Ik ook niet mop.quote:maar ik kan er niet teeeeeeeeeeeeguh als je aan mijn tenen zit
maak hier anders ff deel drie van.quote:
Ben ik mod!??quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
maak hier anders ff deel drie van.
ik zeg dat wel hoor. in iets andere bewoording.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Even mijn laatste post:
Vrouwen zijn zo egoistisch. Wel na een dag werken de voeten op je schoot leggen met de intentie dat jij ze moet gaan masseren. Wij zeggen toch ook niet, rot op met die smerige stinkpoten, respectloos secreet?
hoe denk jij erover?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef Skimmer het volgende:
Het slaat toch een beetje dood... in zo een vers topic...
ghehehehequote:
Volgens mij denken vrijwel alle manner er het zelfde over. Dus hangt het van de vrouw af. Als zij het niet wil, dan niet. Wil zij het wel, dan graag.quote:
en neus dichtknijpen zodat ze toch slikt? mag niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Volgens mij denken vrijwel alle manner er het zelfde over. Dus hangt het van de vrouw af. Als zij het niet wil, dan niet. Wil zij het wel, dan graag.![]()
nee dat mag nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en neus dichtknijpen zodat ze toch slikt? mag niet?
owwwquote:
we need more of you in the army against nonswallowers!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou dan maar een reactie van een vrouw, al zeg ik niets nieuws.
Ja, van mij mag een man lekker in mijn mond klaarkomen, of over mijn borsten, of buik.
En hij mag best mijn hoofd soms zachtjes 'sturen'.
Waarom in vredesnaam niet. Ik ben niet vies van mijn vriend
Het vernederingaspect begrijp ik niet zo. Het is toch gewoon spelen?
Ik slik inderdaad wel, maar vaak ook niet. Dat is niet omdat ik het vies vind, maar vanwege de structuur.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we need more of you in the army against nonswallowers!
quote:Zo dames en heren,
Wat vinden jullie van het patroon dat je in prono films te zien krijgt: het klaarkomen in de vrouw haar mond.
Is dit in de prive sfeer thuis bij jullie ook de normaalste zaak van de wereld, of vind je t vies?
Wil de man het wel de vrouw het niet?
Mijn persoonlijke voorkeur is NO WAY !!
Als de vrouw het oke vind geen prob, maar mijn mening is dat het vrij respectloos is.
Maar ik zeg al, ieder voor zich wilde wel eens weten wat de Fokkers er van dachten.
geen probleem lijkt mij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik slik inderdaad wel, maar vaak ook niet. Dat is niet omdat ik het vies vind, maar vanwege de structuur.
De glibberigheid doet me soms automatisch kokhalzen en dan spuug ik het uit.
nee dat is eigenlijk de eerste keer. wat zegt dat nou over jou?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Echo99 het volgende:
Geen zin om t vorige topic te lezen.
Ik las: klaarkomen in MOD. Maar die grap zal vast al 6 keer gemaakt zijn.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Echo99 het volgende:
Niet veel goeds ben ik bang...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is eigenlijk de eerste keer. wat zegt dat nou over jou?
of juist wel.... en nu ot.quote:
Hey schatquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, van mij mag een man lekker in mijn mond klaarkomen, of over mijn borsten, of buik.
trouwen ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik slik inderdaad wel, maar vaak ook niet. Dat is niet omdat ik het vies vind, maar vanwege de structuur.
hey ouwe schaakkoning! (die won van een volledig naar de klote zoalshetis overigens) hoe staat het frituurleven?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
trouwen ?of ga ik nu ietsje te snel
![]()
Ik weet niet of ik Choas daar zo blij mee maakquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
trouwen ?of ga ik nu ietsje te snel
![]()
als het jou niets doet, doet het mij ook nietsquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Choas daar zo blij mee maak
You horny biatch!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je maar eerst het bovenste knopje van je piercing afdraait en het puntje slijpt voor je naar 'm toe gaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat ben je toch romantischquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je maar eerst het bovenste knopje van je piercing afdraait en het puntje slijpt voor je naar 'm toe gaat
Dat mocht vroegah gewoon wel hoor, laat die gozer maar lullah.quote:
zoals je weet heb ik het beste voor met de gezondheid van vrouwen. onbesneden slikken is het devies van de meest vooraanstaande doktoren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat mocht vroegah gewoon wel hoor, laat die gozer maar lullah.
Je zus, die uit t fotoboek, slikt ie ook en is die vrijgezel? Anders heeft ie een goed alternatief!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Aventuraquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je zus, die uit t fotoboek, slikt ie ook en is die vrijgezel? Anders heeft ie een goed alternatief!![]()
Ja, alles goed en aardig, maar slikt ze?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Aventura![]()
Meet my twin sister.
En ja, ze is vrijgezel. En sex mod.
dat zwoel kijken moet je vaker doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is Aventura![]()
Meet my twin sister.
En ja, ze is vrijgezel. En sex mod.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, alles goed en aardig, maar slikt ze?
Ja, zij ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, alles goed en aardig, maar slikt ze?
Dan weet je wat je te doen staat, niet slikken!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Meet my twin sister.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, wat weet jij dat ik niet weet?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je maar eerst het bovenste knopje van je piercing afdraait en het puntje slijpt voor je naar 'm toe gaat
Dat je zusje ook slikt ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, wat weet jij dat ik niet weet?![]()
Koude rillingen over mijn rug als ik er aan denkquote:
Helaas slikken ze niet samen en tegelijkertijdquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben er een van een eeneiige tweeling.
Ik heb ervaren dat de meeste mannen het een geil idee vinden dat tweelingen trio's hebben en/of het met elkaar doen en dit ook heel normaal vinden.
Let wel, het is hierboven al gezegd, alleen bij vrouwelijke tweelingen blijkt het fijn/geil/normaal te zijn.
Terwijl ik het absoluut niet vind kunnen. Het is immoreel. Het is PRECIES zoiets als als meidje met je broertje neuken. Of met je vader, of met je moeder. Pure incest.
Mannen, stel jullie eens voor dat je een tweelingbroer hebt die exact op jou lijkt, en dat jullie elkaar in jullie reet nemen en elkaar pijpen. Yuk??? Precies!
![]()
Huh? Dat snap ik even niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat, niet slikken!
Watje.
Ik weet het gijs, ik vraag het wel eens maar het levert me alleen maar pikstraf opquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Helaas slikken ze niet samen en tegelijkertijd![]()
Hebben tweelingen wel eens samen seks?
Dat vroeg je nietquote:
Leugenaar!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik weet het gijs, ik vraag het wel eens maar het levert me alleen maar pikstraf op
Heeft ie wel eens "Per Ongeluk" tegen je zus aangereden of "Per Ongeluk" gezegd dat ie bloedgeil is?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leugenaar!
Je weet dat dat niet waar is![]()
"zuig mijn harde pik!"...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft ie wel eens "Per Ongeluk" tegen je zus aangereden of "Per Ongeluk" gezegd dat ie bloedgeil is?
Spreek voor jezelf...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Wij zeggen toch ook niet, rot op met die smerige stinkpoten, respectloos secreet?
ze zijn wel heel leukquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn wel heel leuk
ik teken er gezichtjes op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meisjes die niet slikken moeten dan maar pijpen met een L op hun hoofd
als ze dan eindelijk hebben leren slikken mogen ze afrijden
precies, en als het niet bevalt, die dwingende hand van meneer, zit je als vrouw meteen op de ideale plek om dat duidelijk kenbaar te maken, dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef addie84 het volgende:
tijdens seks iemand licht "dwingen" lijkt mij trouwens niks mis mee.. ik doe het wel eens bij mijn vriendin en zij dwingt me ook weleens naar beneden hoorAls je opgewonden bent, kan dat juist wel leuk zijn
idd, uitspugen vind ik wel het meest ongeile wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:45 schreef nozem het volgende:
Slikken: Natuurlijk!
Je bent al aan het pijpen, hebt al een hele zooi voorvocht in je mond gekregen en dan zou je het niet ook nog even afmaken? Wat een onzin.
Mwoah, op het moment dat ik klaar kom boeit het me niet meer wat er verder mee gebeurt. Dan heb ik toch even mn ogen dichtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, uitspugen vind ik wel het meest ongeile wat je kunt doen.
jij wel, een ander kijkt graag waar zijn goedje heen gaatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mwoah, op het moment dat ik klaar kom boeit het me niet meer wat er verder mee gebeurt. Dan heb ik toch even mn ogen dicht
das idd nog vervelender.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
als je het echt zo vies vindt, gewoon adem inhouden en slikken, door het uit te spugen proef je meer dan als je het gewoon in 1 keer wegslikt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:32 schreef Knorretje het volgende:
[..]
das idd nog vervelender.
ik wil nog wel eens uit reflex als het tever achterin gespoten wordt kokken, maar de smaak is dan tig keer sterker dan als je gewoon direkt alles doorslikt.
Je hebt een beurt nodig Milagro..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef milagro het volgende:
kokken doe ik wel eens ja
alweerquote:
we laten het hierbij, beetje uitdeuken door me even rustig te laten liggen en dan kan het wel weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Tja logisch ook, eerst uitdeuken, dan spuiten.
Moet je ook nog geplamuurd of laten we het hierbij?
Zondag kan niet, dan zit ik in de kerk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef milagro het volgende:
zondag
zeg dan gewoon dat je niet wilt, lafaardquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zondag kan niet, dan zit ik in de kerk.
Zaterdagavond of maandagmorgen.
Niks smoesjes!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
zeg dan gewoon dat je niet wilt, lafaard![]()
kutsmoesjes ook altijd![]()
moet ik eerst die Indo de deur uit werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niks smoesjes!
Maandagmorgen 00:10 sta ik voor je deur om je uit te wonen.
ok wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je niet wilt, lafaard![]()
kutsmoesjes ook altijd![]()
Aan dit soort reacties heb ik iets. Deze link gaat naar de mailbox van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef Insomaniac het volgende:
Tuurlijk slik ik.
Zou wat worden als ik vies ben van mn eigen vent.!
volledig mee eens!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Erm... ok... als dat je instelling is... mag ie zeker ook in je bek schijten?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef Insomaniac het volgende:
Tuurlijk slik ik.
Zou wat worden als ik vies ben van mn eigen vent.!
Was dat een reactie op mijn post ervoor?quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk. En slikken hoort daarna ook gewoon.
dan had ze het wel gequote... nee dus het was een reactie op de OPquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:54 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Was dat een reactie op mijn post ervoor?![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef Christine het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:54 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Was dat een reactie op mijn post ervoor?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Echo99 het volgende:
Mijn ervaring (zij het beperkt wat dit betreft) leert dat je er weinig van proeft. Ze stinkt alleen enorm uit haar snufferd, en dat is misschien wat minder. Maar het proeven? Weinig hoor, misschien heel iets.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:13 schreef EnniroC het volgende:
Tuurlijk,likken is slikken en geeft zeker geen troep,
maar waarom wordt er dan wel moeilijk gedaan,
om een tongzoen er meteen na??
Denk je daar over na dan tijdens de seks??????quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Is er nou niemand die vindt dat slikken zo weinig troep geeft? Dat is misschien nog wel het grootste voordeel.
Hahaha, nee hoor. Het is niet zo dat ik al bezig ben met de opruimwerkzaamheden voordat we klaar zijn. Maar achteraf denk ik wel eens: "Nou, dat scheelt ons weer."quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk je daar over na dan tijdens de seks??????
Ik niet igg, troep of geen troep is niet iets waar ik me mee bezig hou tijdens de seks.
Wat zei zegtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, uitspugen vind ik wel het meest ongeile wat je kunt doen.
moet een vent eens doen na iedere lik bij zijn lief...
als je het echt zo vies vindt, gewoon adem inhouden en slikken, door het uit te spugen proef je meer dan als je het gewoon in 1 keer wegslikt.
en zet je vent op een kiwi dieet of zo, als het zo naar asperges smaakt
Een groter voordeel dan dat je lekkere sex hebt...is dat je geen troep maakt tijdens de sex?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Is er nou niemand die vindt dat slikken zo weinig troep geeft? Dat is misschien nog wel het grootste voordeel.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:48 schreef Vivi het volgende:
Slikken is lekker
Bellen blazen is ook leuk btw
Idd in mijn mond komen is lekker geil vooral als hij aan mijn haren trekt en me dwingt om hem aan te kijken als ik m pijp....quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:17 schreef MissPeppertje het volgende:
Als er een goede band is kan er zoveel op seks gebied, zelf het haren trekken dan geen probleem. Het is gewoon (zoals cinnamongirl al zei) een spel....
Ok... Klinkt goed... wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Idd in mijn mond komen is lekker geil vooral als hij aan mijn haren trekt en me dwingt om hem aan te kijken als ik m pijp....![]()
Maar slikken dat doe ik niet want dan ga ik echt over mijn nek,kan daar niet tegen.
Ik wacht wél totdat hij uit genoten is...
Neem jij je bellenblaas mee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alleen als het niets wordt natuurlijk![]()
![]()
Ok, maar ik heb alleen XXL. Kan je ermee overweg? (hoe fout?!)quote:
Sorry ben erg trouw aan mijn ventje!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:48 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Ok... Klinkt goed... wanneer heb je tijd?![]()
Jij lust er wel pap van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef Christine het volgende:
Ik hoop dat je ervan geniet. Ik houd d'r ook wel van. xxx-jesquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |