Na mij is er nog weinig wat jij kan toevoegen vrees ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Introduce me. Dan zal ik haar nog wat leuke dingen leren.
You the woman.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Na mij is er nog weinig wat jij kan toevoegen vrees ik
Heb je mijn ma nou OOk al gepakt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Na mij is er nog weinig wat jij kan toevoegen vrees ik
Jammer genoeg is het bij jou wel gelukt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Met jouw DNA mag je blij zijn als ze de zwangerschap al overleven.
Ik had het je sowieso voor je anale ontmaagding verteldquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb je mijn ma nou OOk al gepakt.
Foetus soep had een leuke voor jou geweest, achterlijke helmjosti.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het bij jou wel gelukt.
De wereld had beter afgeweest als je een mola was geweest.
Ik vertelde jou hetzelfde bij jouw anale ontmaagding.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had het je sowieso voor je anale ontmaagding verteld
Jaja wrijf het er maar in. Jij hebt makkelijk praten, jij hoeft er alleen maar lekker uit te schijten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had het je sowieso voor je anale ontmaagding verteld
Dat had een andere gozer al lang voor jou gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vertelde jou hetzelfde bij jouw anale ontmaagding.
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jaja wrijf het er maar in. Jij hebt makkelijk praten, jij hoeft er alleen maar lekker uit te schijten!
Je herkent mijn alterego's niet eens meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat had een andere gozer al lang voor jou gedaan
Dus TOCH!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat had een andere gozer al lang voor jou gedaan
Ja, maar elke beschrijving zou een belediging zijn, dus ik denk ik me maar stil houquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je herkent mijn alterego's niet eens meer.
And soon I will crown you into the order, my lovequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dus TOCH!
Je bent weldegelijk toegetreden tot de ridders van de bruine ster!
Ik hoop dat je je vriendin ook zo behandelt, anders zou het sneu zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, maar elke beschrijving zou een belediging zijn, dus ik denk ik me maar stil hou
Doe je wel voorzichtig? Ik heb geen zin in een totaalruptuurquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
And soon I will crown you into the order, my love
Wacht wacht, ik pak mijn camera.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Ik heb geen zin in een totaalruptuur![]()
Ik hoop dat je ma er een had nadat ze jou heeft gekregen.quote:
En zodra je wat lovin' nodig hebt hoor ik je nooit over mijn waterhoofd, flubberkut.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ma er een had nadat ze jou heeft gekregen.
Dat moet ook haast wel met zo'n waterhoofd.
Neuken doe je ook niet met je hoofd, Einstein.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
En zodra je wat lovin' nodig hebt hoor ik je nooit over mijn waterhoofd, flubberkut.
Even doorbijten schat...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? Ik heb geen zin in een totaalruptuur![]()
Dat zei het buurmeisje van 12 gisteren ook he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Even doorbijten schat...
Rekt het niet dan.............
Je bent jaloers op mijn intellect en kunsten in bed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neuken doe je ook niet met je hoofd, Einstein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |