Ik ook niet mop.quote:maar ik kan er niet teeeeeeeeeeeeguh als je aan mijn tenen zit
maak hier anders ff deel drie van.quote:
Ben ik mod!??quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
maak hier anders ff deel drie van.
ik zeg dat wel hoor. in iets andere bewoording.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Even mijn laatste post:
Vrouwen zijn zo egoistisch. Wel na een dag werken de voeten op je schoot leggen met de intentie dat jij ze moet gaan masseren. Wij zeggen toch ook niet, rot op met die smerige stinkpoten, respectloos secreet?
hoe denk jij erover?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef Skimmer het volgende:
Het slaat toch een beetje dood... in zo een vers topic...
ghehehehequote:
Volgens mij denken vrijwel alle manner er het zelfde over. Dus hangt het van de vrouw af. Als zij het niet wil, dan niet. Wil zij het wel, dan graag.quote:
en neus dichtknijpen zodat ze toch slikt? mag niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Volgens mij denken vrijwel alle manner er het zelfde over. Dus hangt het van de vrouw af. Als zij het niet wil, dan niet. Wil zij het wel, dan graag.![]()
nee dat mag nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en neus dichtknijpen zodat ze toch slikt? mag niet?
owwwquote:
we need more of you in the army against nonswallowers!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou dan maar een reactie van een vrouw, al zeg ik niets nieuws.
Ja, van mij mag een man lekker in mijn mond klaarkomen, of over mijn borsten, of buik.
En hij mag best mijn hoofd soms zachtjes 'sturen'.
Waarom in vredesnaam niet. Ik ben niet vies van mijn vriend
Het vernederingaspect begrijp ik niet zo. Het is toch gewoon spelen?
Ik slik inderdaad wel, maar vaak ook niet. Dat is niet omdat ik het vies vind, maar vanwege de structuur.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we need more of you in the army against nonswallowers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |