Mijn motor kun je niet zien, want die moet nog steeds in de OPquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Wat voor motoren hebben jullie?
Ik heb een Suzuki Bandit GSF600N bouwjaar '96
Imagesjaak was zo vriendelijk om dat te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
Die stond ook al in de OP, maar jij hebt de foto daar weggehaald (of imageshack heeft dat gedaan)
Voor zover ik weet was ik niet bij de rel, wij waren slechts aan het dollenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ik geen hoogte van jou kan krijgen. Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
nicequote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze lijkt me wel wat voor de OP
[afbeelding]
Wie houd je nu voor de gek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ik niet bij de rel, wij waren slechts aan het dollen![]()
Alsof ik er op dat moment niet op zou mogen rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicerijd ook erg lekker kan ik zeggen uit ervaring
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicerijd ook erg lekker kan ik zeggen uit ervaring
![]()
ik dacht dat hicham al zei dat ik hem moest rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Phatzak het volgende:
Alsof ik er op dat moment niet op zou mogen rijden
Maargoed, omdat jij me al had verraden
Hichamquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht dat hicham al zei dat ik hem moest rijden![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ik geen hoogte van jou kan krijgen. Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
jeujquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
Ja d'oh, ik ga jou toch niet laten rijden. Dan doe ik het welDus dan maar OPM
![]()
we hebben zondag iets te doenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien toch niet zo'n gek van idee van Makster om gewoon eens een keer ouderwets elkaar op de bek te rammen en daarna bier te gaan drinken, naja ranja dan
quote:
blijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat je blij was op de CBR te mogen rijden
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
blij?? ik kan je ff niet vollege, lim
![]()
quote:
n00Bquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Cursus 1: Hoe moet ik posts interpreteren in de Fok!MC
Op MF heb ik gezien dat je een nieuw stuur had, ook op je bek gegaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:38 schreef PatrickM het volgende:
Zaterdag revival of good ol' times?
@Mercy: beterschap!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Op MF heb ik gezien dat je een nieuw stuur had, ook op je bek gegaan?![]()
Ook voor 3 personen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef ondeugend het volgende:
*aanschuiven doet met een mozarella pizza.
Kom je zaterdag ook? PatM komt ook, kijken of je nog zo'n grote bek hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Of weggewaaid net als die van Pepsel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Zaterdag werk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom je zaterdag ook? PatM komt ook, kijken of je nog zo'n grote bek hebt
Tis één grote...quote:
En het nog geloven ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of weggewaaid net als die van Pepsel?![]()
Met niemand, slechts om je eetlust te koesteren netzoals Rietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis één grote...
Met wie zou ik moeten delen dan en vooral waarom ?
Als het om één van die rare motorfietsen van Pepsel gaat geloof ik alles... behalve dat ze goed lopen dan.quote:
Jij mag een hapje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Met niemand, slechts om je eetlust te koesteren netzoals Riet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
We zullen zien of ik je dan op je bek kom batsen![]()
Whehehe malle rooie !quote:
pfffquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:51 schreef Phatzak het volgende:
Nee nog niet, ben nog aan het proefrijden op de ER![]()
Morgen ochtend
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur zat daarvoor eral op hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kutkneus ben je ook he, ineens geen PatM meer in mn spiegelsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stuur zat daarvoor eral op hoor(en ja, ook ik heb met m'n SV de grond gekust, maar dan alleen in het gras en met 30 km p/h
)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stuur zat daarvoor eral op hoor(en ja, ook ik heb met m'n SV de grond gekust, maar dan alleen in het gras en met 30 km p/h
)
Vertel vertel......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
)
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Vertel vertel......
Er liep gewoon een chickquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komen![]()
Dat was dus wel min of meer het geval jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker genieten van het uitzicht in Duitsland maar vergeten dat er ook bochten kunnen komen![]()
en ik raad het zo in 1 keer goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef PatrickM het volgende:
Dat was dus wel min of meer het geval ja
Vandaar ook de lage snelheid
Jij bent geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en ik raad het zo in 1 keer goed
Slim idee die valblokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
Fototjes van m'n SV in de huidige staat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de muziek uit m'n uitlaat:
http://home.kabelfoon.nl/~patrickm/mivv.wmv
rietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hij staat alweer klaar voor een revisering?
3 keer nix, maar dat zal wel komen omdat het slechts een filmpje is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
Fototjes van m'n SV in de huidige staat:
http://home.kabelfoon.nl/~patrickm/mivv.wmv
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Hee dikke, van wie is die konijn eigenlik
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweenie, willekeurig konijn
Die knippers zien er op een kawa wel goed uit
[afbeelding]
Relaxed heh, motorrijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
oja.. vandaag wel al bijna een ongeluk gehad.. en niet mijn schuld
ik reed gewoon door de bekouwde bom 50... staan wat geparkeerde auto's langs de weg op parkeerhavens... en ik zag dat er een op het punt stond om op te trekken en in te voegen.. en toen ik +-2 meter achter m zat deed hij dat ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Relaxed heh, motorrijden
Gelukkig staat die van mij al een kleine 2 maanden stil![]()
, wel zo veilig
![]()
Watskebeurt
Minder, maar goed zo ga je nog 34000 dingen mee maken met de koekblikkersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:47 schreef Youp het volgende:
[..]
ik reed gewoon door de bekouwde bom 50... staan wat geparkeerde auto's langs de weg op parkeerhavens... en ik zag dat er een op het punt stond om op te trekken en in te voegen.. en toen ik +-2 meter achter m zat deed hij dat ookeen ouwe man van n jaar of 65 die niet spiegels kan kijken ofzo.. en duidelijk wat aan zn gehoor heeft
hij drukte me aan de kant maar ik kon de andere weghelft niet op om uit te wijken, veel te druk... ik gestopt (moest toch ook links af een inrit op een paar meter verder) en hij had zn raampje open.. heb ik m toch even helemaal verrot gescholden
dan ben ik er zaterdag ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom je zaterdag ook? PatM komt ook, kijken of je nog zo'n grote bek hebt
Met vizier dicht gewoon hard genoeg schreeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Minder, maar goed zo ga je nog 34000 dingen mee maken met de koekblikkers
Beter had je wel je vizier open tijdens het schelden![]()
Kom maar kijken als je durft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Als het om één van die rare motorfietsen van Pepsel gaat geloof ik alles... behalve dat ze goed lopen dan.![]()
Wist jij het nog niet dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Vertel vertel......
crosshelmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Minder, maar goed zo ga je nog 34000 dingen mee maken met de koekblikkers
Beter had je wel je vizier open tijdens het schelden![]()
Alleen jammer van dat Polisport voorspatbord.quote:
niet ijlenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat Polisport voorspatbord.![]()
Nou hebben alle SM'ers op Fok! hetzelfde model.![]()
Mooie helm.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:05 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Tis zondag geworden
volgens mijsee you tomorrow
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kom maar kijken als je durft.![]()
[..]
Wist jij het nog niet dan.![]()
![]()
Wij waren wel netjes door er niet over te praten hier.![]()
wanneer ik op de 1500 zit moet ik een beurt doen aan mquote:
nee helaas met een weekje uitgesteldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe gaat'ie vandaag.![]()
Proefritje met de motor ging zeker niet door?![]()
Jammer, een lichte helm is niet zo goed voor je nekspieren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:10 schreef Youp het volgende:
niet ijlen![]()
en hij is van carbonlekker licht
Nog veel last van pijnen ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee helaas met een weekje uitgesteld![]()
moet nu vast gaan bedenken wat ik wil gaan rijden![]()
enne het gaat een beetje, krijg flinke hoofdpijn van Fokkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe gaat'ie vandaag.![]()
Proefritje met de motor ging zeker niet door?![]()
Je mag wel een keer proefrijden op mijn ZX-6Rquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet nu vast gaan bedenken wat ik wil gaan rijden![]()
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enne het gaat een beetje, krijg flinke hoofdpijn van Fokken![]()
Hej, mijn tekstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietje![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Je mag wel een keer proefrijden op mijn ZX-6RAls je voorzichtig doet
Heb vandaag ook een paar mooie gezien, goddamn. Die moet ik ook nog hebben eigenlijkquote:
Owww dan hebben ze mij het verkeerde script toegestuurd.quote:
ja... en?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jammer, een lichte helm is niet zo goed voor je nekspieren.![]()
En mijn motor is toch lichter.![]()
![]()
Zoals onze ome Johan altijd al heeft gezegdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Die ragbike komt er sneller dan verwacht![]()
Slaapsequote:
Nou, zag deze staan, en een combinatie van de prijs en het uiterlijk deden het'em.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
ja... en?ik ben de gene die jou een CR500 aangepraat heeft
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen wij ook van Rietje![]()
ah, kijk eens aan, erkenningquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou, zag deze staan, en een combinatie van de prijs en het uiterlijk deden het'em.
Ik vond een KTM een beetje te duur.![]()
Maar ik moet inderdaad wel zeggen dat ik voor die tijd nog nooit van een CR500 had gehoord.![]()
Dus ik heb zeker wat veel van je opgestoken denk ik onbewust.![]()
![]()
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwen't gaat altijd te wild
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww dan hebben ze mij het verkeerde script toegestuurd.
Anders ik niet, morgen 8 uur stipt sta ik bij mijn vrienden van de garage om een dolgedraaide bout te forcerenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Youp het volgende:
slaapze enzo... ik moet ook niet te lang meer wachten
Nee wij MC-ers bedoelde ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie vrouwen? Klopt, niks gewend die vrouwen't gaat altijd te wild
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebben
Dat betekent dat ie straks dus iets over appeltaart of pannekoeken gaat zeggen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
Dan zal Youssef wel die van jou gekregen hebben
Dat betekent dat ie straks dus iets over appeltaart of pannekoeken gaat zeggen
DAt is weer iets andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
weet je zeker dat het niet je gestoorde motoriek is ?
Ik sta te beven.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet een stukje vloeibaar vlees door je neus krijgt
Echt waar ? Die heb ik gemist !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:39 schreef Phatzak het volgende:
Ondeugend in actie![]()
En ik heb ook een keer een pannenkoekontbijt gepost
Ja, ik las even terug in het vorig topic en zag dat je wat stuiptrekkingen had.quote:
via een infuus, that isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij straks niet een stukje vloeibaar vlees door je neus krijgt
Jaloersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja, ik las even terug in het vorig topic en zag dat je wat stuiptrekkingen had.
quote:
Mossels met witte wijn enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt waar ? Die heb ik gemist !!
Maar ... jullie heren zijn straks alleen thuis. Ik ga nu al erg benieuwd zijn naar de culinaire misbaksels.
Ik ga volgende keer de pan met mosselen op plaat zetten, kijken wie er hier allemaal over hunnek gaan.
![]()
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensquote:
Als ze dan maar wel halal geslacht zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer de pan met mosselen op plaat zetten, kijken wie er hier allemaal over hunnek gaan.
![]()
Die misbaksels komen echt wel goed hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt waar ? Die heb ik gemist !!
Maar ... jullie heren zijn straks alleen thuis. Ik ga nu al erg benieuwd zijn naar de culinaire misbaksels.
![]()
Mosselmeet !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Mossels met witte wijn enzo![]()
LANG niet op, maak is voor me aub
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker gevenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensSensatie-zoekertje
Heb ik die macht dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker geven
Die een soapgeit zoekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Phatzak het volgende:
Moet jij nou weer een heel andere betekenis aan geitenneuker geven
Ik roep wel wat onverstaanbaars uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel halal geslacht zijn![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n soapgeit he? Als het over motoren gaat dan zie je jou niet, maar zodra er iemand bijna geschiedenis is of mensen elkaar naar de strot vliegen dan kom jij ineensSensatie-zoekertje
Bismallah bedoel jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik roep wel wat onverstaanbaars uit.![]()
Niet Beslamah ?quote:
Nee nee nee, Bismallah it isquote:
Ik zoek meteen het Zuid-Oosten ? op.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee nee nee, Bismallah it is
Makster for Iman
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee nee nee, Bismaillah it is
Makster for Imanm
Zuid Oosten, Noord Oosten, Noord Westen, je komt zo tegenwoordig overal tegenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zoek meteen het Zuid-Oosten ? op.
Damnit, die kleine details die me altijd nekkenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Makster het volgende:
Deze rooie iman gaat neer. Morgen weer hard aan de klus![]()
Heb al meer tijd besteed aan het verbouwen van de motor dan aan het klussen destijds in mijn huis![]()
Mensen bis morgen und adios
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Imam (Al?)Fawaz![]()
![]()
Nog puike foto's geschoten vanmiddag
Klinkt als een sjappie. Heeft hij ook een rooie baardquote:
Ja dat associeert wel met Mak !quote:Interview met imam Fawaz
Imam Fawaz geldt als een van de meest radicale en conservatieve imams van Nederland.
Good job hoor !quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:16 schreef Makster het volgende:
Deze rooie iman gaat neer. Morgen weer hard aan de klus![]()
Heb al meer tijd besteed aan het verbouwen van de motor dan aan het klussen destijds in mijn huis![]()
Mensen bis morgen und adios
Even onder voorbehoud, ellende komt nooit in zijn eentje dus we hebben op dit moment weer even een huis vol.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat die sleutelmeet nog door6 aug toch
ik zie lars niet emigreren voor die datum
![]()
Wat is er mis?quote:mijn oude plek voor die 400 wil ik alsnog gebruik van makeniemand verstand van hydraulische koppelingen
anders breng ik hem gewoon weg
en ik zou graag een (grote) beurt met hulp doen
Hydraulische koppeling boeit niet, gewoon eerst de remolie verversen, werking controleren en anders dezelfde platen verwisselen als bij een gewone koppeling.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat die sleutelmeet nog door6 aug toch
ik zie lars niet emigreren voor die datum
![]()
mijn oude plek voor die 400 wil ik alsnog gebruik van makeniemand verstand van hydraulische koppelingen
anders breng ik hem gewoon weg
en ik zou graag een (grote) beurt met hulp doen
Pfff, jullie hebben ook altijd watquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
Even onder voorbehoud, ellende komt nooit in zijn eentje dus we hebben op dit moment weer even een huis vol.Ga er verder niet over uitwijden maar we hebben weer wat uitdagingen zeg maar.........
Emigreren voor die datum gaat inderdaad niet lukken.![]()
edit: was het maar hoewel dat dan weer neer komt op weglopen voor problemen e.d.![]()
Niks misquote:Wat is er mis?Remleidingen oid?
Topquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hydraulische koppeling boeit niet, gewoon eerst de remolie verversen, werking controleren en anders dezelfde platen verwisselen als bij een gewone koppeling.
Ik zorg dat ik er 1 voor die tijd hebquote:Wel even het WPH naslaan voordat er verrassingen tegengekomen worden.![]()
Ik weet het.........quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pfff, jullie hebben ook altijd wat
Want het hoort ook gewoon bij een grote beurt, dus eigenlijk herhaal je jezelf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neem ik het gewoon mee met het onderhoud dat ik dan ga doen
Nee, je krijgt nooit een beloning in directe zin daarvoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Zouden we daar nou ooit nog voor beloond worden? Of moeten we daarvoor moslim worden oid?![]()
![]()
Mierenneukerquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Want het hoort ook gewoon bij een grote beurt, dus eigenlijk herhaal je jezelf.![]()
Mierenneukermodus.![]()
Af en toe denk ik daar weleens aan, genoegdoening zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, je krijgt nooit een beloning in directe zin daarvoor.![]()
Kan ik me niet meer herinneren.quote:En wie weet wat je in een vorig leven allemaal uit hebt gevreten.![]()
Ik ook vaak, maar input + output is logisch denken, en dat gaat niet op bij mensenproblemenzaken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:03 schreef hollander172 het volgende:
Af en toe denk ik daar weleens aan, genoegdoening zou wel op zijn plaats zijn.
Daar kan ik best wel uitgebreid over filosoferen, maar snel gezegd is het misschien wel een onderdeel van the survival of the fittest.quote:care to share the knowlegde?![]()
Klinkt gezwelligquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Edit: vervelende is dat we nooit zelf verantwoordelijk zijn daarvoor.Het is altijd iemand anders die ons opzadelt met de problemen.
Vanavond gesprek met recherche.
(weet even de spelling niet meer, slecht geslapen vannacht.
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:14 schreef Phatzak het volgende:
Overigens wilde we nog langs hoppen die dag volgens mij
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ook vaak, maar input + output is logisch denken, en dat gaat niet op bij mensenproblemenzaken.![]()
Je bent toch geen puppie die oorzaak + gevolg + reactie alleen in een hondenbrokje uit kan leggen.![]()
![]()
Ik ben geen rat.....quote:Daar kan ik best wel uitgebreid over filosoferen, maar snel gezegd is het misschien wel een onderdeel van the survival of the fittest.![]()
Djust plain life.![]()
En wat anderen doormaken weet je vaak niet eens, het gras is altijd groener aan de overkant.![]()
Ratten zonder stress leven korter heH.![]()
Zoals het in de beits zetten van een tuinameubelement?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet nooit zomaar onaangekondigt ergens aanhoppen hoor, kan je soms rare dingen zien.![]()
![]()
gingen we al vanuitquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:32 schreef hollander172 het volgende:
Jullie waren welkom geweest hoor
als we echt langs wilden komen hadden we zeker even gebeld natuurlijkquote:belletje vooraf is overigens makkelijker want ik heb nooit koekjes bij de koffie in huis.
Net als dat je 112 ging bellen zeker, vaag mannetjequote:Op woensdag 20 juli 2005 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als we echt langs wilden komen hadden we zeker even gebeld natuurlijkmaar we waren (weer) in de buurt, vandaar
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:37 schreef Phatzak het volgende:
Net als dat je 112 ging bellen zeker, vaag mannetje
Die zal onderhand wel weer een poging ondernemen zijn katten van het balkon te gooienquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:38 schreef hollander172 het volgende:
Nog nieuws over Martie overigens?Hij heeft nu tijd zat om te posten.
Ik kan er verder wel op ingaan, maar tik mij hier helemaal klem met Fok! gotta work.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:29 schreef hollander172 het volgende:
Ach zal wel een onderdeel van het leven zijn, flink lijden voor je dood en daarna wat beters?Moet me nog even een geloof aanmeten voor een paradijs.
Kunnen de lims, christenen, katholieken, boedisten etc. even een offerte aanmaken? Maakt het kiezen wat makkelijker.
![]()
Nou ja, misschien moeten jullie het eerst nog even uitproberen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:32 schreef hollander172 het volgende:
Zoals het in de beits zetten van een tuinameubelement?
Daar was ik zondag dus mee bezig.![]()
die komt dit weekend op de bats-meetquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:38 schreef hollander172 het volgende:
Ze hebben in ieder geval een doel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even alleen tussen ons, zonder pottekijkers.
Een vraag: waarom geven die geloven een vooruitzicht op een beter "leven" dan hier op aarde?
Antwoord mijn inziens: omdat ze bij het uitvinden ervan al lang en breed wisten dat het 1 grote rotbende was.![]()
![]()
Ik tik mij hier helemaal klem met Fok! gotta work.![]()
![]()
![]()
Hij zei gisteren al dat het veel moeite kosten om te posten, vanwege de hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:38 schreef hollander172 het volgende:
Wat ie dan doen de hele dag?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij zei gisteren al dat het veel moeite kosten om te posten, vanwege de hoofdpijn.![]()
En aangezien MercyRaus en Mercy 1 zijn, post Raus ook niet.
![]()
Precies, alles valt en staat met een doel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:51 schreef hollander172 het volgende:
Ze hebben in ieder geval een doel.Iets wat ik niet heb.
![]()
Lastig doelen stellen ook als je dit soort onzin ertussen door krijgt.Je zou de palestijntjes, radicale moslimpjes etc. in deze wereld bijna gaan benijden.
![]()
heb je het nu over de donuts, koekjes, nootjes etc.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben een zwak varken, en kan de verleiding niet weerstaan.![]()
![]()
Alle verleidingen van het leven, maar dan ook echt alle.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je het nu over de donuts, koekjes, nootjes etc.??
quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, alles valt en staat met een doel.![]()
Dat zou dan in jouw geval een goed en prettig leven kunnen zijn, maar dat is toch wat te dun voor de lange termijn. Neem een kind.![]()
![]()
quote:En nu mij niet meer aanhalen om te posten.![]()
![]()
Ik ben een zwak varken, en kan de verleiding niet weerstaan.![]()
![]()
Mooi niet dat jij die hebt gemaakt, die heb je van Airliners.net geriptquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Imam (Al?)Fawaz![]()
![]()
Nog puike foto's geschoten vanmiddag
Of heet jij eigenlijk Marinus Bergsma?quote:Taken at Netherlands, July 10, 2004
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi niet dat jij die hebt gemaakt, die heb je van Airliners.net geript
http://www.airliners.net/open.file/624867/L/
[..]
Of heet jij eigenlijk Marinus Bergsma?
No shit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi niet dat jij die hebt gemaakt, die heb je van Airliners.net geript
Volgens mij slaapt ie nog veel nuquote:
Nee..........quote:
Dat stopt gewoon, we zijn overigens nu al gestopt.quote:En je hebt toch je eigen soort van bedrijf?
Dat weet je best.quote:Hoe gaat dat dan met emigratie?
Ik wil niet te vroeg juichen hoor, maar zal Stephan de Ridder destijds status willen behalen met andermans geschoten foto's?quote:
Ben zelf niet geïmporteerd, ben hier gezaaid en geoogstquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:12 schreef hollander172 het volgende:
Dat weet je best.Je bent toch ook van de import?
![]()
![]()
Haha, sureeeeeequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:08 schreef Phatzak het volgende:
Want het was idd een plaatje om jou te sarrenOpwarming van de batsmeet
![]()
Losse draden vielen mij al op bij je 6 en die ER-5quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:12 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt ie nog veel nu
Leuke ervaring heb ik ook met de plisie. Hoeveel pech kan je hebbenWenkt iemand mij die ik vaag en verder totaal niet persoonlijk ken even een auto aan te duwen omdat ie bij het stoplicht is uitgevallen. Stopt de politie achter ons.
Nou denk ik, kan die even helpenMooi niet, werd meegenomen en de auto bleek gestolen.
Dat ik ook helemaal niet nadacht over het feit dat er wat draden loslagen bij het stuur
![]()
5 uur vastgezeten en nou sta ik daar dus nog steeds in de computer
Ondanks dat de zaak destijds is 'geseponeerd'.
Zal leuk zijn, want je zal altijd wel een beetje verdacht zijn![]()
Jongens, google nou maar even "Stephan de Ridder" ja, dat had ik gedaan jaquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Losse draden vielen mij al op bij je 6 en die ER-5
Wat een mongool ook hehquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Jongens, google nou maar even "Stephan de Ridder" ja, dat had ik gedaan jaen zie jouw foto daar tussen staan. Niet voor niets dat ik de balk heb weggeknipt en duidelijk ©Youssef op heb gezet.
Leg nou eens uit wat jouw naam daar ook doet op Airliners onder die foto.
Man, wat een schijnheil en hypocriet. Nou zitten er zeker andere mensen onder jouw naam te uploaden op 24 july 2004. 7de hoofdhit even aanklikken a.u.b.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat een mongool ook hehSowieso nooit foto's onder mijn echte naam geupload, altijd onder Rietvaerder, en ja, die foto's zijn wel van mij.
Ga jij nou even lekker verder met accountjes aanmaken met de naam stephan de ridderJe vindt namelijk helemaal niks met google op die sites
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:12 schreef Phatzak het volgende:
Leuke ervaring heb ik ook met de plisie. Hoeveel pech kan je hebbenWenkt iemand mij die ik vaag en verder totaal niet persoonlijk ken even een auto aan te duwen omdat ie bij het stoplicht is uitgevallen. Stopt de politie achter ons.
Nou denk ik, kan die even helpenMooi niet, werd meegenomen en de auto bleek gestolen.
Dat ik ook helemaal niet nadacht over het feit dat er wat draden loslagen bij het stuur
![]()
5 uur vastgezeten en nou sta ik daar dus nog steeds in de computer
Ondanks dat de zaak destijds is 'geseponeerd'.
Zal leuk zijn, want je zal altijd wel een beetje verdacht zijn![]()
Eh, dat is niet de datum WAAROP de foto geupload is, maar waarop ie gemaakt ie, dat moet je zelf opgeven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Man, wat een schijnheil en hypocriet. Nou zitten er zeker andere mensen onder jouw naam te uploaden op 24 july 2004. 7de hoofdhit even aanklikken a.u.b.
En ja, ik zou inderdaad zo dom zijn om een foto waar overduidelijk Stephan de Ridder onder stond hier in FokMC te uploaden alszijnde mijn foto.En anders vind ik zeker net dat jij me hier betrapt op het kopieren van foto's dat jij ook die foto ooit heb geupload op Aviationbla oid. gerardjoling.nl jaja.
Twas weer gezellig Riet, ik ga even wat spullen halen. Hopelijk heb ik vanmiddag weer wat voer om op te reageren
Het ging even goed, 1 plaatje wordt geupload/geplaatst en het gaat weer fout?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, te kansloos om te reageren eigenlijk, maar goed
Amen.quote:
Is meer het feit dat je hem na zondag nog steeds hebt.quote:
Als ik die foto inderdaad fake geupload had dan had ik toch niet gezegd dat ie van ene Martinus wasquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het ging even goed, 1 plaatje wordt geupload/geplaatst en het gaat weer fout?
Doe anders even rustig ofzo en nee ik heb niks tegen jou enkel tegen de manier van communicatie.
Alleen rijden tegen goede tegenstanders kan de echte racer bekoren.quote:Het ongeval van aartsrivaal Wayne Rainey op het Italiaanse Misano in 1993 bezorgde Kevin Schwantz zijn eerste wereldtitel, maar ook een bittere nasmaak. Schwantz vertelt dat Rainey de grootste motivatie was om elk weekend zijn best te doen. Versloeg hij mannen als Doohan, Lawson, Gardner, Kocinski of een van de andere grote namen uit die tijd, dan was hij tevreden, maar versloeg hij Rainey, pas dan was hij blij. De weekenden waren gericht op het verslaan van die ene coureur, werd Schwantz vierde en Rainey vijfde, dan was 'Revin Kevin' toch tevreden. Meestal betekende het verslaan van Rainey automatisch de overwinning in de race, ook voor Schwantz was dat uiteindelijk het belangrijkste van een Grand Prix weekend.
Kan, of je verlult jezelf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik die foto inderdaad fake geupload had dan had ik toch niet gezegd dat ie van ene Martinus wasMAW er zit gewoon weer iemand dingen onder mijn naam te uploaden waar ik niks van weet
Dan heeft die nu een dubbele betekenis.quote:
Een (hulp)lijntje naar boven is nooit weg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Is meer het feit dat je hem na zondag nog steeds hebt.
Denk ik zo hoor.![]()
Ik had 'm gunstig bedoeld, maar het heeft blijkbaar niet gewerkt. Had gisteren al bedacht dat ik nu toch wel een andere wil, maar moet eerst nog even iets bedenken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan heeft die nu een dubbele betekenis.![]()
[..]
Een (hulp)lijntje naar boven is nooit weg.![]()
Driedubbele betekenis.![]()
Hij's juist erg sterkquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik had 'm gunstig bedoeld, maar het heeft blijkbaar niet gewerkt. Had gisteren al bedacht dat ik nu toch wel een andere wil, maar moet eerst nog even iets bedenken.
Nu ga ik eerst even wat zalfjes en zo halen. Tot later!![]()
Overleden? Je ziet hem wel bewegen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:59 schreef Phatzak het volgende:
http://koti.mbnet.fi/devili/Isompi.avi
150 mb, vluchtende motor die uiteindelijk crasht en naar wat ik heb gelezen is overledenDie rokende motor... herkenbaar
Ach ja, verhalen worden altijd groter naarmate ze doorverteld worden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Overleden? Je ziet hem wel bewegen..
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja, verhalen worden altijd groter naarmate ze doorverteld worden.![]()
Een bepaalde motorrijder zondag reed bijvoorbeeld ook 260 km/u.![]()
Wat zeg je, 280? Sjongequote:Op woensdag 20 juli 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja, verhalen worden altijd groter naarmate ze doorverteld worden.![]()
Een bepaalde motorrijder zondag reed bijvoorbeeld ook 260 km/u.![]()
quote:
Maar geven wel een leuk motiefje in die sjonnie bak.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die helpen niets bij een frontale botsing hoor![]()
Dat is toch gevaarlijk? Net als een helm van de Lidl?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar geven wel een leuk motiefje in die sjonnie bak.![]()
Kan de technische reserche precies zien waar je op dat moment reed.![]()
![]()
Nee, welk merkspul gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is toch gevaarlijk? Net als een helm van de Lidl?
Schoolprojectje, relais via zwakstroom naar sterkstroom.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef hicham het volgende:
Bestaat er een wekker die je uit bed kan gooien als je te vaak op snooze drukt?
Damn, waarom sta ik nou steeds te laat op
quote:
Maak daar maar 3 vanquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het word steeds sneller jaH
er zijn wel 2 getuigenverklaringen dat ik 160 reed![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
Maak daar maar 3 van
maar daar praten we vanavond nog wel over
Ik heb van horen zeggen dat het toch minstens 320 km/h wasquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was geen 160 km/u schat ik hier.
ws ook niet echt minder.![]()
Vergeet niet dat er ook lurkers zijn, dus ik schat daarom geheel ter onzin 340 km/u.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat het toch minstens 320 km/h was
SCHOOLPROJECTJE!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Vanaf hier lees ik niet meer verder, kheb vakantie
rosse H-D
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
SCHOOLPROJECTJE!![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:25 schreef hicham het volgende:![]()
Te weinig chocowafels gegeten gisteren zeker?
Zelfs je signature![]()
Zelfs je signature![]()
Zelfs je signature![]()
Doe's niet zo gekquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
Zal eerder teveel choco zijn icm caffeine.![]()
Doe's niet zo gekquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
Zal eerder teveel choco zijn icm caffeine..![]()
Doe's niet zo gekquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
SCHOOLPROJECTJE!![]()
Zal eerder teveel choco zijn icm caffeine...![]()
Niks?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:11 schreef Makster het volgende:
Vraag me af wat die Lars allemaal uitspookt of heeft gespooktAls de wouten je gaan bedreigen doe je toch iets fout of niet
Ik zal even een zoenk in je gezicht makenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ga je van trillen, hyperventileren, en te snel en zenuwachtig denken.![]()
Sorry, triple post, drukte nerveus op de verkeerde knoppen.![]()
![]()
Ze willen ook wel dat je onvoorwaardelijk meewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:29 schreef hollander172 het volgende:
waren uiterst onbeleefd, tot op het groffe af.
Ze kunnen zoveel willen maar als zelfs ons aller Mo B. met meneer wordt aangesproken dan kunnen ze toch ook wel enigzins beleefd zijn tegen mij?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze willen ook wel dat je onvoorwaardelijk meewerkt.![]()
Daar vallen ook normale vragen onder.![]()
Weet je zeker dat je niet in een film speelt met corrupte agenten e.d?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel willen maar als zelfs ons aller Mo B. met meneer wordt aangesproken dan kunnen ze toch ook wel enigzins beleefd zijn tegen mij?
nee patsen zit er nog niet in hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Hoe zien je kneesliders er eigenlijk uit Mercy, volgens mij kan je er nu wel mee patsen
En je hebt nog zo je best gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee patsen zit er nog niet in hoor
Lijkt me ook, anders gaat iemand even 1 jaar geleden even wat onder zijn naam uploaden. Jajaquote:
Heb je sliders, ga je aan de verkeerde kant lopen sliden.quote:
Iedereen is altijd onschuldig tenzij het tegendeel aangetoont is door een onafhankelijk rechtssysteem, opgesteld uit meerdere personen onder auspicien van de staat der Nederlanden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:04 schreef Phatzak het volgende:
Lijkt me ook, anders gaat iemand even 2 jaar geleden even wat onder zijn naam uploaden. Jaja
DIT IS GEEN FEIT, LET OP!! : Volgens mij had ie zelf nog wel de foto laten zien/besproken met hicham ooit nog een keer.Maargoed, afgeven op mij terwijl je alleen je zelf hoeft te verdedigen is ook weer wat he.
S de Rquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
A de R te D uit NL is dus louter een hoofdverdachte.![]()
Vandaar dat er advocaten zijn uitgevonden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie hebben echt niets anders te doen he? Ik ga er niet eens meer op zin..... echt lekker boeie
het pak is op een paar minime krasje zo goed als onbeschadigdquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je sliders, ga je aan de verkeerde kant lopen sliden.![]()
![]()
Tis inderdaad geen punt van discussie, eerder overduidelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie hebben echt niets anders te doen he? Ik ga er niet eens meer op zin..... echt lekker boeie
Ook iemand onder jouw naam zeker.quote:Stephan de Ridder - 11/14/99 19:06:57
My Email:a.m.de.ridder@freeler.nl
Comments:
Ik vind dit tot nu toe de beste site over scooters etc. Ik vind het jammer dat de Nederlandstalige site nog niet aanvraagbaar is. In het Engels is het een beetje ingewikkeld om volgens de tekst te tunen. Bijvoorbeeld: met die ring eruit halen, staat er het woord ''cluch'' weet niet wat het is. Verder vind ik het een goede site. Wanneer is de Nederlandstalige site ongeveer klaar? Tot ziens en succes!
Jij bent ziek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:26 schreef Phatzak het volgende:
Ook iemand onder jouw naam zeker.Niet dat er wat mis mee is hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |