Emotionele schade omdat je nu nooit meer een andere man wil ?quote:
Onderhoud hij je niet eens?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O dus daar gaat zijn poen heen! En ik maar kleren kopen van mijn EIGEN geld!
als hun dan toch druk zijn... verveel jij je vast en zeker ???quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou dan gaan jullie toch even lekker neuken?![]()
Kosten voor de operatie nadat we het spelletje 'rekt het niet dan scheurt het wel' gedaan hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Emotionele schade omdat je nu nooit meer een andere man wil ?
Whoopsja het kwam me al bekend voor. Als nou dat 'door je remme schiete'erbij had gezet, had ik het wel gewetenquote:
Ik heersquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kosten voor de operatie nadat we het spelletje 'rekt het niet dan scheurt het wel' gedaan hebben.
Ben gek op je, Cinna!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whoopsja het kwam me al bekend voor. Als nou dat 'door je remme schiete'erbij had gezet, had ik het wel geweten![]()
Op dat moment wel ja.quote:
Paardelulquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Iemand een stoma bezorgen dmv je paardelul maakt dat je je trots voelt?
Opnieuw laten wittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Op dat moment wel ja.
Heb je de bloedvlekken nog van het plafond gekregen?
Moet ik de helft van de kosten vergoeden?quote:
Ik hou het wel in op die 200 Euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Moet ik de helft van de kosten vergoeden?
Het was tenslotte mijn bloed.
IK wil het zien. Mag ik je luminol lenen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Moet ik de helft van de kosten vergoeden?
Het was tenslotte mijn bloed.
Heeft je vriendje het je uit moeten leggen, rosbiefkut?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
IK wil het zien. Mag ik je luminol lenen?
* GewoneMan gooit een grote spuitbus luminol naar cinnaquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
IK wil het zien. Mag ik je luminol lenen?
Hij hoefde het niet uit te leggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heeft je vriendje het je uit moeten leggen, rosbiefkut?
Eerst je kut laten zien voor je grappig mag proberen te zijn.quote:
Dat was zo'n sof..quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij hoefde het niet uit te leggen.
Ik heb het al gezien in 'Anal virgins gettin it hard'
Achterlijke stinkhoer, doe eens lief tegen dat meisje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey lazer op bosmongool, ik ben al 27![]()
Ik moest het spellenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heeft je vriendje het je uit moeten leggen, rosbiefkut?
Ach man ga je hond pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Achterlijke stinkhoer, doe eens lief tegen dat meisje.
Dat was te verwachten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |