ff klooien ermee
Hij heeft al iets geplaatstquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebt
Ga dan eerst maar een jerrycan koffie zetten, dit kan weleens een latertje wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebt
Koffie? je bedoelt met cafeïne?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan eerst maar een jerrycan koffie zetten, dit kan weleens een latertje worden
jaquote:
of jah, een deel van zijn CF-verzamelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |