quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten jullie zaterdag al voor intertoto ?
Ja, hopelijk komt het er dit jaar definitief uit, want ik heb de voorbije jaren me vaker geirriteerd aan Sergio dan dat ik van em genoten hebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub Sergio definitief de vaste 10 in een vrije rol maakt? Dan kunnen we veel van hem gaan zien!
quote:Roda-fans richting Tsjechië
Zo'n honderd Roda-fans vertrokken vanmorgen richting Tsjechië. De Kerkraadse club staat daar morgen tegen Liberec in de kwartfinale van de Intertoto Cup. De eerste wedstrijd eindigde in een 0-0 gelijkspel. Morgenavond moet Roda dat goed zien te maken. De fans zijn er in ieder geval bij om hun club naar de volgende ronde te schreeuwen. Als Roda JC wint of gelijk speelt, gaan ze door naar de halve finale. Dan speelt de club tegen Valencia of AA Gent. Klik hier voor de beelden.
Bron: L1
Het lijkt erop dat met een ruit op het middenveld wordt gespeeld. Van Dijk met de punt naar achteren, Sergio met de punt naar voren. Bovendien ljkt het erop dat Charlie vd Ouweland de tweede nummer 10 wordt, voor als Sergio geschorst, geblesseerd of uit vorm is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub Sergio definitief de vaste 10 in een vrije rol maakt? Dan kunnen we veel van hem gaan zien!
Vorige week was het AA Gent - Valencia. Roda JC gaat echt niet door. Het wordt dus Liberec - Valencia. Boeit niet echt, Intertoto zegt toch weinig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op Roda
Ik wil naar Roda - Valencia
Voor zowel Roda alsook Gent is de uitgangspositie niet slecht, uitdoelpunten tellen immers dubbel (bij een gelijkspel). Onze verdediging staat eindelijk als een huis! Een opleving voorin zou genoeg kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vorige week was het AA Gent - Valencia. Roda JC gaat echt niet door. Het wordt dus Liberec - Valencia. Boeit niet echt, Intertoto zegt toch weinig.
En Cissé lijkt de vaste partner van Koné te worden toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat met een ruit op het middenveld wordt gespeeld. Van Dijk met de punt naar achteren, Sergio met de punt naar voren. Bovendien ljkt het erop dat Charlie vd Ouweland de tweede nummer 10 wordt, voor als Sergio geschorst, geblesseerd of uit vorm is.
Ik denk dat het toch niet mee gaat vallen voor Roda JC om Slovan uit te schakelen. Als je thuis al niet weet je winnen dan wordt het uit gewoon heel lastig. Een cliché, maar zo werkt het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor zowel Roda alsook Gent is de uitgangspositie niet slecht, uitdoelpunten tellen immers dubbel (bij een gelijkspel). Onze verdediging staat eindelijk als een huis! Een opleving voorin zou genoeg kunnen zijn.
Straks niks op de radio, niks op tv
www.soccerstand.com
www.livescore.com
Ik denk idd dat Cissé de vast partner word. Wil alleen wel 's weten wat met Cristiano als die terug is van zijn blessure...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Cissé lijkt de vaste partner van Koné te worden toch?
Sergio op 10, smullen man. No look passes.
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch niet mee gaat vallen voor Roda JC om Slovan uit te schakelen. Als je thuis al niet weet je winnen dan wordt het uit gewoon heel lastig. Een cliché, maar zo werkt het wel.
AA Gent maakt normaal geen schijn van kans. AA Gent speelde vorige week met 200% inzet, Valencia voetbalde op 15% ofzo.
wat koop je ervoor? Helemaal niets al heb ik het idee dat ze er nog steeds bijzonder trots op zijn bij jullie als ik de gesprekken hoorde afgelopen zaterdag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!
Tja, uiteindelijk heb je toch verloren van AC Milan. Spaanse en Italiaanse teams maken zich echt niet druk over wedstrijden tegen Roda JC en AA Gent. Dat blijkt wel uit het lege stadion. 1-0 is in principe genoeg, laat de ander het spel maar maken en prik er een counter in en je bent door.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!
Ik geef hier alleen aan dat je nooit kansloos bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat koop je ervoor? Helemaal niets al heb ik het idee dat ze er nog steeds bijzonder trots op zijn bij jullie als ik de gesprekken hoorde afgelopen zaterdag.
Denk dat Huub ook vandaag voor het resultaat gaat spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk heb je toch verloren van AC Milan. Spaanse en Italiaanse teams maken zich echt niet druk over wedstrijden tegen Roda JC en AA Gent. Dat blijkt wel uit het lege stadion. 1-0 is in principe genoeg, laat de ander het spel maar maken en prik er een counter in en je bent door.
Het staat overigens nog 0-0quote:Kujovic
Senden, Kah, Vicelich, Lachambre
Bodnár, Van Dijk, Sergio, Bodor
Cissé, Koné.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef kratovsk het volgende:
1-0 Roda
Die neuzen en Boeren hebben het Milan anders ook wel aardig lastig gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, en je hebt ook Kujovičovým en Kujovičovu , dat lijkt een beetje Duits voor gevorderden met naamvallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef Kaalhei het volgende:
Volgens deze site heeft Sergia gescoord.
Begint om 22.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Minuutje of tien nog, hopen dat ze het volhouden.
Hoeveel staat Valencia tegen AA Gent?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef DarkShine het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Woensdag spelen we uit...
Dat is maar afwachten. Jij had Valenica-Slovan al geplandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Roda JC - Valencia dus waarschijnlijk.
Gefeliciteerd, Darkshine en Kaalhei.
Yep, had niet verwacht dat Roda JC door zou gaan na de 0-0 in eigen huis. Denk wel dat het voor AA Gent nog lastiger wordt om door te gaan, Valencia heeft zoveel meer kwaliteit en in Gent kreeg Gent alle ruimte en gelegenheid maar was men niet bij machte een goal te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Jij had Valenica-Slovan al gepland![]()
3 augustus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Jij had Valenica-Slovan al gepland![]()
Dortmund is vandaag (0-0) door een eigen goal in de heenmatch (1-1) uitgeschakeld...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep, had niet verwacht dat Roda JC door zou gaan na de 0-0 in eigen huis. Denk wel dat het voor AA Gent nog lastiger wordt om door te gaan, Valencia heeft zoveel meer kwaliteit en in Gent kreeg Gent alle ruimte en gelegenheid maar was men niet bij machte een goal te maken.
quote:Tegenstander UEFA Intertoto Cup
Valencia heeft vanavond KAA Gent met 2-0 verslagen. Door deze uitslag is Valencia de tegenstander van Roda in de halve finale van de Intertoto, aanstaande woensdag speelt Roda de eerste wedstrijd, uit tegen Valencia. De thuiswedstrijd word gespeeld op 3 augustus.
Bron: West Side Ultras
Kan me herinneren dat Eurosport af en toe een Intertoto van Heerenveen live uitzond en Studio Sport volgens mij de wedstrijd tegen villareal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:57 schreef DarkShine het volgende:
Studio Sport zend nog geen eens een samenvatting van vanavond uit.
Was niet zo onder de indruk van Patje toen.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:03 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
heb je je lesje na NUFC-Hveen nog steeds niet geleerd![]()
uitwedstrijd had hij alletwee de assists gegevenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Was niet zo onder de indruk van Patje toen.
quote:
Dit is de zwaarste tegenstander die we konden krijgen met onze loting. In de finale wacht de winnaaer van S.Olomouc - HSV.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Toch mooi die intertoto - om zomaar voor het eggie tegen Valencia te spelen. Is toch prachtig? Het seizoen is nog niet eens begonnen.
of je komt niet klaar op fotos van je omaquote:Op zondag 24 juli 2005 00:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tegen AA Gent was Kluivert ook weer als vanouds erg waardeloos.
Daar begrijp ik niks van. Prachtige wedstrijden tegen Valencia in het vooruitzicht terwijl je straks weer tegen RKC en Den Haag moet maar van jou hoeft het niet echt. Een zware tegenstander is juist prachtig, beter dan tegen Olomouc worden uitgeschakeld nu. Ik vind dat je wel wat enthousiaster mag zijn, moet zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 12:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dit is de zwaarste tegenstander die we konden krijgen met onze loting. In de finale wacht de winnaaer van S.Olomouc - HSV.
Voor mij persoonlijk hoeft die hele Intertoto niet echt, alhoewel het wel een leuke oefencampagne is. Normaal kosten grote tegenstanders een club als Roda geld, nu niet.
Wat zit jij toch krampachtig Kluivert te verdedigen? Ik ben een fan van de voetballer Kluivert maar je kan toch moeilijk volhouden dat er de laatste jaren veel is om trots op te zijn, hij is een nogal anonieme voetballer geworden.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:20 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
of je komt niet klaar op fotos van je oma
http://www.valenciacf.es/(...)A-Gol-Kluivert-1.wmv
vraag je ook aan mensen die hem elke keer aanvallen waarom ze dat doen?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zit jij toch krampachtig Kluivert te verdedigen? Ik ben een fan van de voetballer Kluivert maar je kan toch moeilijk volhouden dat er de laatste jaren veel is om trots op te zijn, hij is een nogal anonieme voetballer geworden.
Het is begrijpelijk dat mensen zeggen dat hij de laatste tijd weinig klaarmaakt op het voetbalveld of denk jij daar anders over. Andere aversies tegen Kluivert vind ik niet zo interessant in dezen.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:26 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
vraag je ook aan mensen die hem elke keer aanvallen waarom ze dat doen?
of is dat begrijpelijk![]()
het seizoen is net begonnen...dus dat er mensen zijn die hem meteen willen neerhalen om zijn spel is gewoonquote:Op zondag 24 juli 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat mensen zeggen dat hij de laatste tijd weinig klaarmaakt op het voetbalveld of denk jij daar anders over. Andere aversies tegen Kluivert vind ik niet zo interessant in dezen.
ik ookquote:Ik hoop dat hij bij Valencia weer tot wasdom komt.
Hij heeft bij NUCF niet geweldig gepresteerd, daar beoordeel ik hem op. Ook op de ene wedstrijd die ik van hem zag in Heerenveen, en daarna was hij geblesseerd dus kon ik hem niet zien. Hij moet het gewoon weer waarmaken dan komt het vanzelf. De sceptici hebben vooralsnog het gelijk aan hun kant.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:36 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
het seizoen is net begonnen...dus dat er mensen zijn die hem meteen willen neerhalen om zijn spel is gewoonzie hem een maandje of wat aan, geef em tijd en oordeel dan pas
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)quote:Op zondag 24 juli 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft bij NUCF niet geweldig gepresteerd, daar beoordeel ik hem op.
Ik beoordeel hem op zijn hele carriere en ben daarom nog steeds fan van hem, als voetballer. Hopelijk rondt hij zijn loopbaan fraai af - ik kan iemand natuurlijk niet beoordelen op wat hij nog gaat laten zienquote:Op zondag 24 juli 2005 13:43 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)
nieuwe ronden, nieuwe kansen. Oranjes topscorer verdient meer krediet.
Hoe kan je hem nu al beoordelen op wat bij gaat laten zien bij Valencia? Dat weten we nog helemaal niet of heb je een glazen bol?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:43 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)
je snapt wel wat ik bedoel boertjequote:Op zondag 24 juli 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nu al beoordelen op wat bij gaat laten zien bij Valencia? Dat weten we nog helemaal niet of heb je een glazen bol?
Ik heb hem 90 minuten in actie gezien tegen AA Gent en hij was waardeloos. Dat zegt niet veel, maar vooralsnog meer dan die ene goal die jij hebt gechecked.
Je hebt één goal gezien van Kluivert en doet alsof hij het helemaal gaat maken. Denk ook aan je interpunctie, analfabeet.quote:
In Gent vroegen ze 11 euro of 18 euro.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Kluivert een basisplek zal afdwingen.
Ik denk nu echt dat hij is gehaald voor de basis...
Maar hoeveel kost nu een kaartje voor de wedstrijd tegen Valencia ?
Zal deze week wel bekend gemaakt worden. Ik denk zelf 19:30 aangezien dit toch niet live op tv zal zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoelaat wordt de thuis wedstrijd gespeeld?
Ach, in Zuid-Limburg zijn we al blij als Studio Sport vermeldt dat we gespeeld hebben. Wij doen het hier wel gewoon met een stadsomroeper.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
Kan me herinneren dat Eurosport af en toe een Intertoto van Heerenveen live uitzond en Studio Sport volgens mij de wedstrijd tegen villareal.
Een van de mooiste goals in zijn carriere vond hijzelf. Maar waarschijnlijk zegt hij over een week weer iets anders.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Patrick heeft zowaar gescoord. Valencia won met 2-0 van AA Gent door doelpunten van Villa en Kluivert.
Precies, het helpt goed tegen de voetbalarme zomer. Ik hoop dat we uit met niet meer dan 2 doelpunten verschil verliezen, dan blijft de thuiswedstrijd ook wel aardig. Maar ik heb wel hoop dat Huub het zo dicht kan metselen dat we niet veel tegen krijgen. Bovendien hebben we met onze spitsen altijd kans op een goaltje en hebben we met Bodnar altijd een aardige vrije trap.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Toch mooi die intertoto - om zomaar voor het eggie tegen Valencia te spelen. Is toch prachtig? Het seizoen is nog niet eens begonnen.
Ik denk e10 met (S)CC en e12.50 zonder.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga naar Roda - Valencia
Hoeveel zal een kaartje kosten ?
Bon, die zat er goed in.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:20 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
of je komt niet klaar op fotos van je oma
http://www.valenciacf.es/(...)A-Gol-Kluivert-1.wmv
Het is vrij lastig om iemand te gaan beoordelen op wat hij in de toekomst gaat laten zien, denk je niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:43 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
Uiteraard, allemaal de wil van God.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat onze Sergio gescoord heeft, met hulp van boven.
Volgens mij is de tijd nog niet bepaald. Ik denk 20.00u, maar het kan ook een half uur eerder of later zijn.quote:
ik wilde het net gaan posten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is er al iets bekend of de uitwedstrijd van morgen wordt uitgezonden? Misschien op de Spaanse TV?
www.rodajc.nlquote:Roda JC - Valencia 26-07-2005
De voorverkoop start op donderdagmorgen 28 juli, 10.00 uur. Seizoenkaarthouders hebben recht op korting indien zij hun seizoenkaart laten activeren in de voorverkoop. De voorverkoop loopt t/m dinsdag 2 augustus. Bureau Ticketing is dan geopend van 10.00 - 19.00 uur. In verband met het WMC is Bureau Ticketing op zaterdag en zondag niet bereikbaar.
Op de wedstrijddag kunnen geen seizoen- of clubkaarten meer geactiveerd worden. Er zijn dan alleen nog losse wedstrijdtickets verkrijgbaar. Op de wedstrijddag start de verkoop om 10.00 uur aan kassa 7 en vanaf 18.30 uur aan de overige kassa's.
In verband met een eventuele rechtstreekse TV-uitzending kunnen wij het aanvangstijdstip en de prijzen pas op donderdag bekend maken.
Radio Parkstadquote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef Kaalhei het volgende:
Ach, in Zuid-Limburg zijn we al blij als Studio Sport vermeldt dat we gespeeld hebben. Wij doen het hier wel gewoon met een stadsomroeper.
Aardige mogelijkheden, maar ik denk dat Stevens misschien nog wel een meer verdedigende opstelling zou bedenken.quote:Huub Stevens niet bang voor Valencia
Roda JC-trainer Huub Stevens is er duidelijk over: hij vindt het fantastisch dat zijn ploeg het vandaag tegen een grootmacht als Valencia mag opnemen, maar bang voor het team van Quique Sanchez Flores is de Limburgse club zeker niet. ,,Angst is een slechte raadgever.''
De Kerkraadse formatie trainde gisteravond met een geheel fitte groep van 21 spelers in het uit 1942 daterende stadion van Valencia. Assistent-trainer Atteveld zorgde ervoor dat toch een partij van elf tegen elf gespeeld kon worden. Stevens geeft vanavond waarschijnlijk opnieuw de voorkeur aan Ger Senden in het hart van de defensie. De routinier houdt aanwinst Voigt buiten de basis. Vincent Lachambre verdringt op de linksbackpositie weer Filipovic, vorig seizoen nog basiskracht. Bij Valencia is Patrick Kluivert zeker van een basisplaats.
Vandaag op de wedstrijddag traint Roda JC 's ochtends nog een keer. Het duel zelf begint om 22.00 uur. De return volgende week in Kerkrade begint om 20.00 uur.
Vermoedelijke opstelling Roda: Kujovic, Bodnar, Senden, Kah, Lachambre, Vicelich, Van Dijk, Sergio, Bodor, Cissé, Koné
Vermoedelijke opstelling Valencia: Cañizares, Caneira, Ayala, Moretti, Fabio Aurelio, Raûl, Edu, Augulo, Kluivert, Di Vaio, Vicente.
Bron : LD
Oke thanksquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Darkshine is op het laatste moment niet gegaan vanwege iets anders.
Ik ben al blij met een samenvatting.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde, dit had best live uitgezonden kunnen worden.
quote:
Valencia C.F.
1 Cañizares
3 Fabio Aurelio
4 Ayala
5 Marchena
6 Albelda
9 Kluivert
14 Vicente
18 Edu
19 Rufete
22 Di Vaio
29 Pedro López
Hoezo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Di Vaio nog steeds erin staat verbaast me wel.
Ach, Stevens lijkt vertrouwen te hebben in Ed. Ik zie hem misschien nog wel liever dan Vicelich, al ligt het aan de match.quote:
Ja oke, Vicelich hoeft er van mij nog minder in dan Sonko, maar toch, denk niet dat Sonko echt waardevol is en zeker niet tegen Valencia...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach, Stevens lijkt vertrouwen te hebben in Ed. Ik zie hem misschien nog wel liever dan Vicelich, al ligt het aan de match.
quote:Min. 1 COMENZÓ EL CHOQUE!!!!!!!!!!!Sacó de centro Patrick para Di Vaio! A por ellos!!!!!!!
Ja worden flink onder druk gezet en al paar keer ontsnapt...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb het idee dat Roda van de mat wordt gespeeld aan het commentaar te zien.
Spanjaarden zijn altijd erg snel opgereegd als het om voetbal gaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb het idee dat Roda van de mat wordt gespeeld aan het commentaar te zien.
Preciesquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn altijd erg snel opgereegd als het om voetbal gaat
en wat dan nog, zolang we maar geen doelpunt binnenkrijgen, mag Valencia ons van de mat spelen wat ze willen.
Valencia zet Roda onder druk. De nieuwe (jonge?) Vicente gaat de 16(?) binnen en geeft een mooie pass na een goede individuele actie op Kluivert die mist(?)quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Min. 4 UUUUUUUUUUYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!El Valencia presiona al Roda!!!!!!!!De nuevo Vicente entra por la zurda, hace el pase atrás tras una buena jugada individual y Kluivert no acierta a rematar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kluivertquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Valencia zet Roda onder druk. De nieuwe (jonge?) Vicente gaat de 16(?) binnen en geeft een mooie pass na een goede individuele actie op Kluivert die mist(?)
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef TheGHunter het volgende:
http://www.canalgv.com/ca(...)radionou_radio9v.asx
Live radio verslag
Logisch, want op links staat lachambre en die is niet zo aanvallend ingesteld als bodnar of filipovic, en Bodor zal wel vlak voor de verdediging staan, met van Dijk samenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:19 schreef TheGHunter het volgende:
Bodnar en Sonko worden veelvuldig genoemd, stevens laat de aanvallen dus via rechts lopen
waar zitten jullie allemaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bij mij hier in Zwitserland werkt het gewoon
Op vakantie gewoon hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:23 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
waar zitten jullie allemaal![]()
Zwitserland, Florida en ik zit gewoon thuis en moet morgen om half 5 werken![]()
ze zijn iets temperamentvoller dan de mensen van NOS langs de lijn jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:24 schreef TheGHunter het volgende:
Ik krijg een hartverzakking elke keer als Valencia de bal raakt, die verslaggevers maken alles veel spannender dan het is
2e helft dan maar Derksen erin, we zijn toch niet naar Valencia afgereisd om met 4-0 te winnen, 1-0 is voldoendequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gele kaart voor Cisse
was het nou uit een penalty?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:41 schreef TheGHunter het volgende:
Mestalla zit toch echt goed vol als ik het publiek zo hoor
Hmm gaat niet echt lekker, 41e minuut wel rare minuut om te wisselen, maarja als ie echt slecht is, begrijpelijk...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Kaalhei het volgende:Geen rood voor Kujo Geen penatly Van Dessel voor Sergio (41)
Er staat morgen vast een verassing in het Limburgs Dagblad: 2-3quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:49 schreef Biertjuhhhh het volgende:
oke ik ga slapen morgen 4 uur op
Sterkte nog de 2e helft!!
2-1 zou ook al een verrassing zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Er staat morgen vast een verassing in het Limburgs Dagblad: 2-3
Dat lijkt mij wat voor van Dijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wie moet Rufete bewaken eigenlijk?
Blonde pruik op en douchen met Patje, dan leert hij het ook af.quote:
Patje is al douchen....quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:16 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Blonde pruik op en douchen met Patje, dan leert hij het ook af.
Ik hoop niet dat SCH meeleest, anders is hij niet meer weg te slaan hier.![]()
idemquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:20 schreef TheGHunter het volgende:
iig wordt roda op alle fronten overlopen door Valencia. Is niet erg, maar ik had stiekem gehoopt dat ze verder zouden zijn
en dan komt er nog geen hondquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de kaartjes kunnen ze volgende week erg goedkoop maken
Flip linkshalf zetten is niet zo raar. In Belgie speelde hij ook vaak daar, terwijl hij ook vaak centraal op het middenveld stond daar. Ik denk dat hij daar (LM) wel op zijn plaats kan zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef TheGHunter het volgende:
Lachambre en Filipovic staan beide op t veld trouwens, hoe krijgt tie dat voor elkaar
Klopt, hij heeft vanaf de zijkant wel een vrije rol. Die heeft hij flink benut dus. Jammer voor Roda, maar het is een vrij normale uitslag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:18 schreef Kaalhei het volgende:
Rufete is iig overal te vinden, volgens Valecia, een beetje een zwerver dus. (omnipresente)
Volgens de geruchten de dag na Twente thuis.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wanneer is nou eigenlijk de open dag/open avond?? of is daar nog niks over bekend
Echt kansloos dat we daar niets over horen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wanneer is nou eigenlijk de open dag/open avond?? of is daar nog niks over bekend
Uiteraard!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Echt kansloos dat we daar niets over horen.
Overigens nog mensen die naar RJC-Valencia gaan?
de laatste 4 oefenwedstrijden 1 goal gemaakt, geloof me, we zijn allang op aardequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Twente zal ze weer op aarde helpen
Mista, Ayala en Rufete stonden in de basis, Di Vaio viel in. Ik ben geen kenner van Valencia maar dit lijkten toch wel 1e 11-tal spelers (geweest te zijn).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Valencia speelde met het tweede las ik. Maar iemand die ook weet of dit qua opstelling klopt?
Hij kan het wel, maar zijn gebrek aan ervaring moet hij met teveel overtreding corrigeren (kaarten ontvangen dus), denk dat Stevens hem ook een jaartje verhuurd in een toch sterke competitie om ervaring op te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Roel Brouwers is voor een jaar verhuurd aan SC Paderborn, hij komt volgens Stevens tekort voor Roda.
Iets dergelijks dacht ik ook vaak. Totdat ik keek hoeveel wedstrijden hij eik al gespeeld heeft:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar zijn gebrek aan ervaring moet hij met teveel overtreding corrigeren (kaarten ontvangen dus), denk dat Stevens hem ook een jaartje verhuurd in een toch sterke competitie om ervaring op te doen.
1 2 3 4 5 | 2001/02 Roda JC 1 0 Eredivisie 2002/03 Roda JC 14 0 Eredivisie 2003/04 Roda JC 20 0 Eredivisie 2004/05 Roda JC 15 1 Eredivisie Totaal 50 1 |
En genoeg onnodige kaarten heeft gepakt in die wedstrijden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Iets dergelijks dacht ik ook vaak. Totdat ik keek hoeveel wedstrijden hij eik al gespeeld heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat de kunstgrasvelden op Kaalheide dan beter zijn, daar traint van Dessel immers wel. Gister speelde hij zoals eerder gezegd niet...quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Kunstgras, zag er goed uit op TV.
Onze trainingsaccomodatie is kunstgras...quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Dessel is allergisch voor kunstgras?
0-4 of 1-3, wat is het nouquote:
En van Haaren speelt weer bij RKC Waalwijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:51 schreef Kaalhei het volgende:
Oud Roda-keeper Kalac tekent bij AC Milan.
Tot straxquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef TheGHunter het volgende:
Roda gaat verrassen en beter voetbal spelen dan iedereen denkt.
4-0 Na een spectaculaire wedstrijd
deze hoop spreek ik al jaren uit voor t begin van de competitie
Overigens kan ik niet wachten tot morgenavond half 8, als ik de spelers weer het veld op zie lopen en Huub richting dugout zie gaan weet ik weer waarom Roda mijn club is
FORZA RODA
je had wel gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Morgen begint het eindelijk weer
Heb er echt zin in, hopelijk beginnen we dit jaar weer eens goed aan de competitie, is al een paar jaar niet zo succesvol gebleken de start, vorig jaar 1e wedstrijd meteen 2-3 verloren van Vitesse.
Morgen 2-0![]()
bij Roda is het zelfs tegen de top 3 niet uitverkocht...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Maar waarom zo weinig toeschouwers. Volgens Talpa waren er slechts 11.500 kijkers in het stadion.
En volgens Roda waren er 12.700 toeschouwers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Maar waarom zo weinig toeschouwers. Volgens Talpa waren er slechts 11.500 kijkers in het stadion.
Liever zoals het nu is dan een doodstil theater!quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
bij Roda is het zelfs tegen de top 3 niet uitverkocht...![]()
Ik was ook positief verrast van Sonko. Ook Gerrie was weer goed bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:25 schreef DarkShine het volgende:
Vond Sonko weer lekker op dreef, hopelijk krijgen we de 'oude' Sonko weer te zien!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Twente zal ze weer op aarde helpenkomen
quote:
Had gelijk idd.. 8 jaar geleden dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer is het voor het laatst geweest dat Roda een openingswedstrijd heeft gewonnen? Ik kan me 1998 (of was het 1997?) herinneren tegen Utrecht. Verder wedstrijden die ze hadden moeten winnen (Feyenoord 2001 en Vitesse 2004) maar die door knulligheden niet gewonnen werden.
ik vond de sfeer gister ook niet top hoor van julliequote:Op zondag 14 augustus 2005 09:24 schreef DarkShine het volgende:
Liever zoals het nu is dan een doodstil theater!
Jullie hebben Maestro en N'Kufo, wij hebben Kah en Konéquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het was niet wat. Jammer genoeg Twente heeft geen kans gehad. Die Kah was echt goed zeg.
Bekend verhaal, maar hij word steeds beter sinds de 2 voorheen rivaliserende groepen nu samen op midden west staan, en niet meer verdeeld door het stadion.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:46 schreef 9christensen het volgende:
Roda gefeliciteerd. Dik verdiend was het.
[..]
ik vond de sfeer gister ook niet top hoor van jullie
rivaliserende groepen?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie hebben Maestro en N'Kufo, wij hebben Kah en Koné.
Jullie hebben 2/3 kansen gehad, waarvan 1 op de lat.
[..]
Bekend verhaal, maar hij word steeds beter sinds de 2 voorheen rivaliserende groepen nu samen op midden west staan, en niet meer verdeeld door het stadion.
Fanproject/NSC vs. WSU.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
rivaliserende groepen?!Gaat dat over wie het hardst kan schreeuwen of zo?
ah klinkt als 'officiele fans' vs 'diehardfans'quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Fanproject/NSC vs. WSU.
Lang verhaal waar ik verder niet op inga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |