hoi Sharksterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Re
[..]
ik zou graag 5 stuks van deze willen...
Waaat?!?!?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:19 schreef Re het volgende:
hoi Sharkster, zie dat ze outof stock zijn, kan je nog even remindertje sturen naar hotmail zodat ik het kan onthouden
hoiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:re binnenkort eens een date prikken
?
augustus? uh ja primaquote:
De Mannen in de Witte Pakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef Xilantof het volgende:
mijn sensor swabs zijn goed afleverd vandaag.
door iemand met een rode jas () aan iemand met een blauwe helm
Dat wist je vantevoren..grin..en er zal toch ook wel wat mislukt zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Burning 3.761,25 MB to DVD" zegt ie
Ik zal nogeens een weekje weg gaan
Ik gooi niks wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat wist je vantevoren..grin..en er zal toch ook wel wat mislukt zijn?
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gooi niks wegdat wist JIJ van tevoren
Maar goed, de root DVD is klaar, ik ga ff klooien ermee
Hij heeft al iets geplaatstquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebt
Ga dan eerst maar een jerrycan koffie zetten, dit kan weleens een latertje wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang op tot jij wat geplaatst hebt
Koffie? je bedoelt met cafeīne?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan eerst maar een jerrycan koffie zetten, dit kan weleens een latertje worden
jaquote:
of jah, een deel van zijn CF-verzamelingquote:
Is dat dan zo vreemd?quote:
invoeren van terroristische explosievenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Re? Mijn Sensor Swabs zijn inmiddels aangeboden van de week, zie ik net. Ik moet alleen een bedrag van 11,24 euro betalen aan "overige kosten"
Zijn die lijers nou helemaal glad besodemieterd???
Ik ben nog wakker, ik ben nog wakker, ik ben nog wakkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de foto's zijn per dag geordend en de filmpjes ook. EN de foto's zijn meteen rechtop gezet. Nu nog ff bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |