Zullen we het daar eens met ons 3en over hebben ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar ik wil nog steeds weten hoe ChOas weet dat mijn zusje ook slikt![]()
Ik heb wel foto's voor je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar ik wil nog steeds weten hoe ChOas weet dat mijn zusje ook slikt![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Chaos, als je alleen bent en rukt op Cinnamon, denk je dan ook wel eens stiekum aan Aventura?
Ze kon der bek weer eens niet dicht houden?quote:
Ja en dan moeten ik en mijn zus naakt zeker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zullen we het daar eens met ons 3en over hebben ?
I told her, mind you!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ze kon der bek weer eens niet dicht houden?
It suits her.
Sorry! Wat moet ik doen opdat je me vergeeft?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
It suits her.
hoi Aventuraquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
It suits her.
We zouden nog een keer gaan daten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sorry! Wat moet ik doen opdat je me vergeeft?
Correctquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja en dan moeten ik en mijn zus naakt zeker.![]()
als je maar wat pics post hierquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Correct
En die videocamera is er dan alleen maar zodat er achteraf geen misverstanden ontstaan
That can be any second.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kan binnenkort als Chaos met haar zus te bed gaat
Hey!, strak plan!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kan binnenkort als Chaos met haar zus te bed gaat
Als het goed is wel 3.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey!, strak plan!
Cinna! : Spreek eens een datum af met Poncho, dan kijk ik of je zusje nog een gaatje vrij heeft!
Cinna is eigenlijk veel te goed voor jou.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef ChOas het volgende:
Cinna ?
1 keer een triootje met jou en je zusje ?
Alsjeblieft ?
je speelt met vuurquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef ChOas het volgende:
Cinna ?
Alsjeblieft ?
He nee bah. Het is een misvatting dat alle vrouwen het okee vinden om met elkaar te sexen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef ChOas het volgende:
Cinna ?
Alsjeblieft ?
Lees eens terug, je hebt t nu over de gaatjes van je zusje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat je allemaal wel niet met die gaatjes kunt doen![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lees eens terug, je hebt t nu over de gaatjes van je zusje.
Een ander meisje dan ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
He nee bah. Het is een misvatting dat alle vrouwen het okee vinden om met elkaar te sexen.
En dat geldt ZEKER voor identieke tweelingen!
Schat ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat je allemaal wel niet met die gaatjes kunt doen![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Schat ?
Wat heb je me nog niet verteld over jou en je zusje ?
quote:
Neeeeeee ik word gek!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lees eens terug, je hebt t nu over de gaatjes van je zusje.
OMG! Make it stop!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Schat ?
Je zus doet het ook met Inso ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
OMG! Make it stop!
Helaas is Aventura nu in Thailand, te rijen op een of andere olifant gok ik, en Inso ligt misschien ook wel op iemand te rijden...
quote:
Wil je de foto's mat of glanzend?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Schat ?
ik wil dat je ze post... heeft iedereen er wat aanquote:
Yvonne is weer onder de tafel vandaan gekropen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik wil dat je ze post... heeft iedereen er wat aan![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
maare dat zei ze niet hoor... ze had het over OOK niet MET
Hij wist niet dat Inso ook sexmod is...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
maare dat zei ze niet hoor... ze had het over OOK niet MET
Haal eerst maar eens die breezer avatar weg, stuk endeldarm.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou laat dan ook meteen de films maar zien...Tsssk. Zal nog eens wat met je delen.
Ik zal eens zoeken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Heeft iemand wat pics om t visueler te maken
No way amoebe!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Haal eerst maar eens die breezer avatar weg, stuk endeldarm.
Ik denk dat dat conform de policy niet toegestaan is schat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken...
Geef me 2 minuten...
Great comeback, dumb fuck.quote:
hee wij willen ook fotos zien jahquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat conform de policy niet toegestaan is schat.
Zipje, uploaden, link neerplempen.quote:
Deze is gewoon te makkelijk..quote:
Ik zal je makkelijk geven!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Deze is gewoon te makkelijk..
Wanneer heb je tijd?
Ze komen eraan lieverd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef ChOas het volgende:
Damn....
Schat ?
Mail de fotos eens zodat ik ze kan posten ?
Je onderschat me.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zal je makkelijk geven!
En je durft toch niet af te spreken!
Jij bent degene die me er steeds vergeet bij te betrekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hmmmm er klopt iets niet. Hoe kom JIJ aan die foto's![]()
Betrekken? Ik trek mezelf sufquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij bent degene die me er steeds vergeet bij te betrekken.
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.quote:
Het is niet wat het lijkt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan zit op puntje van zijn stoel
kun je dat bewijzen ?quote:
Moet je niet zoveel zuipen, fuckwhit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.
Whoa!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.
Als ik niet zoveel zou zuipen zou ik niet eens naar je kijken, you ugly whore.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen, fuckwhit.
Heb je dat Cinna al vertelt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Whoa!!!!
Wait a minute, wait a minute!
Je hebt het met haar gedaan ???
Maar ik dacht dat wij exclusief waren ?
Ik ben van niemand....ik ben als een zangvogeltje..al zet je me in een gouden kooitje, het blijft een gouden kooi....en daar kan ik niet tegen...ik moet kunnen uitvliegen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Whoa!!!!
Wait a minute, wait a minute!
Je hebt het met haar gedaan ???
Maar ik dacht dat wij exclusief waten ?
Die heeft Cinna op haar digi staan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan] geniet...[/me]
[me=GewoneMan waar blijven die fotos![]()
Screwde je ook maar eens andere dingen.quote:
Uitvliegen - Werkwoord, zie ook: Rondneuken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben van niemand....ik ben als een zangvogeltje..al zet je me in een gouden kooitje, het blijft een gouden kooi....en daar kan ik niet tegen...ik moet kunnen uitvliegen!
Hehehehe.. tof werkwoord.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uitvliegen - Werkwoord, zie ook: Rondneuken.
Ik screw me suf pjee!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Screwde je ook maar eens andere dingen.
Dude, rukken staat niet gelijk aan screwen.quote:
He bah, dat klinkt meteen zo cru.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uitvliegen - Werkwoord, zie ook: Rondneuken.
Tell me aboudit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dude, rukken staat niet gelijk aan screwen.
+punten gescoord dude!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die heeft Cinna op haar digi staan...
Ik ga ze morgen of overmorgen halen en dan post ik ze
Screw the policy
Kop dicht, wandelende kut.quote:
Hou je mik eens over mijn vriendin!!!quote:
Die is geil he. Vraag maar aan SC.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook, maar dan veeeel liever![]()
Dat platje met pootjes kan ook wel voor zichzelf opkomen.quote:
Die van jou ook. Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
W00t!
Je moeder is echt een greppelslet.
Zij slikt tenminste!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat platje met pootjes kan ook wel voor zichzelf opkomen.
Had ze dat maar wel gedaan, in plaats daarvan liet ze zich volblaffen door de pa van Poncho en zie nu, jaren later, het trieste resultaat.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die van jou ook. Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.
Neh, mijn moeder is geen schuurmeisje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die van jou ook. Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.
Moet je eens voorstellen wat voor drumjosti's jij zult baren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Had ze dat maar wel gedaan, in plaats daarvan liet ze zich volblaffen door de pa van Poncho en zie nu, jaren later, het trieste resultaat.
Introduce me. Dan zal ik haar nog wat leuke dingen leren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
D'r moeder is een onwijs lekker ding... I know where Cinna got her looks
Nou ik denk dat ze toch minimaal aan de triangel kunnen later. Drumjosti's. As if!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat voor drumjosti's jij zult baren.
Met jouw DNA mag je blij zijn als ze de zwangerschap al overleven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze toch minimaal aan de triangel kunnen later. Drumjosti's. As if!
Na mij is er nog weinig wat jij kan toevoegen vrees ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Introduce me. Dan zal ik haar nog wat leuke dingen leren.
You the woman.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Na mij is er nog weinig wat jij kan toevoegen vrees ik
Heb je mijn ma nou OOk al gepakt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Na mij is er nog weinig wat jij kan toevoegen vrees ik
Jammer genoeg is het bij jou wel gelukt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Met jouw DNA mag je blij zijn als ze de zwangerschap al overleven.
Ik had het je sowieso voor je anale ontmaagding verteldquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb je mijn ma nou OOk al gepakt.
Foetus soep had een leuke voor jou geweest, achterlijke helmjosti.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het bij jou wel gelukt.
De wereld had beter afgeweest als je een mola was geweest.
Ik vertelde jou hetzelfde bij jouw anale ontmaagding.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had het je sowieso voor je anale ontmaagding verteld
Jaja wrijf het er maar in. Jij hebt makkelijk praten, jij hoeft er alleen maar lekker uit te schijten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had het je sowieso voor je anale ontmaagding verteld
Dat had een andere gozer al lang voor jou gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vertelde jou hetzelfde bij jouw anale ontmaagding.
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jaja wrijf het er maar in. Jij hebt makkelijk praten, jij hoeft er alleen maar lekker uit te schijten!
Je herkent mijn alterego's niet eens meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat had een andere gozer al lang voor jou gedaan
Dus TOCH!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat had een andere gozer al lang voor jou gedaan
Ja, maar elke beschrijving zou een belediging zijn, dus ik denk ik me maar stil houquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je herkent mijn alterego's niet eens meer.
And soon I will crown you into the order, my lovequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dus TOCH!
Je bent weldegelijk toegetreden tot de ridders van de bruine ster!
Ik hoop dat je je vriendin ook zo behandelt, anders zou het sneu zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, maar elke beschrijving zou een belediging zijn, dus ik denk ik me maar stil hou
Doe je wel voorzichtig? Ik heb geen zin in een totaalruptuurquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
And soon I will crown you into the order, my love
Wacht wacht, ik pak mijn camera.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Ik heb geen zin in een totaalruptuur![]()
Ik hoop dat je ma er een had nadat ze jou heeft gekregen.quote:
En zodra je wat lovin' nodig hebt hoor ik je nooit over mijn waterhoofd, flubberkut.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ma er een had nadat ze jou heeft gekregen.
Dat moet ook haast wel met zo'n waterhoofd.
Neuken doe je ook niet met je hoofd, Einstein.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
En zodra je wat lovin' nodig hebt hoor ik je nooit over mijn waterhoofd, flubberkut.
Even doorbijten schat...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Ik heb geen zin in een totaalruptuur![]()
Dat zei het buurmeisje van 12 gisteren ook he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Even doorbijten schat...
Rekt het niet dan.............
Je bent jaloers op mijn intellect en kunsten in bed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neuken doe je ook niet met je hoofd, Einstein.
Wat een smerige stoephoer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat zei het buurmeisje van 12 gisteren ook he?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat zei het buurmeisje van 12 gisteren ook he?
Hey, ZIJ vroeg er tenminste nog geld voor!!quote:
DAT had ik NIET moeten postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey, ZIJ vroeg er tenminste nog geld voor!!
Ja had ik ook moeten doen, dan had ik echt vet veel geld gehad, men!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je zo'n slechte als Cinna hebt zou ze jou moeten betalen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm sweets, I'd hate to burst your bubble... maar eeeeeeerhm......quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja had ik ook moeten doen, dan had ik echt vet veel geld gehad, men!
Dus ik ben niet goed in bed?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm sweets, I'd hate to burst your bubble... maar eeeeeeerhm......
Waar denk je dat ik van rondkom de laatste tijd ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je zo'n slechte als Cinna hebt zou ze jou moeten betalen.
Dit is zooooo makkelijkquote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je zo'n slechte als Cinna hebt zou ze jou moeten betalen.
Even kijken...quote:
Zo eentje wil ik er ook wel. Wanneer mag ik haar lenen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik van rondkom de laatste tijd ?
O dus daar was je wel tevreden over?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je bent jaloers op mijn intellect en kunsten in bed.
Je bent jaloers dat ik je de laatste tijd steeds afwijs.
Get over it girl. Maar ik wil nog wel for old times sake een keer met je zoenen hoor
Story of my lifequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Ik ga me nu nog even aftrekken met een lekkere tweelingenseksfantasie
Zou jij zo'n mooie vrouw als jezelf afwijzen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O dus daar was je wel tevreden over?
Lust jij gevulde koeken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Even kijken...
Vuurwerk - *check*
Gevulde koeken - *check*
Stromende bergbeekjes - *check*
Schoonheid.... je bent de fucking BESTE in bed!!!
Gevulde koeken zijn tha bomb men.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lust jij gevulde koeken?
Ik vind die dingen toch ZO vies he..![]()
Alsof jij er geld voor kan krijgen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik er ook wel. Wanneer mag ik haar lenen?
Ik krijg nog 200 euro van je.quote:
Ik zou jouw gevulde koekje nooit van je af willen pakken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou dan gaan jullie toch even lekker neuken?![]()
Dat culturele erfgoed wat jij mistquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lust jij gevulde koeken?
Ik vind die dingen toch ZO vies he..![]()
Emotionele schade omdat je nu nooit meer een andere man wil ?quote:
Onderhoud hij je niet eens?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O dus daar gaat zijn poen heen! En ik maar kleren kopen van mijn EIGEN geld!
als hun dan toch druk zijn... verveel jij je vast en zeker ???quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou dan gaan jullie toch even lekker neuken?![]()
Kosten voor de operatie nadat we het spelletje 'rekt het niet dan scheurt het wel' gedaan hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Emotionele schade omdat je nu nooit meer een andere man wil ?
Whoopsja het kwam me al bekend voor. Als nou dat 'door je remme schiete'erbij had gezet, had ik het wel gewetenquote:
Ik heersquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kosten voor de operatie nadat we het spelletje 'rekt het niet dan scheurt het wel' gedaan hebben.
Ben gek op je, Cinna!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whoopsja het kwam me al bekend voor. Als nou dat 'door je remme schiete'erbij had gezet, had ik het wel geweten![]()
Op dat moment wel ja.quote:
Paardelulquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Iemand een stoma bezorgen dmv je paardelul maakt dat je je trots voelt?
Opnieuw laten wittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Op dat moment wel ja.
Heb je de bloedvlekken nog van het plafond gekregen?
Moet ik de helft van de kosten vergoeden?quote:
Ik hou het wel in op die 200 Euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Moet ik de helft van de kosten vergoeden?
Het was tenslotte mijn bloed.
IK wil het zien. Mag ik je luminol lenen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Moet ik de helft van de kosten vergoeden?
Het was tenslotte mijn bloed.
Heeft je vriendje het je uit moeten leggen, rosbiefkut?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
IK wil het zien. Mag ik je luminol lenen?
* GewoneMan gooit een grote spuitbus luminol naar cinnaquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
IK wil het zien. Mag ik je luminol lenen?
Hij hoefde het niet uit te leggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heeft je vriendje het je uit moeten leggen, rosbiefkut?
Eerst je kut laten zien voor je grappig mag proberen te zijn.quote:
Dat was zo'n sof..quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij hoefde het niet uit te leggen.
Ik heb het al gezien in 'Anal virgins gettin it hard'
Achterlijke stinkhoer, doe eens lief tegen dat meisje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey lazer op bosmongool, ik ben al 27![]()
Ik moest het spellenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heeft je vriendje het je uit moeten leggen, rosbiefkut?
Ach man ga je hond pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Achterlijke stinkhoer, doe eens lief tegen dat meisje.
Dat was te verwachten.quote:
Echt sterke antwoorden heb je niet he?quote:
Nee, die spuit IK er inquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Echt sterke antwoorden heb je niet he?
Maar dat komt misschien door de overdosis hormonen die je er elke dag inspuit.
Er zaten dacht ik toch geen hormonen in heroine?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Echt sterke antwoorden heb je niet he?
Maar dat komt misschien door de overdosis hormonen die je er elke dag inspuit.
Surprise.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er zaten dacht ik toch geen hormonen in heroine?
![]()
Hm ik hoop dat je droomt over je moordenaar, mijn duifje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Surprise.
Ik ga slapen. Spreek je snel, stinkhoer.
hebben we nog geen milf forum?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey lazer op bosmongool, ik ben al 27![]()
je lijkt wel Herald.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef SunChaser het volgende:
Chaos doet het met cinnamongirl. Maar Aventura is haar tweelingzus. cinnamongirl pijpt en slikt. Chaos weet dat Aventura ook slikt. Nu weel cinnamongirl weten hoe Chaos dat weet.
Stay tuned en je komt alles te weten over de escapades van ChOas met Aventura en cinnamongirl.
Zie ook: Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2.
En voor meer info zie ook: Hebben tweelingen wel eens samen seks?
Ja, het had erger gekundquote:
Hoi Sunquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het had erger gekundWaar is je Herald-icon trouwens.
Oja, nu ik je toch spreek. Had je dat ene EyeStreamfilmpje van de musical awards nog gezien?
Er zijn ook belangrijke dingen om te onthouden toch..quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Maar je onthoudt anders prima wie er wel of niet pijpt en slikt op fok.![]()
quote:
Ik zal jou eens door een bushokje tiefen.quote:
Hey, ben jij nog niet vertrapt door een olifant?quote:
Waar bleef je?quote:
Dit is op zich wel een domper.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |