de laatste 4 oefenwedstrijden 1 goal gemaakt, geloof me, we zijn allang op aardequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Twente zal ze weer op aarde helpen
Mista, Ayala en Rufete stonden in de basis, Di Vaio viel in. Ik ben geen kenner van Valencia maar dit lijkten toch wel 1e 11-tal spelers (geweest te zijn).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Valencia speelde met het tweede las ik. Maar iemand die ook weet of dit qua opstelling klopt?
Hij kan het wel, maar zijn gebrek aan ervaring moet hij met teveel overtreding corrigeren (kaarten ontvangen dus), denk dat Stevens hem ook een jaartje verhuurd in een toch sterke competitie om ervaring op te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Roel Brouwers is voor een jaar verhuurd aan SC Paderborn, hij komt volgens Stevens tekort voor Roda.
Iets dergelijks dacht ik ook vaak. Totdat ik keek hoeveel wedstrijden hij eik al gespeeld heeft:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar zijn gebrek aan ervaring moet hij met teveel overtreding corrigeren (kaarten ontvangen dus), denk dat Stevens hem ook een jaartje verhuurd in een toch sterke competitie om ervaring op te doen.
1 2 3 4 5 | 2001/02 Roda JC 1 0 Eredivisie 2002/03 Roda JC 14 0 Eredivisie 2003/04 Roda JC 20 0 Eredivisie 2004/05 Roda JC 15 1 Eredivisie Totaal 50 1 |
En genoeg onnodige kaarten heeft gepakt in die wedstrijden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Iets dergelijks dacht ik ook vaak. Totdat ik keek hoeveel wedstrijden hij eik al gespeeld heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat de kunstgrasvelden op Kaalheide dan beter zijn, daar traint van Dessel immers wel. Gister speelde hij zoals eerder gezegd niet...quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Kunstgras, zag er goed uit op TV.
Onze trainingsaccomodatie is kunstgras...quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Dessel is allergisch voor kunstgras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |