Echt sterke antwoorden heb je niet he?quote:
Nee, die spuit IK er inquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Echt sterke antwoorden heb je niet he?
Maar dat komt misschien door de overdosis hormonen die je er elke dag inspuit.
Er zaten dacht ik toch geen hormonen in heroine?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Echt sterke antwoorden heb je niet he?
Maar dat komt misschien door de overdosis hormonen die je er elke dag inspuit.
Surprise.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er zaten dacht ik toch geen hormonen in heroine?
![]()
Hm ik hoop dat je droomt over je moordenaar, mijn duifje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Surprise.
Ik ga slapen. Spreek je snel, stinkhoer.
hebben we nog geen milf forum?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey lazer op bosmongool, ik ben al 27![]()
je lijkt wel Herald.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef SunChaser het volgende:
Chaos doet het met cinnamongirl. Maar Aventura is haar tweelingzus. cinnamongirl pijpt en slikt. Chaos weet dat Aventura ook slikt. Nu weel cinnamongirl weten hoe Chaos dat weet.
Stay tuned en je komt alles te weten over de escapades van ChOas met Aventura en cinnamongirl.
Zie ook: Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2.
En voor meer info zie ook: Hebben tweelingen wel eens samen seks?
Ja, het had erger gekundquote:
Hoi Sunquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het had erger gekundWaar is je Herald-icon trouwens.
Oja, nu ik je toch spreek. Had je dat ene EyeStreamfilmpje van de musical awards nog gezien?
Er zijn ook belangrijke dingen om te onthouden toch..quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Maar je onthoudt anders prima wie er wel of niet pijpt en slikt op fok.![]()
quote:
Ik zal jou eens door een bushokje tiefen.quote:
Hey, ben jij nog niet vertrapt door een olifant?quote:
Waar bleef je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |