quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten jullie zaterdag al voor intertoto ?
Ja, hopelijk komt het er dit jaar definitief uit, want ik heb de voorbije jaren me vaker geirriteerd aan Sergio dan dat ik van em genoten hebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub Sergio definitief de vaste 10 in een vrije rol maakt? Dan kunnen we veel van hem gaan zien!
quote:Roda-fans richting Tsjechië
Zo'n honderd Roda-fans vertrokken vanmorgen richting Tsjechië. De Kerkraadse club staat daar morgen tegen Liberec in de kwartfinale van de Intertoto Cup. De eerste wedstrijd eindigde in een 0-0 gelijkspel. Morgenavond moet Roda dat goed zien te maken. De fans zijn er in ieder geval bij om hun club naar de volgende ronde te schreeuwen. Als Roda JC wint of gelijk speelt, gaan ze door naar de halve finale. Dan speelt de club tegen Valencia of AA Gent. Klik hier voor de beelden.
Bron: L1
Het lijkt erop dat met een ruit op het middenveld wordt gespeeld. Van Dijk met de punt naar achteren, Sergio met de punt naar voren. Bovendien ljkt het erop dat Charlie vd Ouweland de tweede nummer 10 wordt, voor als Sergio geschorst, geblesseerd of uit vorm is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub Sergio definitief de vaste 10 in een vrije rol maakt? Dan kunnen we veel van hem gaan zien!
Vorige week was het AA Gent - Valencia. Roda JC gaat echt niet door. Het wordt dus Liberec - Valencia. Boeit niet echt, Intertoto zegt toch weinig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op Roda
Ik wil naar Roda - Valencia
Voor zowel Roda alsook Gent is de uitgangspositie niet slecht, uitdoelpunten tellen immers dubbel (bij een gelijkspel). Onze verdediging staat eindelijk als een huis! Een opleving voorin zou genoeg kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vorige week was het AA Gent - Valencia. Roda JC gaat echt niet door. Het wordt dus Liberec - Valencia. Boeit niet echt, Intertoto zegt toch weinig.
En Cissé lijkt de vaste partner van Koné te worden toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat met een ruit op het middenveld wordt gespeeld. Van Dijk met de punt naar achteren, Sergio met de punt naar voren. Bovendien ljkt het erop dat Charlie vd Ouweland de tweede nummer 10 wordt, voor als Sergio geschorst, geblesseerd of uit vorm is.
Ik denk dat het toch niet mee gaat vallen voor Roda JC om Slovan uit te schakelen. Als je thuis al niet weet je winnen dan wordt het uit gewoon heel lastig. Een cliché, maar zo werkt het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor zowel Roda alsook Gent is de uitgangspositie niet slecht, uitdoelpunten tellen immers dubbel (bij een gelijkspel). Onze verdediging staat eindelijk als een huis! Een opleving voorin zou genoeg kunnen zijn.
Straks niks op de radio, niks op tv
www.soccerstand.com
www.livescore.com
Ik denk idd dat Cissé de vast partner word. Wil alleen wel 's weten wat met Cristiano als die terug is van zijn blessure...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Cissé lijkt de vaste partner van Koné te worden toch?
Sergio op 10, smullen man. No look passes.
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch niet mee gaat vallen voor Roda JC om Slovan uit te schakelen. Als je thuis al niet weet je winnen dan wordt het uit gewoon heel lastig. Een cliché, maar zo werkt het wel.
AA Gent maakt normaal geen schijn van kans. AA Gent speelde vorige week met 200% inzet, Valencia voetbalde op 15% ofzo.
wat koop je ervoor? Helemaal niets al heb ik het idee dat ze er nog steeds bijzonder trots op zijn bij jullie als ik de gesprekken hoorde afgelopen zaterdag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!
Tja, uiteindelijk heb je toch verloren van AC Milan. Spaanse en Italiaanse teams maken zich echt niet druk over wedstrijden tegen Roda JC en AA Gent. Dat blijkt wel uit het lege stadion. 1-0 is in principe genoeg, laat de ander het spel maar maken en prik er een counter in en je bent door.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!
Ik geef hier alleen aan dat je nooit kansloos bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat koop je ervoor? Helemaal niets al heb ik het idee dat ze er nog steeds bijzonder trots op zijn bij jullie als ik de gesprekken hoorde afgelopen zaterdag.
Denk dat Huub ook vandaag voor het resultaat gaat spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk heb je toch verloren van AC Milan. Spaanse en Italiaanse teams maken zich echt niet druk over wedstrijden tegen Roda JC en AA Gent. Dat blijkt wel uit het lege stadion. 1-0 is in principe genoeg, laat de ander het spel maar maken en prik er een counter in en je bent door.
Het staat overigens nog 0-0quote:Kujovic
Senden, Kah, Vicelich, Lachambre
Bodnár, Van Dijk, Sergio, Bodor
Cissé, Koné.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef kratovsk het volgende:
1-0 Roda
Die neuzen en Boeren hebben het Milan anders ook wel aardig lastig gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, en je hebt ook Kujovičovým en Kujovičovu , dat lijkt een beetje Duits voor gevorderden met naamvallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef Kaalhei het volgende:
Volgens deze site heeft Sergia gescoord.
Begint om 22.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Minuutje of tien nog, hopen dat ze het volhouden.
Hoeveel staat Valencia tegen AA Gent?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef DarkShine het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Woensdag spelen we uit...
Dat is maar afwachten. Jij had Valenica-Slovan al geplandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Roda JC - Valencia dus waarschijnlijk.
Gefeliciteerd, Darkshine en Kaalhei.
Yep, had niet verwacht dat Roda JC door zou gaan na de 0-0 in eigen huis. Denk wel dat het voor AA Gent nog lastiger wordt om door te gaan, Valencia heeft zoveel meer kwaliteit en in Gent kreeg Gent alle ruimte en gelegenheid maar was men niet bij machte een goal te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Jij had Valenica-Slovan al gepland![]()
3 augustus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Jij had Valenica-Slovan al gepland![]()
Dortmund is vandaag (0-0) door een eigen goal in de heenmatch (1-1) uitgeschakeld...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep, had niet verwacht dat Roda JC door zou gaan na de 0-0 in eigen huis. Denk wel dat het voor AA Gent nog lastiger wordt om door te gaan, Valencia heeft zoveel meer kwaliteit en in Gent kreeg Gent alle ruimte en gelegenheid maar was men niet bij machte een goal te maken.
quote:Tegenstander UEFA Intertoto Cup
Valencia heeft vanavond KAA Gent met 2-0 verslagen. Door deze uitslag is Valencia de tegenstander van Roda in de halve finale van de Intertoto, aanstaande woensdag speelt Roda de eerste wedstrijd, uit tegen Valencia. De thuiswedstrijd word gespeeld op 3 augustus.
Bron: West Side Ultras
Kan me herinneren dat Eurosport af en toe een Intertoto van Heerenveen live uitzond en Studio Sport volgens mij de wedstrijd tegen villareal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:57 schreef DarkShine het volgende:
Studio Sport zend nog geen eens een samenvatting van vanavond uit.
Was niet zo onder de indruk van Patje toen.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:03 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
heb je je lesje na NUFC-Hveen nog steeds niet geleerd![]()
uitwedstrijd had hij alletwee de assists gegevenquote:Op zondag 24 juli 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Was niet zo onder de indruk van Patje toen.
quote:
Dit is de zwaarste tegenstander die we konden krijgen met onze loting. In de finale wacht de winnaaer van S.Olomouc - HSV.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Toch mooi die intertoto - om zomaar voor het eggie tegen Valencia te spelen. Is toch prachtig? Het seizoen is nog niet eens begonnen.
of je komt niet klaar op fotos van je omaquote:Op zondag 24 juli 2005 00:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tegen AA Gent was Kluivert ook weer als vanouds erg waardeloos.
Daar begrijp ik niks van. Prachtige wedstrijden tegen Valencia in het vooruitzicht terwijl je straks weer tegen RKC en Den Haag moet maar van jou hoeft het niet echt. Een zware tegenstander is juist prachtig, beter dan tegen Olomouc worden uitgeschakeld nu. Ik vind dat je wel wat enthousiaster mag zijn, moet zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 12:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dit is de zwaarste tegenstander die we konden krijgen met onze loting. In de finale wacht de winnaaer van S.Olomouc - HSV.
Voor mij persoonlijk hoeft die hele Intertoto niet echt, alhoewel het wel een leuke oefencampagne is. Normaal kosten grote tegenstanders een club als Roda geld, nu niet.
Wat zit jij toch krampachtig Kluivert te verdedigen? Ik ben een fan van de voetballer Kluivert maar je kan toch moeilijk volhouden dat er de laatste jaren veel is om trots op te zijn, hij is een nogal anonieme voetballer geworden.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:20 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
of je komt niet klaar op fotos van je oma
http://www.valenciacf.es/(...)A-Gol-Kluivert-1.wmv
vraag je ook aan mensen die hem elke keer aanvallen waarom ze dat doen?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zit jij toch krampachtig Kluivert te verdedigen? Ik ben een fan van de voetballer Kluivert maar je kan toch moeilijk volhouden dat er de laatste jaren veel is om trots op te zijn, hij is een nogal anonieme voetballer geworden.
Het is begrijpelijk dat mensen zeggen dat hij de laatste tijd weinig klaarmaakt op het voetbalveld of denk jij daar anders over. Andere aversies tegen Kluivert vind ik niet zo interessant in dezen.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:26 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
vraag je ook aan mensen die hem elke keer aanvallen waarom ze dat doen?
of is dat begrijpelijk![]()
het seizoen is net begonnen...dus dat er mensen zijn die hem meteen willen neerhalen om zijn spel is gewoonquote:Op zondag 24 juli 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat mensen zeggen dat hij de laatste tijd weinig klaarmaakt op het voetbalveld of denk jij daar anders over. Andere aversies tegen Kluivert vind ik niet zo interessant in dezen.
ik ookquote:Ik hoop dat hij bij Valencia weer tot wasdom komt.
Hij heeft bij NUCF niet geweldig gepresteerd, daar beoordeel ik hem op. Ook op de ene wedstrijd die ik van hem zag in Heerenveen, en daarna was hij geblesseerd dus kon ik hem niet zien. Hij moet het gewoon weer waarmaken dan komt het vanzelf. De sceptici hebben vooralsnog het gelijk aan hun kant.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:36 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
het seizoen is net begonnen...dus dat er mensen zijn die hem meteen willen neerhalen om zijn spel is gewoonzie hem een maandje of wat aan, geef em tijd en oordeel dan pas
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)quote:Op zondag 24 juli 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft bij NUCF niet geweldig gepresteerd, daar beoordeel ik hem op.
Ik beoordeel hem op zijn hele carriere en ben daarom nog steeds fan van hem, als voetballer. Hopelijk rondt hij zijn loopbaan fraai af - ik kan iemand natuurlijk niet beoordelen op wat hij nog gaat laten zienquote:Op zondag 24 juli 2005 13:43 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)
nieuwe ronden, nieuwe kansen. Oranjes topscorer verdient meer krediet.
Hoe kan je hem nu al beoordelen op wat bij gaat laten zien bij Valencia? Dat weten we nog helemaal niet of heb je een glazen bol?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:43 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
misschien zou je em moeten beoordelen op wat hij nu bij valencia gaat laten zien (heb je die goal al gecheckt)
nieuwe ronden, nieuwe kansen. Oranjes topscorer verdient meer krediet.
je snapt wel wat ik bedoel boertjequote:Op zondag 24 juli 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nu al beoordelen op wat bij gaat laten zien bij Valencia? Dat weten we nog helemaal niet of heb je een glazen bol?
Ik heb hem 90 minuten in actie gezien tegen AA Gent en hij was waardeloos. Dat zegt niet veel, maar vooralsnog meer dan die ene goal die jij hebt gechecked.
Je hebt één goal gezien van Kluivert en doet alsof hij het helemaal gaat maken. Denk ook aan je interpunctie, analfabeet.quote:
In Gent vroegen ze 11 euro of 18 euro.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Kluivert een basisplek zal afdwingen.
Ik denk nu echt dat hij is gehaald voor de basis...
Maar hoeveel kost nu een kaartje voor de wedstrijd tegen Valencia ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |