Dan weet je wat je te doen staat, niet slikken!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Meet my twin sister.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, wat weet jij dat ik niet weet?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je maar eerst het bovenste knopje van je piercing afdraait en het puntje slijpt voor je naar 'm toe gaat
Dat je zusje ook slikt ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, wat weet jij dat ik niet weet?![]()
Koude rillingen over mijn rug als ik er aan denkquote:
Helaas slikken ze niet samen en tegelijkertijdquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben er een van een eeneiige tweeling.
Ik heb ervaren dat de meeste mannen het een geil idee vinden dat tweelingen trio's hebben en/of het met elkaar doen en dit ook heel normaal vinden.
Let wel, het is hierboven al gezegd, alleen bij vrouwelijke tweelingen blijkt het fijn/geil/normaal te zijn.
Terwijl ik het absoluut niet vind kunnen. Het is immoreel. Het is PRECIES zoiets als als meidje met je broertje neuken. Of met je vader, of met je moeder. Pure incest.
Mannen, stel jullie eens voor dat je een tweelingbroer hebt die exact op jou lijkt, en dat jullie elkaar in jullie reet nemen en elkaar pijpen. Yuk??? Precies!
![]()
Huh? Dat snap ik even niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat, niet slikken!
Watje.
Ik weet het gijs, ik vraag het wel eens maar het levert me alleen maar pikstraf opquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Helaas slikken ze niet samen en tegelijkertijd![]()
Hebben tweelingen wel eens samen seks?
Dat vroeg je nietquote:
Leugenaar!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik weet het gijs, ik vraag het wel eens maar het levert me alleen maar pikstraf op
Heeft ie wel eens "Per Ongeluk" tegen je zus aangereden of "Per Ongeluk" gezegd dat ie bloedgeil is?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leugenaar!
Je weet dat dat niet waar is![]()
"zuig mijn harde pik!"...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft ie wel eens "Per Ongeluk" tegen je zus aangereden of "Per Ongeluk" gezegd dat ie bloedgeil is?
Spreek voor jezelf...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Wij zeggen toch ook niet, rot op met die smerige stinkpoten, respectloos secreet?
ze zijn wel heel leukquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn wel heel leuk
ik teken er gezichtjes op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meisjes die niet slikken moeten dan maar pijpen met een L op hun hoofd
als ze dan eindelijk hebben leren slikken mogen ze afrijden
precies, en als het niet bevalt, die dwingende hand van meneer, zit je als vrouw meteen op de ideale plek om dat duidelijk kenbaar te maken, dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef addie84 het volgende:
tijdens seks iemand licht "dwingen" lijkt mij trouwens niks mis mee.. ik doe het wel eens bij mijn vriendin en zij dwingt me ook weleens naar beneden hoorAls je opgewonden bent, kan dat juist wel leuk zijn
idd, uitspugen vind ik wel het meest ongeile wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:45 schreef nozem het volgende:
Slikken: Natuurlijk!
Je bent al aan het pijpen, hebt al een hele zooi voorvocht in je mond gekregen en dan zou je het niet ook nog even afmaken? Wat een onzin.
Mwoah, op het moment dat ik klaar kom boeit het me niet meer wat er verder mee gebeurt. Dan heb ik toch even mn ogen dichtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, uitspugen vind ik wel het meest ongeile wat je kunt doen.
jij wel, een ander kijkt graag waar zijn goedje heen gaatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mwoah, op het moment dat ik klaar kom boeit het me niet meer wat er verder mee gebeurt. Dan heb ik toch even mn ogen dicht
das idd nog vervelender.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
als je het echt zo vies vindt, gewoon adem inhouden en slikken, door het uit te spugen proef je meer dan als je het gewoon in 1 keer wegslikt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:32 schreef Knorretje het volgende:
[..]
das idd nog vervelender.
ik wil nog wel eens uit reflex als het tever achterin gespoten wordt kokken, maar de smaak is dan tig keer sterker dan als je gewoon direkt alles doorslikt.
Je hebt een beurt nodig Milagro..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef milagro het volgende:
kokken doe ik wel eens ja
alweerquote:
we laten het hierbij, beetje uitdeuken door me even rustig te laten liggen en dan kan het wel weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Tja logisch ook, eerst uitdeuken, dan spuiten.
Moet je ook nog geplamuurd of laten we het hierbij?
Zondag kan niet, dan zit ik in de kerk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef milagro het volgende:
zondag
zeg dan gewoon dat je niet wilt, lafaardquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zondag kan niet, dan zit ik in de kerk.
Zaterdagavond of maandagmorgen.
Niks smoesjes!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
zeg dan gewoon dat je niet wilt, lafaard![]()
kutsmoesjes ook altijd![]()
moet ik eerst die Indo de deur uit werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Niks smoesjes!
Maandagmorgen 00:10 sta ik voor je deur om je uit te wonen.
ok wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je niet wilt, lafaard![]()
kutsmoesjes ook altijd![]()
Aan dit soort reacties heb ik iets. Deze link gaat naar de mailbox van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef Insomaniac het volgende:
Tuurlijk slik ik.
Zou wat worden als ik vies ben van mn eigen vent.!
volledig mee eens!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik slik inderdaad wel, maar vaak ook niet. Dat is niet omdat ik het vies vind, maar vanwege de structuur.
De glibberigheid doet me soms automatisch kokhalzen en dan spuug ik het uit.
Erm... ok... als dat je instelling is... mag ie zeker ook in je bek schijten?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef Insomaniac het volgende:
Tuurlijk slik ik.
Zou wat worden als ik vies ben van mn eigen vent.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |