Ik denk dat dat conform de policy niet toegestaan is schat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken...
Geef me 2 minuten...
Great comeback, dumb fuck.quote:
hee wij willen ook fotos zien jahquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat conform de policy niet toegestaan is schat.
Zipje, uploaden, link neerplempen.quote:
Deze is gewoon te makkelijk..quote:
Ik zal je makkelijk geven!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Deze is gewoon te makkelijk..
Wanneer heb je tijd?
Ze komen eraan lieverd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef ChOas het volgende:
Damn....
Schat ?
Mail de fotos eens zodat ik ze kan posten ?
Je onderschat me.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zal je makkelijk geven!
En je durft toch niet af te spreken!
Jij bent degene die me er steeds vergeet bij te betrekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hmmmm er klopt iets niet. Hoe kom JIJ aan die foto's![]()
Betrekken? Ik trek mezelf sufquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij bent degene die me er steeds vergeet bij te betrekken.
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.quote:
Het is niet wat het lijkt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan zit op puntje van zijn stoel
kun je dat bewijzen ?quote:
Moet je niet zoveel zuipen, fuckwhit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.
Whoa!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.
Als ik niet zoveel zou zuipen zou ik niet eens naar je kijken, you ugly whore.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen, fuckwhit.
Heb je dat Cinna al vertelt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Whoa!!!!
Wait a minute, wait a minute!
Je hebt het met haar gedaan ???
Maar ik dacht dat wij exclusief waren ?
Ik ben van niemand....ik ben als een zangvogeltje..al zet je me in een gouden kooitje, het blijft een gouden kooi....en daar kan ik niet tegen...ik moet kunnen uitvliegen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Whoa!!!!
Wait a minute, wait a minute!
Je hebt het met haar gedaan ???
Maar ik dacht dat wij exclusief waten ?
Die heeft Cinna op haar digi staan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan] geniet...[/me]
[me=GewoneMan waar blijven die fotos![]()
Screwde je ook maar eens andere dingen.quote:
Uitvliegen - Werkwoord, zie ook: Rondneuken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben van niemand....ik ben als een zangvogeltje..al zet je me in een gouden kooitje, het blijft een gouden kooi....en daar kan ik niet tegen...ik moet kunnen uitvliegen!
Hehehehe.. tof werkwoord.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uitvliegen - Werkwoord, zie ook: Rondneuken.
Ik screw me suf pjee!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Screwde je ook maar eens andere dingen.
Dude, rukken staat niet gelijk aan screwen.quote:
He bah, dat klinkt meteen zo cru.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uitvliegen - Werkwoord, zie ook: Rondneuken.
Tell me aboudit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dude, rukken staat niet gelijk aan screwen.
+punten gescoord dude!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die heeft Cinna op haar digi staan...
Ik ga ze morgen of overmorgen halen en dan post ik ze
Screw the policy
Kop dicht, wandelende kut.quote:
Hou je mik eens over mijn vriendin!!!quote:
Die is geil he. Vraag maar aan SC.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook, maar dan veeeel liever![]()
Dat platje met pootjes kan ook wel voor zichzelf opkomen.quote:
Die van jou ook. Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
W00t!
Je moeder is echt een greppelslet.
Zij slikt tenminste!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat platje met pootjes kan ook wel voor zichzelf opkomen.
Had ze dat maar wel gedaan, in plaats daarvan liet ze zich volblaffen door de pa van Poncho en zie nu, jaren later, het trieste resultaat.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die van jou ook. Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.
Neh, mijn moeder is geen schuurmeisje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die van jou ook. Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.
Moet je eens voorstellen wat voor drumjosti's jij zult baren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Had ze dat maar wel gedaan, in plaats daarvan liet ze zich volblaffen door de pa van Poncho en zie nu, jaren later, het trieste resultaat.
Introduce me. Dan zal ik haar nog wat leuke dingen leren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
D'r moeder is een onwijs lekker ding... I know where Cinna got her looks
Nou ik denk dat ze toch minimaal aan de triangel kunnen later. Drumjosti's. As if!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat voor drumjosti's jij zult baren.
Met jouw DNA mag je blij zijn als ze de zwangerschap al overleven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze toch minimaal aan de triangel kunnen later. Drumjosti's. As if!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |