Ik denk dat dat conform de policy niet toegestaan is schat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken...
Geef me 2 minuten...
Great comeback, dumb fuck.quote:
hee wij willen ook fotos zien jahquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat conform de policy niet toegestaan is schat.
Zipje, uploaden, link neerplempen.quote:
Deze is gewoon te makkelijk..quote:
Ik zal je makkelijk geven!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Deze is gewoon te makkelijk..
Wanneer heb je tijd?
Ze komen eraan lieverd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef ChOas het volgende:
Damn....
Schat ?
Mail de fotos eens zodat ik ze kan posten ?
Je onderschat me.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zal je makkelijk geven!
En je durft toch niet af te spreken!
Jij bent degene die me er steeds vergeet bij te betrekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hmmmm er klopt iets niet. Hoe kom JIJ aan die foto's![]()
Betrekken? Ik trek mezelf sufquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij bent degene die me er steeds vergeet bij te betrekken.
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.quote:
Het is niet wat het lijkt!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan zit op puntje van zijn stoel
kun je dat bewijzen ?quote:
Moet je niet zoveel zuipen, fuckwhit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.
Whoa!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die nacht dat wij samen sliepen heb ik daar anders niets van gemerkt.
Als ik niet zoveel zou zuipen zou ik niet eens naar je kijken, you ugly whore.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen, fuckwhit.
Heb je dat Cinna al vertelt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Whoa!!!!
Wait a minute, wait a minute!
Je hebt het met haar gedaan ???
Maar ik dacht dat wij exclusief waren ?
Ik ben van niemand....ik ben als een zangvogeltje..al zet je me in een gouden kooitje, het blijft een gouden kooi....en daar kan ik niet tegen...ik moet kunnen uitvliegen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Whoa!!!!
Wait a minute, wait a minute!
Je hebt het met haar gedaan ???
Maar ik dacht dat wij exclusief waten ?
Die heeft Cinna op haar digi staan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
* GewoneMan] geniet...[/me]
[me=GewoneMan waar blijven die fotos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |