ehm...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:52 schreef Re het volgende:
hmmmmm geen leuke secondaire titel fles?
Oeh, dat van die janksloerie klinkt smeuig, vertel?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm...
"Berichten van een verdwaalde"?
"...waarin fles zich laat bemoederen door een poolse janksloerie"?
"Bliksem die S1 heeft honger!!"?
of had je wat anders in gedachten?
Nou okee dan, ff een raszuivere crosspost uit de GC slowchatquote:
En ga je nu thuis die opvoeding in de praktijk brengen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou okee dan, ff een raszuivere crosspost uit de GC slowchat
Ach, ik heb wel weer een hoop geleerd![]()
* heel verhaal over de opvoeding van flash*
ik heb nog een zakopaans wintermutsjequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk pletske hoorwas er al een tijdje niet meer geweest. Ben alleen een beetje vergeten Odcypek mee naar huis te nemen (die gerookte schapenkaas die ze op iedere straattegel verkopen daar)
Nadenken, hmmmquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef Xilantof het volgende:
Help!
Die FrontPage2003 is zo gaaf en makkelijk enzo dat ik niet meer weet wat ik moet
*zucht* nu moet ik als nog gaan nadenken over van alles
Ik kan potverdikkeme best nadenken als het moet !quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nadenken, hmmm
Hoe ga je dat oplossen?
Ondersteunt je provider wel FP extensions?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef Xilantof het volgende:
Help!
Die FrontPage2003 is zo gaaf en makkelijk enzo dat ik niet meer weet wat ik moet
*zucht* nu moet ik als nog gaan nadenken over van alles
quote:
Ik geloof d'r geen donder vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan potverdikkeme best nadenken als het moet !
wat is er zo raar aan de Frontpage extensions dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ondersteunt je provider wel FP extensions?
En FP 2003 heb ik op mijn werk. Omdat ik het intranet gedeelte van mijn afdeling beheer. Oja, en ik ben ineens aangewezen backup van de intranet figuur
Ballenpakket. (Hoewel het thuis ws makkelijker zal werken)
Geef mij maar Dreamweaver daarom![]()
ah okeequote:
13 uurquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee
Ik heb het hier best naar mn zin gehad hoor, daar niet vanmaar ik kijk er gewoon naar uit om morgen 13 uur in de trein te zitten
da's ook raar, niet?
Meestal word dat alleen door Windows machines ondersteund, terwijl de betere ISPs Linux draaien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:49 schreef Xilantof het volgende:
Wat is er zo raar aan de Frontpage extensions dan?
Het staat er niet bij....quote:ik wil gaan hosten met www.pcextreme.nl
kunnen die dat?
hm..quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meestal word dat alleen door Windows machines ondersteund, terwijl de betere ISPs Linux draaien.
[..]
Het staat er niet bij....
Dat je handmatig de pagina's moet uploaden naar je provider, ipv dat FP het voor je doet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:00 schreef Xilantof het volgende:
hm..
maar wat houdt dat concreet in? dat ik daar zowiezo niet iets kan laten hosten wat van FP af komt? of doen alleen een aantal dingen het niet van FP?
Nope, ik gebruik bluehost, 4GB HD ruimte, 100 GB bandbreedte. Ik zou er Fok forum op kunnen hostenquote:En weet jij misschien een andere die het wel kan?
altijd vragen....![]()
Via een FTP programma dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat je handmatig de pagina's moet uploaden naar je provider, ipv dat FP het voor je doet.
patserquote:[..]
Nope, ik gebruik bluehost, 4GB HD ruimte, 100 GB bandbreedte. Ik zou er Fok forum op kunnen hosten
yup. zelfs IE kan als FTP proggie misbruikt worden. Doe ik ook als ik lui benquote:
Niks patser. $6.99 per maandquote:patser
Doe ff lekker een biertje, kom je een beetje tot rustquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef elcastel het volgende:
En weer thuis.
Dan ga ik maar vast sluiten, want als jij morgen nog lekker in je nest ligt te snurken moet ik alweer aan de slag.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef elcastel het volgende:
I will.
Ik hoop dat je het niet tegen me gaat gebruiken dat ik hierom vrij hard moe(s)t lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:42 schreef Re het volgende:
jah morguh,
wat is dat toch als je je koffer wilt inpakken zo lekker s'ochtends, want daar sta je eerder voor op, om te ontdekken dat je die nog had uitgeleend...
Dan maar met vuilniszakken
de koffer was uitgeleendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:56 schreef Xilantof het volgende:
huh, ik snap niet helemaal de "vergelijking":
'de koffer is er dan maar vuilniszakken'mogguh iig
ik nog 5 uur ongeveerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
nog 6 uurtjes en een kwartiertje en dan vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |